Blater potvrdio, žreb se namešta!

Autor: Vladimir Stojanović
utorak 14.06.2016.
09:37
Izvor: Sportske.net

Ako ste se pitali kako kuglice funkcionišu, baš onako kako su teoretičari zavere i tvrdili!

uefa.com
uefa.com

Povezane vesti

Sep Blater je u razgovoru za "Blik" potvrdio da manipulacije postoje, prilikom žreba.

U pitanju su tople i hladne kuglice.

"Prisustvovao sam žrebu za jedno evropsko takmičenje, to se radi. Ohladite ili zagrejete kuglice i na taj način manipulišete", rekao je bivši predsednik FIFA.

Upro je prstom u UEFA.

"U pitanju su evropska takmičenja, bio sam svedok, u igri je bila jedna italijanska ekipa, njoj su nameštali žreb",
optužuje najpoznatiji fudbalski činovnik.

Ako je istina ovo što je rekao, sigurno je u pitanju Liga šampiona, teško je zamisliti Italijane koji nameštaju žreb za LE, gde su se uglavnom trudili svim silama da ispadnu godinama, što ih je na kraju koštalo jednog mesta u Ligi šampiona.

Sada, koliko je verovati Blateru.

On je skinuo sumnju sa FIFA, ali je optužio UEFA.

U svakom slučaju svi koji su tvrdili da se ovakve stvari dešavaju, sada imaju neku vrstu dokaza za svoju teoriju.

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

65 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Temple of the Kings
Wednesday, 15.06.2016
04:08

Hvala ti Blateru što si nam 'otvorio oči'... mi baš mislili kako Real konstantno ima sreće na žrebu godinama unazad... :D

avatar
Stefan Psihijatrija!
Tuesday, 14.06.2016
17:16

Znamo svi onu kraju protiv Celsija od strane Penalone i njihovo fana Ovreba :)

avatar
Lord Bobinhooo!
Tuesday, 14.06.2016
17:08

2009 Barselonina LS,2011 i 2006 znamo Balteru sve :)

avatar
fcb
Tuesday, 14.06.2016
17:49

Dalibore dijete, zašto udaraš sebi pluseve, a drugima minuse sa 60 profila ? Zar ne shvataš da živiš u zabludi i da si sam ?

avatar
Daliborov psihijatar
Wednesday, 15.06.2016
10:01

Hahhahahaha kako si ga sad ugasio,ali on to ne shvata :(

avatar
Lord Bobinhooo!
Tuesday, 14.06.2016
19:01

Sefane Kuzmanovicu 30+ decko koji sebi daje pluseve,a navijacima Reala minuse ti nekome nesto da kazes?

avatar
po cetvrtu zvjezdicu
Tuesday, 14.06.2016
14:32

pravi se nasao pricati o postenju cccc

avatar
Larion@
Tuesday, 14.06.2016
14:07

Barsa bi sa onakvim zrebom kakvim Reala uvek pocaste prosla bi u finale sa drugim timom. Blater ovo zna jer se verovatno i u Fifi ovo dogadja, a ipak on nije bilo ko, tako da ove njegove reci dobijaju na tezini

avatar
ivan_aitor
Wednesday, 15.06.2016
08:21

Ma sta kazes bre? nJa mislim da ste vi ispali od istog Atletika, koji je Real oba puta dobio u finalu, a koji su vas prethodno izbacili.

avatar
Larion@
Wednesday, 15.06.2016
14:05

Tako je, Barsa oba puta ispala i to zasluzeno.E sada uporedi zreb tog istog Atletika i Reala i njihov put do finala, i usput budi realan i daj svoje misljenje kod vodeceg gola jel Ramos bio u ofsajdu il nije.Tvrdim i dalje da bi se Barsa prosetala do titule sa onakvim zrebom

avatar
Liverpulovac
Tuesday, 14.06.2016
14:06

Kako to misli italijqnski? Prelak zreb reala godina unazad, sudije na njihovoj strani malo je reci. Barselona- Celzi msm dovoljmo je reci, ne kao realu uvekk al i njima poprilicno. Sevilja? Pa svake sezone imaju lak zreb uglavnom, osvajanu le, pa naravmo, pogledajte samo sudjenje u finalu Liverpul- Sevilja(3 penala, mozda ofsajd...). Kad bih nabrajao sve kradje u korist spanaca ostao bih do sutra...

avatar
Grande Juventino
Tuesday, 14.06.2016
16:33

Ne trosi reci, nemas ih dovoljno za spance.... bagra namestacka...... a italija i u tom slucaju najgore namestaju od svih...

avatar
fcb
Tuesday, 14.06.2016
17:41

Kako se to Barselona uklapa u ovu priču ? Barselona ima uvijek ubedljivo najteži žrijeb, a da je imala žrijeb kao real, pa u zadnjih 8 sezona LŠ bi Barselona imala 8 trofeja LŠ. Što se tiče utakmice sa Čelsijem, tačno je da Čelsi jeste oštećen, ali ipak ne za toliko koliko pričate. Sa druge strane, zašto ne pomeneš i to da je u tom dvomeču oštećena i Barselona time što nije dosudjen čist penal Bosingve nad Anrijem u prvom meču, i što je Abidal dobio neopravdano crveni u drugom meču ??? Zašto i to ne pomeneš kad već pričaš nešto ? Svi se hvatate za taj meč, ali svi žmurite na situacije u kojima je Barselona oštećena. Ako ćemo da pričamo objektivno, ajde onda da pričamo i kad je neko oštećen i kad je poguran, a je samo jedno od toga u zavisnosti od toga što nam odgovara.

avatar
kizito
Tuesday, 14.06.2016
13:16

Sep,hvala ti sto si nam otvorio oci.Mi mislili da je sve posteno.

avatar
Montecason
Tuesday, 14.06.2016
13:13

Utakmicu REAL MADRID vs RIJEKA sam gledao "u živo" na Bernabeu-u i cudio sam se onome što se desavalo. Sramota.

avatar
Bat
Tuesday, 14.06.2016
13:02

roma,volfzburg,siti - najlaksi put do finala ls ikada..revans uvek kuci sigurica

avatar
Go Hard or Go Home
Tuesday, 14.06.2016
12:59

Samo cu reci 11,i gde je stefi sa 30 profila? nesto prestao da mi lupa minuseve.

avatar
Lord Bobinhooo!
Tuesday, 14.06.2016
17:33

Pusti dete treba prvo uredno da zavrsi domaci zadatak,pa da rucka posle ce on krenuti sa 30 profila...

avatar
Go Hard or Go Home
Tuesday, 14.06.2016
12:57

Ovde navijaci nekog malog katalonskog kluba pricaju nesto,meni su nekako jaci ovi slablji protivnici sa 11 igraca nego Atletiko sa 9 igraca sa koliko cesto igra protiv Barselone.

avatar
Boixos_Nois
Tuesday, 14.06.2016
13:57

To je onaj Atletiko kojem sudije uvijek isključe igrača protiv Reala ili Real dobija penal protiv njih? :D Ronaldo pola svojih golova kojih je dao protiv Atletika su iz penala.

avatar
Go Hard or Go Home
Tuesday, 14.06.2016
14:48

Suarez udari nogom protivnika,ni zuti,Tores zakaci nekog,crveni,da naravno. :) okani me se poznavaocu fudbala. Idi baci jednu partiju na Mesija.

avatar
lewa9
Tuesday, 14.06.2016
12:56

Од кад је Реал италијански клуб? :D

avatar
Alex DeLarge
Tuesday, 14.06.2016
12:55

Dvaput pogadjajte o kojem Italijanskom timu se radi, hahahahaha :D

avatar
fcb
Tuesday, 14.06.2016
17:44

Mislim da je Blater pogriješio kada je rekao da se radi o italijanskom. Mislim da svi znamo o kojem klubu se radi, a ako ne možeš da ukapiraš, evo daću ti smjernice. Radi se o starom fašističkom klubu koji ima najlakši žrijeb u zadnjih nekoliko godina.

avatar
Alex DeLarge
Wednesday, 15.06.2016
11:20

Real je osnovan od strane kralja licno, fasisti su zavladali Spanijom 1936. i nema potrebe da mi dajes smernice, sasvim sam siguran da sam visestruko obrazovaniji od tebe. 11 titula se ne osvaja na zreb, to samo dete moze da lupi. Radi se o najvecem klubu na svetu sa kojim je Barselona do 2006 po pitanju trofeja bila uporediva koliko i Espanjol. Toliko od mene.

avatar
S-I-M-K-E_
Tuesday, 14.06.2016
12:21

Pa to svi odavno znamo,jer nemoguce je da Real ima toliko srece da svake godine dobije najlakse protivnike.

avatar
Madridista till I die
Tuesday, 14.06.2016
17:04
avatar
Lord Bobinhooo!
Tuesday, 14.06.2016
17:07

2009 najveca kradja u istoriji fudbala...

avatar
Forza RoSs0neri
Tuesday, 14.06.2016
12:17

Mora da je Milan,posto su svaki put ispadali or Barse/Reala.Kad te nece...

avatar
VLADIMIR DRACULESCU
Tuesday, 14.06.2016
12:55

Nijednom nismo igrali sa Realom u eliminacionoj fazi Lige sampiona, ali OK, jesmo tri puta u grupi, a sa Barsom milijardu puta i ovako i onako:-) M. Junajted, Bajern, Juventus, Inter, Liverpul, a jos ranije i Benfika, Porto, Ajaks, Arsenal, PSV, Seltik, Monako, Lion, Sahtjor, PSZ, nema koga nismo pobedjivali i izbaci(va)li na putu do trofeja ili barem tamo do cetvrtfinala.

avatar
VLADIMIR DRACULESCU
Tuesday, 14.06.2016
20:43

Nikakav problem za nas:-D

avatar
Forza RoSs0neri
Tuesday, 14.06.2016
19:33

Ma svaku ligu sampiona ne gine nam Real/Barsa u grupi ili kasnije to sam siguran...

avatar
Lionel 10 BARCELONA
Tuesday, 14.06.2016
11:47

Radi se za jedan Italijanski tim sa Spanski pasos real

avatar
Go Hard or Go Home
Tuesday, 14.06.2016
12:57

Prokomentarisi 6 penala Celsija protiv Barselone?

avatar
Lord Bobinhooo!
Tuesday, 14.06.2016
17:33

Ne,ne kada je Uefalona u pitanju to se ne racuna...

avatar
Adnan
Tuesday, 14.06.2016
11:37

Juventus ko da gledam.

avatar
fcb
Tuesday, 14.06.2016
11:13

Eto. Pa nismo mi svi ovce, jasno je bilo da real namješta žrijeb već godinama unazad. Prije je to bio Francisko Franko, a danas je to UEFA, ali to danas rade mnogo suptilnije.

avatar
Go Hard or Go Home
Tuesday, 14.06.2016
12:58

Isplaci si malo bice ti lakse,danas je to UEFA? 6 penala Celsiju,Van Persi,Pepe ni sam sudija ne zna zasto ih je iskljucio,najvise penala u jednoj sezoni u istoriji fudbala,dobrodosli u Fudbalski klub Barselona,ili holivudski kako vec.

avatar
Lord Bobinhooo!
Tuesday, 14.06.2016
17:07

Steta otisao vam je Platini i Ovredbo ne mozete vise do LS.

avatar
fcb
Tuesday, 14.06.2016
15:14

5 ukradenih titula za vrijeme Franka, dvije u zadnje 3 godine namještanjem žrijeba, ukupno dolazimo do brojke 7 od 11. Čelsi je oštećen na tom meču, ali je na istom meču oštećena i Barselona jer je veliki dio meča igrala za igračem manje zbog neopravdanog crvenog koji je dat Abidalu. Pored toga, u prvom meču tog dvomeča za Barselonu nije dosudjen čist penal Bosingve nad Anrijem. Ova dva detalja su svakako značajno oštetila i Barselonu koja bi još lakše riješila taj dvomeč da nije oštećena. Van Persi je apsolutno opravdano isključen, potpuno po pravilima, Pepe istina nije, ali čak i svima nama je u prvom momentu izgledalo kao da je ipak udario Alveša, a da ne pričamo o sudiji na terenu. I nemoj da pominješ sudije, jer ako su ikog gurale sudije, to je onda real, ali i sudije su ljudi pa i oni griješe. Sa druge strane nameštanje žrijeba je nešto mnogo mnogo gore i ozbiljnije, a činjenica je da se realu u zadnjih 5-6 godina žrijeb namješta, jer ako me dobro služi sjećanje do tada nisu mogli da prodaju 1/8 finala 6 godina uzastopno.

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Tuesday, 14.06.2016
11:12

cim je italijanski klub verovatno je juventus znamo sta rade i kako rade

avatar
Brat Konte
Wednesday, 15.06.2016
13:54

Da, namestili Bajern, lagan protivnik.

avatar
Sinisa MIhajlovic 11
Tuesday, 14.06.2016
11:03

Bas cudno. Ja mislio Real stvarno ima srece zadnjih 10 godina...

avatar
VLADIMIR DRACULESCU
Tuesday, 14.06.2016
12:22

Sad je samo pitanje zbog cega je ovaj rekao da je italijanski klub u pitanju, a ne spanski? Nijedan od tri najveca kluba u Italiji nikada nisu bili miljenici zreba u LS, a tesko da se nesto namesta Romi i drugim manjim klubovima Hahaha

avatar
VLADIMIR DRACULESCU
Saturday, 18.06.2016
11:46

Ipak jeste dovoljno da zna sa parama:-D

avatar
Sinisa MIhajlovic 11
Saturday, 18.06.2016
00:12

Mozda Blater misli da je Madrid u Italiji. Nije covek bas bistar :)

avatar
Paxxx
Tuesday, 14.06.2016
10:45

100% je Italijanski, nemeste sebi Bayern umesto Wolsburga na primer! :P

avatar
the NormalOne
Tuesday, 14.06.2016
09:58

Shvatio Perez da mu je isplatljivije za mnogo manje pare kupiti zreb nego igraca,

avatar
tony zahirovic1234
Tuesday, 14.06.2016
09:58

Bas onako kakoo smo svi mi i znali, istina izadje na videlo, kad tad...

avatar
<<<erez la cabeza>>>
Tuesday, 14.06.2016
09:43

I sada ce poceti: Frankova diktatura bla bla bla

avatar
Daliborov psihijatar
Tuesday, 14.06.2016
09:39

U pitanju je spanski klub,a ne italijanski.Svi znamo da je real u pitanju dovoljno je videti njihov zreb godinama unazad.

avatar
jedan je maradona
Tuesday, 14.06.2016
10:36

pa mnogo ozbiljniji dokaz kako se namesta i krade je onaj Norveski sudija,nego lupanje matorog Blatera.tamo je sve vidjeno crno na belo,a ovde nista jos dok se ne dokaze!nista manje Barsa ne namesta i ne krade od Reala...

avatar
VLADIMIR DRACULESCU
Tuesday, 14.06.2016
13:42

BN, a vas (prvi po redu) gol iz ofsajda? I onaj crveni karton je (mnogo) gora varijanta za njih nego da ste im dali gol jer je u pitanju golman...

avatar
Boixos_Nois
Tuesday, 14.06.2016
12:23

mateo nesta, ili da pogledamo utakmicu Rijeka - Real i kada su 3 igrača Rijeke dobili crvene kartone + penal za Real samo da Real prođe dalje? :) Pa Real je rekorder po broju sudačkih poguranaca... Što se tiče utakmice Arsenal - Barsa i onog finala 2006 godine (ako na to misliš) tada je jedina greška bila što je sudija svirao faul kojeg je Ebue odglumio nakon čega je Arsenal dao gol tako da ne znam zašto si tu utakmicu spomenuo?

avatar
jedan je maradona
Tuesday, 14.06.2016
11:33

Boixos_Nois sve to sto si nabrojao je igracka za utakmnicu CELZI BARSA! vrati snimke pa pogledaj. a finale Arsenal Barsa i nevidjena kradja opet?a utakmnica Milan Barsa....

avatar
Daliborov psihijatar
Tuesday, 14.06.2016
11:26

Uporedi zreb reala i Barse zadnjih 3,4 godine i videces o cemu pricam.Mani me se sudija koliko su gurale Barsu kako ti pricas toliko su i real ako ne i mnogo vise.

avatar
Don Andres
Tuesday, 14.06.2016
11:23

ima na youtube-u onaj snimak kad zaneti izvlaci kuglicu real madrida.. vise je nego ocigledno.. stavio bih ovde link nego nece do odobre komentar

avatar
Boixos_Nois
Tuesday, 14.06.2016
11:17

Ili onaj Turski sudija Čakir koji je dao crveni Naniju protiv Reala? :D Ili onaj Mađarski sudija Viktor Kasai koji Realu u polufinalu prije 3-4 sezone sudi penal zbog igranja rukom Alabe i daje mu žuti, a 5-10 minuta poslije ne sudi identičan penal i za Bajern i NE daje Pepeu drugi žuti odnosno crveni...