Vujošević: ''Zašto Mačvanu nije priznat regularan koš?''

Autor: Beta Beta
utorak 16.06.2015.
00:36
Izvor: Beta

Iako je konstatovao da sudije nisu večeras bitnije uticale na ishod meča, trener Partizana Duško Vujošević ipak nije mogao da prećuti jedan sporan detalj.

Beta/BranislavBožić/Ev
Beta/BranislavBožić/Ev

Povezane vesti

Trener Partizana Duško Vujošević ocenio je da je večerašnja utakmica protiv Crvene zvezde bila "teška i tvrda", kao i da ne može da bude zadovoljan posle poraza, ali je pohvalio svoje košarkaše zbog nastupa.

"Čestitam Zvezdi na pobedi. Bila je ovo teška, tvrda utakmica, gde smo mi imali dva rekonvalescenta, Milana Mačvana i Nikole Milutinova, a Edo Murić na već skraćenu rotaciju nije bio u timu iz dobro poznatih razloga.

Igrali su jako agresivno, stvorili su nam problem u organizaciji napada. To nije iznenađenje, ali struktura i jedne i druge ekipe onemogućava i jedne i druge stvari", rekao je Vujošević novinarima.

Zvezda je večeras pobedila 72:69 košem Nikole Kalinića posle ofanzivnog skoka 10 sekundi pre kraja i tako povela sa 2:0 u finalnoj seriji plej-ofa Super lige.

"Zvezda je u psihološki teškoj situaciji za njih uspela da napravi brejk. Mislim da suđenje nije bitno uticalo na rezultat našeg meča, jedino mi nije jasno zašto nije priznat regularan koš Mačvana kada je lopta pipnula tablu. Možda bi to odlučilo utakmicu.

Ekipa se borila, ali kad Milutinov nije u elementu i uz skraćenu rotaciju centara to se dobro oseća. Takođe, ne uspevamo da na pravilan način artikulišemo veliku želju da se pobedi protivnik.

Ne pravimo od toga agresivnu odbranu, već ulazimo u nervozu. To je malo i mentalna struktura pojedinaca, ali i celokupne situacije u kojoj se nalazi klub, ali i kratke rotacije. Okrećemo se sledećem meču", rekao je Vujošević.

Na novinarsko pitanje da uporedi igru svog tima u prve dve utakmice odgovorio da je uspeh "održati ekipu na okupu" u uslovima u kojima Partizan "živi i radi".

"To su dve izgubljene utakmice. Bila je danas reakcija od 10 razlike do egala. Pre toga ne mogu da kažem da sam nešto zadovoljan, ali ovo su teške utakmice, protiv protivnika koji ima kvalitet, ima čvrstinu. Nije lako igrati, a procenat šuta je veliki problem.

U prelomnim momentima dopustili smo njihovom najboljem šuteru Dženkinsu tri poena iz pika. Računajući hendikep poziciju Partizana i uslove u kojima se radilo...Kad se izgubi ne mogu da kažem da sam zadovoljan", rekao je Vujošević.


Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

84 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
23:22

* sto bi ukazivalo na to da je bila blokada, cista, naravno, ali u slucaju da ju je zaista i dirao. Nije laka odluka za sudiju, ali mislim da je to to.

avatar
bojanbokaradivojac
Wednesday, 17.06.2015
00:03

Pa ti decko pogledaj malo ponasanje naseg trenera prije utakmice u toku same utakmice a pogotovo posle utakmice.Pa ces videti u cemu je razlika.Napadali ste navijace Buducnosti za incidente u podgorici a vi ste protiv te iste Buducnosti divljali u Pioniru i izazvali prekid.Zalil set se na pljuvanje a u zadnjem kolu KLS gadjate mobilim igrace Zvezde.Sad ih gadjete stolicama i zasto nije ispraznit taj dio tribina ko je mogo garatovati da opet neko nece bacati stolice.A da vi ste gospoda koja se skida gola pred malom decom.Sramota ste nevidjena.

avatar
bojanbokaradivojac
Wednesday, 17.06.2015
15:26

Uvjek zatoi neidem na utakmice i da mi placaju nebi iso.Dok nebudemo jedan narod mene nece videti na utakmicama.Mogu da svatim da se napravi frka kad dodju neki klubovi van SRb.Mada ni tad nesme.ali da se jedan narod medjusobom bije neide mi u glavu.Sta tek reci za pojedince od igraca.Tek njihova ponasanja Macvanov srednji prst prem igracima Zvezde a sa par dana treba sa tim igracima da bude u Rep.SRB. Sta reci za majicu koju je nosio Gagi(od njega sam najmanje tako nesto ocekivo) i on treba da bude sa Rep.SRB. Ni Kalinic nije nista bolji od njih a pavlovica necu ni da kometarisem ne zasluzuje nikakav kometar.

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Wednesday, 17.06.2015
13:34

Ja ono sto smo mi uradili osudjujem, pitam se da li ste i vi svoje grehe?

avatar
Nemanja K Xavi
Tuesday, 16.06.2015
22:07

Vujosevicu, pa verovatno mu nije priznat jer je bio neregularan?nSto Pavlovicu u Aba ligi za udaranje Lazica, nije izrecena kazna od 10meceva suspenzije?nSto Milutinovu nisu sudjene licne, kad lik ne gleda kos, nego samo bije Marijanovica?nSto Vujosevicu sinoc nije sudjeno 10 tehnickih?nSto je Marcus Wilijams ovoliko zao?nZasto grobari pevaju pesmu Pavlovic Sasa uzdanica nasa, kad lik ubacuje protiv zvezde u proseku 3.5oena, 1.5 skokova i 7 izgubljenih lopti?

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
22:28

Bio je regularan! Da li bi ti meni verovao da ti napisem da ne tvrdim to zato sto navijam za Partizan nego zato sto ubedjujem sebe i svoje oci da vide tako? :-D

avatar
Nemanja K Xavi
Tuesday, 16.06.2015
23:46

Odgovori mi na pvih 5-6 pitanja sto sam postavio?

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
22:29

Naravno, cineci to potpuno nepristrasno:-D

avatar
Nenad Stanisic
Tuesday, 16.06.2015
10:36

Skoro sam siguran da je kos bio regularan, jedno 90 odsto. Kao sto sam siguran da je Cirbes lupio regularnu rampu Milutinovicu, (99 odsto). Mozda je taj neregularni kos doprineo da Partizan uopste dodje do nade za pobedu? Sudije grese, pristrasnosti NIJE bilo!! ;)

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
20:22

To je isto bio regularan kos jer je Kalinic (ne Cirbes) dirao loptu posle zvizduka sudije kojim je bio oznacen prekid igre zbog faula Vilijamsa. Nisam siguran, ali mislim da je njemu tad dosudjena licna.

avatar
djerambeograd
Tuesday, 16.06.2015
10:30

A što je priznat koš i uz njega i faul posle čiste blokade na Milutinoviću? Pri tom, Cirbes je stigao do lopte pre nego što je pipnula tablu. Tako da... tišinčina!

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
12:57

Nije stigao do lopte pre toga, koga ti utisavas?

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Wednesday, 17.06.2015
13:42

Nisi mene nego Vujosevica. Zato sto je smesno da i inace to radis, a pogotovo kad nisi u pravu.

avatar
djerambeograd
Tuesday, 16.06.2015
23:06

Ako već pitaš, tebe. Što?

avatar
Nemanja Vidic NO.1
Tuesday, 16.06.2015
13:23

tebe i vas,sto,zabranice mu neko?

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
10:22

Naravno, uslovno receno promasaja tj. naseg neiskoriscenog napada...

avatar
Nemanja K Xavi
Tuesday, 16.06.2015
22:08

Cekaj, Partizan je bolji od Zvezde ove godine?

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
22:21

Cekaj, zasto me to pitas? Gde ti vidis da sam napisao tako nesto?

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
10:19

SUPER! Umesto da bude 67:67 i napad czt na nasu skroz postavljenu odbranu (cak i posle promasaja nije odmah dat kos vec posle borbe i skok(ov)a), oni dolaze do plus 4. Umesto da bude (vrlo moguce) cak i 71:67 u kojem slucaju mi ne bismo pravili faul na kraju, bilo je 69:69 - Partizanu je sinoc oteta pobeda, treba ovakve stvari nazvati pravim imenom, sudije su direktno skrojile rezultat takvim ocitim previdom.

avatar
Nemanja Vidic NO.1
Tuesday, 16.06.2015
13:23

Cirbes lupa bananu milutinovu,sudija svira kos,nemoj molim te vise..

avatar
Nemanja Vidic NO.1
Tuesday, 16.06.2015
15:44

Niko nije rekao da smo dobili vise posto je to nemoguce,videli smo stanje para u kosarci iluzorno je pricati,drugo sudije nas kopaju konstantno svaku utakmicu to sporno nije,a nismo pustili jednostavno nismo igrali toliko ozbiljno u tome je stvar,cim je trebalo zapeli smo i ostali na prvom mestu

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
14:29

Posalji mi to. Molim ti, e bas hocu i dalje da pisem, kakve sve vi ovde gluposti pisete, ovo sto ja pisem je macji kasalj za to, a pritom uopste nije glupost jer smo osteceni za regularan kos. Osvojicete titulu, sta se tripujete toliko, priznajem da ste jaci, ali nemojte vise da se brukate komentarima da nas pustate kad izgubite, da su sudije uvek protiv vas cak i kad pobedite, da je nama drzava davala vise nego vama, a vas vodja (zna se na koga mislim) je priznao da smo dobili neznatno vise od vas, a i to je bilo zato sto smo imali (vece) uspehe, sve iskljucivo po pravilniku za razliku od vas koji negirate njihovo postojanje pa kad ih nadjemo, onda necete da ih pojedete, a tek za fudbal da i ne pricam koliko ste favorizovani...

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
14:23

Necu da joj/mu zabranim, ali iznosi neistine, to je bio cist kos.

avatar
mibo$$$.
Tuesday, 16.06.2015
09:10

Dule vodi i zapisnicki sto,pregleda usporene snimke,sef obezbedjenja hale,trener,predsednik drustva...sta reci moze mu se...

avatar
rademan
Tuesday, 16.06.2015
08:48

Zato da bi ti imao sta da pricas na konferenciji. Ne kazem, moglo je da se svira kao poen i ne bi bilo nezasluzeno. Ali brate daj jednu utakmicu da ne spominjes greske sudija. Pa bilo je nekad gresaka na stetu Zvezde pa nije niko kukao koliko ti.

avatar
mungos76
Tuesday, 16.06.2015
08:23

Pogledaj snimak. Diskutabilno je kao i koš Andreje Milutinovića posle blokade kao bila je silazna putanja. Sudijska odluka i to je to.

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
18:49

Milutinoviću je priznat koš jer je lopta dirana posle sudijskog zvižduka, a ne zbog silazne putanje.

avatar
Carina
Tuesday, 16.06.2015
06:27

Zasto je zvezdin igrac prekinut u izvodjenju slobodnih bacanja da bi onda posle njegovih bacanja opet bila prekinuta utakmica, Vujosevic na jedan poziv dobija dva tajm auta.

avatar
Padinjak21
Tuesday, 16.06.2015
05:21

Pa ZATO sto DULOOO nije ni udarila prvo tablu!!! Cirbes je lepo i cisto izblokirao... Opet izmisljas, jedva cekam zadnju tekmu pa da vidim sta ce tada da mu zasmeta.

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
12:58
avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
19:39

Vi odbijate da vidite, ne ja. Evo, postavio sam i dokaz, kos je regularan.

avatar
Padinjak21
Tuesday, 16.06.2015
19:24

Znaci ti odbijas da vidis... I tebe je navukao vas Mag. Budi bar jednom realan

avatar
FearTheBeard
Tuesday, 16.06.2015
02:37

A sto su priznali kos kada je Kalinic udario rampu Milutinovicu, koji je bio fauliran a lopta nije bila u silanzoj putanji ??? To nista, nema veze?

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
20:48

Priznali su ga zato sto je bio sviran faul (mislim Vilijamsa) pre toga, a Kalinic je dirao loptu posle sudijskog zvizduka. Nema to nikakve veze sa putanjom.

avatar
bojanbokaradivojac
Tuesday, 16.06.2015
01:21

Cek posle prve utakmice vujosevic je trazi da dobiju slemove i stiteve da se brani od pluvanja navijaca Zvezde.Sta bi sad ovi iz Zvezde trebali da traze oklopna vozila da se brane od navijaca partizana.Nigde osude navijaca partizana zbog divljanja od strane toga istoga vujosevice.Jesu to ta gospoda sa tribina sto razbise glavu rep.pleju Srbije,A da briga vujosevica on je plej Srbije nije njegove crne gore.Sutra citiraj nekog drugog knizevnika onaj od juce vam nije donio srecu.Za takve gluposti imate lovu a da platite igrace nemate.

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
13:00

A kad ste vi Milosavljevica pogodili stolicom pre dve godine, kad ste naseg trenera gadjali loptom i kaisem, to nista? Odakle je ono trener kluba za koji navijas, sa Vracara mozda?!

avatar
disqus_M4nkFgKH5L
Tuesday, 16.06.2015
15:58

Zasto mislis da je nesto lose u tome sto je covek Crnogorac? Gadjanje loptom je ucinjeno od strane novinara telegrafa ukoliko se ne varam a gadjanje igraca je za svaku osudu kao i trenera uostalom ali obrati paznju i videces da Radonjic i Zvezda nece dici ni upola toliku tenziju zbog gadjanja Jovica koliku je digao Dule i Partizan zbog pljuvanja koje ponavljam nije u redu ali nije ni toliko strasno...

avatar
Doktor ijopet
Tuesday, 16.06.2015
01:14

Zbog cega vi niste udaljeni sa terena zbog konstantnog psovanja sudija koje je trajalo koliko i sama utakmica?

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
18:04

Nije samo to odlucilo, naravno, ali moze i mora da se kaze da je bilo od direktnog uticaja na konacan ishod:-D Ne vezujem ja toliko vasu sudbinu za vlast koliko nasu, a ne verujem da ste vi sposobni da se odrzavate na vodi toliko dugo, prosto nemate taj kapacitet i to je to.

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
18:05

P.S. To o cemu ti pises za radijaciju ne da nije za pohvalu nego upravo obrnuto, zapitaj se samo preko koliko leseva je pudla morala da zgazi...

avatar
iskusna vezara
Tuesday, 16.06.2015
01:11

a zasto da mu priznaju kos kad nije bio?! ne razumem..

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
13:00
avatar
Nemanja K Xavi
Tuesday, 16.06.2015
22:11

Ti si jedini koji tvrdi ovde da je bio, a u srbiji vas ima dvojica ti i Vujosevis, sto se igraci Partizana nisu zalili na terenu??

avatar
Nemanja Vidic NO.1
Tuesday, 16.06.2015
00:57

Zato sto kos nije regularan,eto zato,i zasto se macvanu svira 2+1 a faul nad njim,i on sa zemlje sutira i to mu se svira,mani vise price

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
13:00

Zato sto je kos regularan, ne izmisljaj gluposti.

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
14:31

Za ovo drugo necu da pisem dok ne vidim ponovo, a ovo je bilo cisto. Cirbesova ruka jeste sve vreme pratila let lopte, ali nije bilo kontakta i nije ju je udarila pre kontakta te iste lopte sa tablom:-)

avatar
Nemanja Vidic NO.1
Tuesday, 16.06.2015
13:25

Naravno da nije regularan,kao i pre toga rampa na milutinovu i mozda za milutinovica

avatar
Tuesday, 16.06.2015
00:50

Sramota, utakmica se lomi i po ko zna koji put u ko zna koliko utakmica nam presude greške sudija, umesto 67:67 i priznati koš Mačvanu ide kontra za 69:65! Još onaj sudija ispod koša hteo da prizna koš Lazića nakon faula Mačvana, a faul bio van linije 6.75m što nije njegovo da sudi-sramota kako se zaleteo što pre da poveća prednost! Mali čovek sa velikom tašnom u režiji sudija je obesmislio košarku u Srbiji.

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
00:38

https://www.youtube.com/watch?v=MtVeaWheRAI 10:15.

avatar
Nemanja K Xavi
Tuesday, 16.06.2015
22:13

Nije sto sam navijac ZVezde, ali zaista realno je prvo igrao cirbes, pa tek je lopta udarila od tablu, pogledaj kako lopta dobija ubrzanje neposredno pre udarca od tablu, to je zat sto ju je cirbes zakacio i dao joj ubrzanje...

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Wednesday, 17.06.2015
13:48

Imas mogucnost da zaustavis, vratis, pogledas sve faktore koji su mogli da uticu i da potom doneses ispravan zakljucak. Jeste bolja, ne znam da li je daleko, a priznaces da nije isto kad je na tj. posle odigrane dve utakmice 2-0 i kad je 1-1, sad je u finalu maltene sve gotovo.

avatar
Nemanja K Xavi
Tuesday, 16.06.2015
23:44

Zaista se ne vidi najbolje, tako da polemisemo bezveze, uglavnom, zvezda je ove sezone daleko bolja od partizana, daleko ali zaista...

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
23:13

Nije je ni takao, a mogao je. A propo zalbe, nije ti to fudbal pa da mogu da okruze sudiju, mora odmah da se nastavi i napad i borba i igra (odbrana u tom nasem slucaju), a s obzirom da si napisao da se nisu zalili nasi igraci, a zalili su se svi nasi ili svi sem jednog, nemam ja vise strpljenja da se prepirem sa vama pismenim putem. Cak i da se nisu zalili, to mi bas nista ne bi znacilo jer su mozda i oni mogli da misle da je bilo cisto. Nije tacno ni da smo Dule i ja jedini koji to tvrdimo, ja vidim tako kako vidim, vi vidite na svoj nacin, vi niste u pravu, ja jesam:-)

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
23:02

Sad sam malo neozbiljan jer sam napisao da necu vise o tome da polemisem pa sam sam poslao jos nekoliko komentara koji su se medjusobno iskljucivali- taj kraci snimak koji sam ti ovde poslao mene samo jako zbunjuje jer je u pitanju opticka varka dok je u ovom dvadesetominutnom snimku moguce sve to da se zaustavi i vrati. Razumem tebe da iskreno mislis da je lopta dobila ubrzanje, ali na ovom duzem snimku se lepo vidi da mu je lopta neprekidno izmicala i da nije promenila pravac kretnje zbog njegovog dodira sto bi ukazivalo na to da je bila blokada, cista, naravno. Nije laka odluka za sudiju, ali mislim da je to to.

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
22:50

P.S. Ne znam, mozda si/ste ipak u pravu...

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
22:38

Verovatno ces misliti isto, ali dobro. Macvan je uputio loptu tako kako se ona i kretala, mozda na neki mah i deluje da je cak i bilo malog dodira, ali zaista mislim da nije pre te table. http://cdn.makeagif.com/media/6-16-2015/Hl-Yfv.gif Pozz

avatar
JEBACE VAS M. TUMBAS
Tuesday, 16.06.2015
22:27

Nije je ni takao, a mogao je. A propo zalbe, nije ti to fudbal pa da mogu da okruze sudiju, mora odmah da se nastavi i napad i borba i igra (odbrana u tom nasem slucaju), a s obzirom da si napisao da se nisu zalili nasi igraci, a zalili su se svi nasi ili svi sem jednog, nemam ja vise strpljenja da se prepirem sa vama pismenim putem. Cak i da se nisu zalili, to mi bas nista ne bi znacilo jer su mozda i oni mogli da misle da je bilo cisto. Nije tacno ni da smo Dule i ja jedini koji to tvrdimo, ja vidim tako kako vidim, vi vidite na svoj nacin, vi niste u pravu, ja jesam:-)