Da li je Siti "kupio" titulu?

Autor: Vladimir Stojanović
sreda 02.09.2015.
11:49
Izvor: Sportske.net

Požurili su već da ih proglase šampionom, a zanimljivo da, iako su bili najviše kritikovani, izgleda da su najbolje prošli ovog leta.

BETA/AP Photo/Jon Super
BETA/AP Photo/Jon Super

Povezane vesti

Kada se pogleda odnos novca uloženog u transfere i prodaja, Siti je bio najveći trošadžija u PL ovog leta. "Građani" su kupili igrače za 150 miliona funti, veliki deo su transferi De Brujna, Sterlinga i Otamendija dok su prodali Džeka, Jovetića i još par igrača za ukupno pedesetak miliona.

Na kraju, "minus" od 100 miliona funti, ali i značajno jači tim nego prošle sezone.

Na drugom mestu je Junajted koji je uložio 115 miliona, ali je prodao Di Mariju za više od 70, pa su u minusu nešto više od 40 miliona, što je ipak više od rivala, pre svih Čelsija koji je recimo uložio duplo manje para od Sitija, ali je prodao Felipe Luisa, Čeha, Torgana Azara kao i Kukutu za oko 35 miliona ukupno, pa su i oni u manjem minusu nego Junajted, oko 38 miliona.

Između Junajteda i Čelsija se ugnezdio Njukasl, što nije iznenađenje, oni su bili šampion štedljivosti, sada se Majk Ešli otvorio, odnos uloženog i prodaja fudbalera je 42 miliona, jer su uložili novac pre svih u Mitrovića i Vajnalduma, i to 47 miliona, a prodali su jedino Santona i Abeida, Interu i Panatinaikosu za ukupno 5 miliona funti.

Uložili su i Italijani, gazde Votforda, novi premijerligaš je potrošio na pojačanja 35 miliona, otvorio se i Vest Hem, ni jedni ni drugi nisu prodavali, kao ni Burnmaut koji je doveo fudbalere za 24 miliona.

Arsenal je šampion, ni oni gotovo da nisu prodali nikoga, ali nisu ni kupovali, samo Čeha, ukupan minus je 10 miliona, ali ispod njih su Norič, Svonsi koji je sjajno pazario za sitan novac, kao i Vila koja je mnogo prodavala, ali i mnogo kupovala.

Na dnu?

Pogađate Sautempton, ponovo su prodali najbolje kao i prošlog leta i na kraju kada su se sabrali, samo 3 miliona u minusu.

Ovako izgleda tabela....

Siti

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

116 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
FCMCCitizen
Saturday, 05.09.2015
18:55

Sasa1988, hvala ti. Nekima samo nije moguce dokazati da nisu u pravu, iako je tako. Takvi ljudi ne zele da shvate. To je uzaludan trud, tako da vise nista necu pisati. Srdacan pozdrav druze i srecno u nastavku sezone. :)

avatar
Liquid Swords
Sunday, 06.09.2015
12:39

Alo prestani da pises da je siti nastao davne 1880 godine, ljudi ti se smeju

avatar
Liquid Swords
Sunday, 06.09.2015
20:34

Momak ti imas jedan ozbiljan problem, jedini si covek koji misli da taj mali klub ima tradiciju. Jedan Paolo Maldini je trofeniji nego ceo tvoj klub

avatar
FCMCCitizen
Sunday, 06.09.2015
18:07

Na tebe i tvoga druga iz Junajteda, ne vredi gubiti vremei Uzalud je. Pozdravljam vas. Kada budete mogli da prihvatite istinu, razgovaracemo. Do tada, ostavite se navijackih pokusaja podbadanja i radite ozbiljno tokom prelaznoga roka, iako ne verujem da ce u tome takvi kao vi ikada vise uspeti.

avatar
FCMCCitizen
Sunday, 06.09.2015
17:57

Hajde da izazovemo jos iluzornih osmeha. Mancester Siti je nastao davne 1880 godine. Milan igrace ne moze dovesti zbog sopstvene nesposobnosti i urusene reputacije. Manje namestajte meceve. Tada ce vas vise postovati.

avatar
Liquid Swords
Thursday, 03.09.2015
16:45

''klub'' zbog kojeg je propao najlepsi sport na svetu, izgubio draz i postao obican biznis. Nije ni cudo sto Milan ne moze dovesti nekog igraca. Cuj premijerligasi imaju najvise para hahaha, ko drzi siti ? Ko drzi junajted ? Ko drzi arsenal ? Ko drzi celsi ? To su ti premijerligasi, pareligasi bolje receno.

avatar
AxweII
Wednesday, 02.09.2015
20:13

Liverpul je bez obzira na ovaj debakl na Enfildu odradio vrlo dobar prelazni rok al bojim se da ce doci do neizbjeznog i moracemo potraziti nekog drugog covjeka da vodi ovaj tim. Msm da bi Klop pravio cuda sa ovakvim timom...

avatar
Thursday, 03.09.2015
02:00

Što se bojiš brale, raduj se.

avatar
Thursday, 03.09.2015
04:04

Šta sad nevalja Bucher?

avatar
Lord Bobinho10
Wednesday, 02.09.2015
19:58

Trenutno jesu glavni favorit za titulu i to ubedljivo,ali duga je sezona.

avatar
Wednesday, 02.09.2015
19:13

Samo net spend bajo moj

avatar
Volim nogomet
Wednesday, 02.09.2015
16:41

Drago mi je da su West Ham ,West Bron ,Newcastle i Watford isto dobro potrošili za ove ostale je lako.

avatar
lamps8
Wednesday, 02.09.2015
16:12

siti jeste pukao kintu ali je doveo veoma kvalitetne igrace na pozicijama koje su im bile najslabije prosle sezone,najveci favoriti ubedljivo da uzmu titulu posle njih je celsi koji mora da se vrati u formu murinjo ne forsira autobus na startu sampionata mada koliko vidim trebalo je uzeli bi vise bodova.

avatar
Thursday, 03.09.2015
04:15

Celzi više nije u trci za titulu, mogu samo da je sanjaju.Budi realan!

avatar
Toti 10
Wednesday, 02.09.2015
15:34

Vise sam ocekivao od Arsenala, Junajteda, Liverpula i Celzija u ovom prelaznom roku. Arsenal se zadovoljio samo sa Cehom, Junajted je lutao sa pojacanjima, Celzi takodje, jedino je Liverpul doveo kakve takve igrace, ali sta im vredi kad nemaju kvalitet za naslov, dok je Siti doveo Otamendija veoma ozbiljnog stopera i ako se Sterling razigra oni lagano osvajaju. Sezona je duga, a Siti bar sad na pocetku deluje najbolje od ovih ekipa.

avatar
Kapitalac
Wednesday, 02.09.2015
17:08
avatar
mungos
Wednesday, 02.09.2015
17:48

Liverpul je dobro kupovao, dosao je dobar napadac, dobar krilni igrac, veznjak, Ings i Oridji su kvalitetan materijal za pravljenje velikih napadaca. nKlajn je takodje odlicna kupovina, Gomez iznenadjenje za mene. Trebalo je da se rese Lovrena i dovedu jednog boljeg stopera. Ali ok rok sve u svemu. UTD je poceo odlicno, ali mi nije jasno kako su zabrljali na kraju. Celzi je rekao da nece mnogo kupovati, i toga su se drzali ali su zeznuli stopera.nA Arsenal... Kad su kupili Ceha, pomislio sam da ce i def veznog i napadaca i bili bi izuzetno blizu titule. Ali ovako, krs...

avatar
JohnnyGrobar
Wednesday, 02.09.2015
15:25

Samo su Noric i Svonsi potrosili manje od Arsenala, a medju klubovima su koji najvise para na svetu imaju. Razumem da nece da gomilaju igrace koji nece napraviti razliku, ali mogli su da dovedu sigurno napadaca ili stopera koji je veca klasa od ovih koje imaju.

avatar
Barça el honor
Wednesday, 02.09.2015
15:01

Iako ih ne gotivim napravili su dobar posao i stvarno su jaka ekipa. Dugo je prvenstvo ali su po meni glavni favoriti.Bice zanimljivo da ih vidimo u LS. Pored Sitija ekipe koje su odlicno odradile prelazni rok su Bajern,Inter,A.Madrid kao i Dortmund pre svega jer su zadrzali glavne igrace i doveli jos par pojacanja.

avatar
Alex92
Wednesday, 02.09.2015
14:54

Junajted nije ovoliko u minusu sigurno,pa samo su Di Mariju prodali za 60 miliona evra,Nani 7m,Van Persi 7,Evans oko 10,Cicarito oko 15,Rafael2.5,Henrikez oko 2 m i onaj mali Reece James oko 1m,znaci zaradili preko 100m a potrosili oko 130m

avatar
mungos
Wednesday, 02.09.2015
17:48

Nisam siguran da su sve dobili odmah. Ovo je valjda tabela love koju dobijs odmah. Od svega sto si naveo, samo za Di Mariju je dobio novac unapred

avatar
scylla98
Wednesday, 02.09.2015
14:29

Ovu sezonu ne znam, ali za prethodne titule jeste!

avatar
Dakijev psihijatar
Wednesday, 02.09.2015
14:14

Oni samo tako i mogu do titule da kupuju sve sto valja,a to sto su pre 15 godina bili u trecoj ligi to nikom nista.FFP da postoji ovi bi se tamo i vratili svake sezone su u minusu po 100 miliona funti.

avatar
mungos
Wednesday, 02.09.2015
17:50

Pa sta ako su bili u trecoj ligi?! Sad nisu, i trose novac kao i svi ostali. I Celzi ga trosi, samo sto sad stalno igra LS< osvaja titule i prodaje mesto na dresu pa ih niko ne dira, a pre 10 godina su bili ruska igracka... Gde je ko bio je nebitno. I UTD je do pre 25 godina bio klub koji je bio daleko iza Liverpula pa nikom nista. Proslost je proslost

avatar
Thursday, 03.09.2015
04:19

Junajted ima istoriju dugogodišnju i 130 godina se nadmeću sa Liverpulom, osvojili su ligu sampiona kad su drugi engleski klubovi mogli samo da je sanjaju.

avatar
Vapiano
Wednesday, 02.09.2015
14:11

Ja sam na oficijalnom liverpulovom sajtu procitao da su potrosili 78 a primili 62 miliona funti od transfera i da im je minus 16 miliona. Mozete li mi reci odakle je ova tabela ko je sastavljao ?

avatar
AC Milan-najtrofejniji klub na svetu
Wednesday, 02.09.2015
14:06

Na ovom sajtu je prognoza bila da City ispada iz top4. Jedva cekam kraj sezone.

avatar
the NormalOne
Wednesday, 02.09.2015
19:40

Sto ne komentarises Liverpul na ovoj vesti kao svim ostalim??Zar nebi trebali da trosimo najvise u ligi,u kom si racunu pogresio ;)

avatar
AC Milan-najtrofejniji klub na svetu
Wednesday, 02.09.2015
22:35

Komentarisem samo klubove iz Top4

avatar
Вук Милош Мими Петровић
Wednesday, 02.09.2015
13:54

Siti sve sto je trazio, dobio je. Nikakvo kupovanje titule, samo uspesno odradjen posao, to sto drugi nisu bili u mogucnosti je druga prica.

avatar
Beštija1
Wednesday, 02.09.2015
13:50

Bolje ovako, nego plakat svake godine

avatar
(anti)talentovan lik
Wednesday, 02.09.2015
17:36

Odgovor na komentar od prije, ti apsolutno nemas nikakav posao ovdje, ni on, ako mislis da je vas posao da hejtujete Junajted, bravo za tebe.A ja uopste ne branim Junajted, samo kazem da hejtuje Junajted na svakoj vijesti, nigdje ga nisam vidio da stavi komentar gdje se vidi da je navijac Liverpula (da nema njegove slike, mogao bi podjednako biti navijac Lestera).

avatar
mrancic
Wednesday, 02.09.2015
13:46

Arapin kupuje igrace i titule i upropascuje fudbal kao sportsku vestinu.Englezi ce za deset godina biti slabija reprezentacija nego osrednje evropske .Ujedno posle ovog prelaznog roka ,ako se do kraja sezone ne prene i ocisti redove u organizaciji i kadru pocinje sunovrat Mancester Junajteda.U doba Mojesa i prvoj godini Van Gala i cirkusa ovog prelaznog roka nisu naucili lekciju.Dva tima koja su do sada bila mali deo istorije engleskog fudbala preuzece vodecu ulogu ( Siti,Celsi).

avatar
Lasana
Wednesday, 02.09.2015
13:40

Tako se to radi danas, tri vrhunska igraca, 150 miliona i molim lepo. A ne ko Liverpul, za iste pare dovede 8 igraca i cude se sto su 8 na tabeli. A od tih 8, 2 igraju, 2 na klupi a ostali na pozajmicama ili na tribini.

avatar
Igorr
Wednesday, 02.09.2015
13:37

Kao navijac Junajteda reci cu, najbolji prelazni rok odradio je Mancester Siti, prati ga Liverpul koji se takodje sasvim dobro pojacao, mada nemaju oni trenera za velike stvari, ali Klajn, Milner, Firmino i Benteke su ozbiljna pojacanja. Ipak mislim da ce se oni jos koju godinu cistiti od blata u koje su upali kupovinom igraca iz Sautemtona, kao i Markovica, Balotelija...Moj Junajted je najgore odradio prelazni rok, ovo sa Marsijalom je prelilo casu. Sta rade Van Gal i Vudvord? Junajted je ime, brend, finansijiski mocan klub, velikan, igra LS a nama su pojacanja uzasna i na pogresnim pozicijama, jos i preplacena.Marsijal 50m eura, PLUS BONUSI? Arsenal je morao da dovede napdaca i zadnjeg veznog, mada opet ih vidim u top3 sa Sitijem i Celsijem.Celsi ima dobar tim, ali Murinjo se boji da menja i eksperimentise, sa identicnom taktikom od prosle sezone nece odbraniti titulu. Siti glavni favorit.

avatar
Golzalo Higuain
Wednesday, 02.09.2015
13:34

od nas su više potrošili samo klubovi iz mančestera. Juve 130 miliona.

avatar
Tiririri
Wednesday, 02.09.2015
13:21

Siti opušteno može da se skine sa kladionice za osvajanje titule tipa odma. I posle kažu Premier Liga nepredvidiva. Sad se zna da je gotovo. Siti prvi, drugi Junajted, treći Čezli, četvrto mesto otvoreno za stine klubove i one koji su to sebi dozvolili da postanu verujući senilnom dekici.....

avatar
MANUTD
Wednesday, 02.09.2015
16:13

A ti si pre prva 4 kola znao kako ce igrati celsi, Junajted, Arsenal? Bio si PRE POCETKA LIGE potpuno ubedjen da ce siti osvojiti ligu?

avatar
MANUTD
Thursday, 03.09.2015
02:24

Pa kako je to liga predvidiva ako ti tek posle 4 kola naslucujes ko osvaja? Pitam te, da li si mogao sa sigurnoscu reci pre pocetka prelaznog roka da ce siti osvojiti?

avatar
Tiririri
Wednesday, 02.09.2015
18:49

Ne. Igre iz ova četri kola jasno govore ko će kako završiti. Tvoj klub sa onim psihopatom/degenerikom za kormilom neće uzeti nikad ništa.

avatar
Wednesday, 02.09.2015
13:17

Siti je, za razliku od Junajteda doveo kvalitet, a ne kvantitet.

avatar
Danilo Mitrovic
Wednesday, 02.09.2015
17:20

Švajnštajger je u karijeri osvojio više trofeja nego bilo koji igrač Reala,tako da mi nemamo o čemu da razgovaramo.

avatar
Thursday, 03.09.2015
16:26

Švajnštajger je bio klasa i među najboljim veznim fudbalerima sveta. Sada je zasićen. Osvojio je sve. Prate ga povrede... U ovom trenutnku ja daleko od nivoa jednog Vidala, Krosa, Inijeste.

avatar
Danilo Mitrovic
Thursday, 03.09.2015
13:18

Ja sam rekao da je osvojio više trofeja od bilo kog igrača Reala,a ne da je trenutno bolji od tih igrača. Sve u svemu,ja sam rekao istinu.

avatar
gunner11
Wednesday, 02.09.2015
21:24

Svajnstajger je dobar igrac , ali nije vise onj igrac od pre , to se videlo do sada na utakmicama u dresu Junajteda . Takodje zadnje 2 sezone je u Bajernu bio uglavnom povredjen ili je igrao slabije . Da je Bajern hteo da ga sacuva kao Milera oni bi ga sacuvali , ali nije vise onaj stari . Bez obzira na to Svajnstajger ce uvek biti legenda

avatar
AxweII
Wednesday, 02.09.2015
20:11

To apsolutno nije nikakvo mjerilo trenutnog kvaliteta igraca...Sto se i potvrdilo do sada.

avatar
S-I-M-K-E_
Wednesday, 02.09.2015
13:15

Xaxax,vidi koliko je Van Gal kupio,a tim mu se raspada.

avatar
giggsy the master
Friday, 04.09.2015
17:16

Raspada se bas kao I barsina odbrana.

avatar
MANUTD
Wednesday, 02.09.2015
12:53

I onda vi ovde pisete kako je Van Gal potrosio 300 miliona. Pogledajte sada dobro, od budzeta koji je iznosio 250 miliona funti potroseno je svega 40 miliona evra. Pritom su otisli igraci sa ogromnim platama i budzet za plate je znacajno smanjen.

avatar
kingbrenny
Wednesday, 02.09.2015
15:46

A to sto je prosle godine potrosen preko 150miliona cemo da zaboravimo.

avatar
Thursday, 03.09.2015
05:02

Šta ti imaš da pamtiš i zaboravljaš? Junajtedov keš!

avatar
MANUTD
Wednesday, 02.09.2015
16:12

Kako bi ti zamenio Skolsa, Gigsa, Vidica, Ferdinanda, Evru? Kako zameniti toliki broj igraca kojima je istekao ugovor i koji su se penzionisali a dok su igrali predstavljali su sam krem svetskog fudbala? Shvatas li ti sta je proces rekonstrukcije tima? Junajted najvise zaradjuje, ima najvece ugovore, samim tim i moze najvise da trosi. Mogli smo kupiti pola liverpula da smo hteli ali ocigledno je da postoji neki plan.

avatar
Kapitalac
Wednesday, 02.09.2015
12:45

Arsenal najviše profitirao.

avatar
Javier FRAN YESTE 10
Wednesday, 02.09.2015
12:37

Samo smo Di Mariju prodali?Rafael, Evans, Cicarito sam 12 miliona..... Ocigledno vam matematika ne ide...

avatar
Javier Mascherano
Wednesday, 02.09.2015
12:36

Nego sta nego su kupili. To je taj FFP sa minusom od 100 miliona funti..

avatar
Rolo_SRB
Wednesday, 02.09.2015
18:41

Ne pisi ono sto ne razumes istrazi malo kako radi ffp pa pisi onda.

avatar
Rolo_SRB
Friday, 04.09.2015
13:49

FFP radi tako sto se ovaj minus od 100m funti ne racuna na ovu sezonu nego se amortizuje za svakog igraca koje je doveden u tim na duzinu njegovog ugovora, da ti obijasnim lajicki posto ocigledno moram 49m funti koje je dato za Sterlinga se amortizuju u na 5 godina zbog toga sto je on potpisao ugovor na taj preiod klub je odmah uplatio novac Liverpulu ali po pravilima FFP racunovdstvo vodi to kao trosak koji se deli na duzinu ugovora igraca ili ti na naredne 5 godine tako da se njima ovaj minus od 100m funti ne deli na tekucu sezonu vec na naredne 5 ili 6 u slucaju De Brujna njegov transfer se deli na 6 godina do 2021. Pod dva Siti je drugi tim po zaradi u EPL i 4 najvredniji fudbalski tim na svetu po najnovijoj listi, kad se uz to uzme i povecan prihod od TV prava koje ce dodji od sledece sezone Siti nema nikakvih problema sa FFP moze da trosi vise od Barce za primer jer imaju veci obrt novca od njih to govori o tome koliko je finasijki napredovala PL i koliko je ispred ostalih liga u Evropi. Pilicar e sine!

avatar
Javier Mascherano
Friday, 04.09.2015
10:27

Prvobitna poenta ffpa je bila da mozes da potrosis onoliko koliko zaradis. Ove godine su promenili pravila, tako da taj famozni ffp vise ne postoji. Nemoj me to uciti pilicaru

avatar
BianconerooNS
Wednesday, 02.09.2015
12:33

Drago mi zbog West Hama kluba sa najvise navijaca u gradu londonu, sve su veci i sve su jaci,jos dogodine kad predju na olimpijski stadion koji ce primati izmedju 70 000 do 80000 gledalaca,zasluzili su to dosta su hranili druge klubove svojim talentima iz svoje akademije,Zamislite da su mogli da zadrze Lamparda,Ferdinada,Defoa,Joa Kola,Majkl Kerika,Glena dzonsona,Defoa u prethodnih 10- 15 godina,al vidim da se to polako menja West ham ce postati institucija u Londonu !!!

avatar
Javier FRAN YESTE 10
Wednesday, 02.09.2015
17:58

WHU je uz Arsenal uvek i bio najozbiljniji Londonski klub... Celzi parama kupuje velicinu ali nece to dugo... WHU ima strasnu akademiju a sada jos imaju i novac, brzo se probijaju...

avatar
Thursday, 03.09.2015
05:05

Oni su institucija odavno, ne moraju da postaju. To samo Celzi mora da trosi milijarde da bi pokusao da dodje do toga stadiuma.

avatar
Iskreno_dete
Wednesday, 02.09.2015
12:31

Sve mogu da kupe osim istorije.... a svi znamo kakv su klub bili u proslosti!

avatar
Novica
Wednesday, 02.09.2015
17:51

Najgluplji mogući komentar...

avatar
Rejl
Wednesday, 02.09.2015
12:26

City preplatio sve igrače koje je doveo. Kao što sam pročitao negde '' Da Delf nije imao otkupnu klauzulu od 8 miliona siguran sam da bi i njega platili 20+ miliona'' mada pojačali su se vrhunski i znatno su jači nego prošle sezone. Posle njih se možda najbolje pojačao Liverpool a zatim Man United. Arsenal katastrofa,ne znam šta je Venger mislio. Čeh pun pogodak ali potreban im je napadač očajnički i dobar zadnji vezni (dobar je Coquelin da se razumemo ali ne može samo samo on)

avatar
Rolo_SRB
Wednesday, 02.09.2015
18:48

Takvo je trziste danas ukoliko oni ne plate neko drugi ce mislis da Bayern ne bi dao 40-50m eura za KDB sledece sezone, PSZ je ove toliko nudio za njega, Sterling-a bi pre ili kasnije uzeo Real ili Barca iz Liverpula i platili bi za njega opet 40-50m eura kao sto je Real za Rodrigeza dao 80m ili za Bejla 100m ili Barsa za Nejmara 80m, Celsi za Azara 40m, Junajted za Marsijala 50m jednostavno takvo je stanje na trzistu igrac vredi onoliko koliko je neko spreman da plati za njega.

avatar
Rejl
Wednesday, 02.09.2015
20:47

Slažem se donekle ali KDB je plaćen 70+ miliona evra. Odličan igrač bez sumnje ali ne baš toliko. Sterling nije gotov proizvod pa da vredi toliko,sjajan igrač ali kada bi imao dobru završnicu imao bi minimum 10 golova više po sezoni i onda bi i vredeo tolike pare. Mislim razumem šta mi pričaš i u pravu si ali ovo više nema smisla...

avatar
Eccentric
Wednesday, 02.09.2015
12:26

Bez trosenja nema rezultata za borbu za titulu ce se boriti city junajted videcete van gal je lukav a ima strasan tim koji je mlad i zeljan dokazivanja

avatar
proyectant
Wednesday, 02.09.2015
18:04

Junajted je los tim. Bolji je Arsenal od njega i sa tim jedinim pojacanjem.

avatar
Rolo_SRB
Wednesday, 02.09.2015
18:51

Ima strasan tim ali nema dubinu tima koju ima Siti koji bukvalno na svakoj poziciji ima po dva odlicna igraca ko bi menjao Darmijana pozadi, Valensija kome to nije prava pozicija ili So-a na levoj strani, u napadu su im jedine opcije Runi koji je u ocajnoj formi i Marsijal koji nema iskustva ima talenta ali je jos mlad igrac, nemaju ni dovoljno dobro desno krilo i kad se na to sve doda to da je Junajted promenio skoro pa pola prvog tima treba ce im vremena da se ugraju i ne vidim ih kao konkurente za titulu ove godine. Sledece uz nekoliko poboljsanja da.

avatar
FCMCCitizen
Wednesday, 02.09.2015
12:21

Ako Siti kupuje titulu, naravno, ne misli se bukvalno, onda titulu kupuju i mnogi drugi klubovi koji se odluce za poboljsanje tima. Finansije svim timovima dozvoljavaju ili ne, da se pojacaju. Pravilan skauting kao i kolicina ulozenoga novca, sigurno donose rezultate. Siti je zajedno sa Borusijom ucinio vise nego sto je iko ocekivao. Dok je najveci gubitnik ovoga prelaznoga roka Junajted, koji je ulozio ogromnu sumu novca, a rezultata za sada nema. Svi klubovi kupuju igrace za nekoliko sezona, ali su retki oni koji ih znaju odabrati. Medju te retke spadaju, Siti, Borusija, Barselona, Juventus i sjajni Porto. Cinjenica je da se osnova istorije ne moze izgraditi novcem, vec duzinom trajanja. Ali, njeno bogatstvo u titulama se gradi sa igracima, odnosno kupovinom istih.

avatar
čombe
Wednesday, 02.09.2015
15:45

Koju ogromnu sumu?? Prodali di mariu za 65 mil, cicarita 12 mi, evans 8, rvp 8, nani 6, rafael 2, na kraju ispadne da nisu skoro nista ni ulozili..

avatar
FCMCCitizen
Wednesday, 02.09.2015
18:46

Ocigledno ne pratis prelazni rok koji pratim ja. Argumentovacu. Junajted je doveo Mefisa za 30 miliona, Snajderlina za 25 (30) miliona, Marsijala za 50, Romera kao slobodnog sudeci po svemu, Svajnstajgera za 15, Darmijana za 13 miliona. Ovo sigurno nisu tacne cene igraca, jer su sigurno vise jos. Ali, uzmimo isto za istinu. To znaci da je Junajted u minusu i dalje. (od prodaje je zaradio 101 milion, a potrosio je najmanje 133). To je tvoja tacka gledista, dakle, nisi u pravu. Gledajuci sve sa moje strane, koja kaze da sam govorio o kupovini igraca i partijama koje su oni pruzili, Junajted je najgore prosao. Pojacanja se uopste dobro nisu pokazala. Skauting tim je katastrofalan. Obrazlozicu. Doveli su iste igrace, a nisu uspeli da dovedu Pedra, Otamendija, cak ih je i Mane zajedno sa Sautemptonom odbio. Kejn, Silesen i Gaitan su ih takodje odbili, odnosno njihovi klubovi. Isti je slucaj i sa Ramosom. Pitanje je koliko ce platiti za Marsijala, jer francuski mediji govore da je Junajted izdvojio 60 miliona, dok se niko iz tabora crvenih nije oglasio. Iz ovih razloga je Junajted najveci gubitnik i zato molim te, pokusaj naredni put da se malo vise uputis. :) Srdacan pozdrav druze moj. Titula je Sitijeva.

avatar
MANUTD
Wednesday, 02.09.2015
16:11

Stvarno sjajan sakuting, od kada je nastao siti potrosio je vise para od Junajteda, a i pored toga osvojio je svega 2 titule i to jednu na gol razliku u 93. minutu. Ne mogu dalje od osmine finala LS i sta je tu odlicno?

avatar
Ajde?
Wednesday, 02.09.2015
12:14

Sramota za Vengera i Arsenal da jedan Votford i Bornmaut ulože više u ekipu. Snoć sam i zvanično odustao od nadanja tituli Premijer Lige sve dok je Venger menadžer. Sitiju za titulu pojačanja nisu ni trebala sve dok je Jaja Ture u formi u kakvoj je sada, kao i Kun.

avatar
Thursday, 03.09.2015
02:03
avatar
Igors Stepanovs
Wednesday, 02.09.2015
12:09

Oni su trenutno najveci favoriti za titulu.Ali Venger je bogotac...

avatar
Itomashevic9
Wednesday, 02.09.2015
18:09

Bogotac cega? Osvajanja titule u proteklih 11 godina?

avatar
Igors Stepanovs
Wednesday, 02.09.2015
22:32

Ovo za Vengera je bila ironija u odnosu na ovu tabelu iznad....

avatar
Wednesday, 02.09.2015
12:04
avatar
the NormalOne
Wednesday, 02.09.2015
12:02

Kako ovo Favali ,zar Liverpul ne trosi najvise u ligj,azaboravio sam ne komentarises ovakve vesti..

avatar
Thursday, 03.09.2015
02:04
avatar
Amar Zo
Wednesday, 02.09.2015
12:00

Ili Siti ili Arsenal ,po meni , ove god uzimaju titulu

avatar
Wednesday, 02.09.2015
17:00
avatar
Pedjaa11
Wednesday, 02.09.2015
12:00

Siti pretplati igrace, ali dovede onog koji im je potreban, bolje i drugi klubovi da to rade pa bi imali bolje rezultate.

avatar
Lord of Nottingham
Wednesday, 02.09.2015
11:59

Kupili igrače, ne titulu.. pa nisu oni Partizan

avatar
Real-an
Wednesday, 02.09.2015
11:54

city ima najbolju ekipu tu nema sta ,samo da nastave sa dobrom igrom i titula se nece dovoditi u pitanje ...

avatar
The KING(guapo)
Wednesday, 02.09.2015
11:52

Kakava titula,Celzi ce biti sampion.

avatar
Madridista
Wednesday, 02.09.2015
16:51
avatar
Wednesday, 02.09.2015
17:00

Ahahahahhahahahahaa