"Večiti" moraju u grupnu fazu da bi odbranili koeficijent!

Autor: Aleksandar Obrenović
petak 04.08.2017.
21:19
Izvor: Sportske.net

Crvena zvezda i Partizan su stigli do plej-ofa kvalifikacija za Ligu Evrope, a koliko su bodova zaradili i koliki će im koeficijent biti u narednoj sezoni?

uefa.org
uefa.org

Povezane vesti

Partizan je bio nosilac u plej-ofu kvalifikacija za Ligu Evrope, Zvezda nije, a razlog za to jeste koeficijent koji UEFA primenjuje za rangiranje klubova.

Crno-beli imaju koeficijent za ovu sezonu od 16,075 pa su se našli među nosiocima, imali su i malo sreće jer su im rezultati išli na ruku. Sa druge strane, Crvena zvezda je u ovu sezonu ušla sa koeficijentom od 7,325, dok je Vojvodina imala koeficijent od 9,075.

Sledeće sezone će biti problema, jer je Vojvodina već izgubila čitav poen ispadanjem u prvom kolu u kvalifikacijama za Ligu Evrope, a Partizan i Zvezda moraju da brane zarađeno u sezoni 2012/13, pošto se ti rezultati brišu dogodine.

Partizan je te sezone bio u grupnoj fazi Ligi Evrope, stigao je do 3,600 poena, a Crvena zvezda je imala 2,100 poena.

U ovoj sezoni je Partizan zaradio 0,400 poena, Zvezda takođe, ali našim klubovima nisu upisani bodovi jer još uvek nisu ispali iz takmičenja. Ukoliko se desi da jedan od naših klubova ispadne u plej-ofu, dobiće 1,500 poena, dakle, imaće 1,900 što je manje od onih 3,600 u slučaju Partizana i 2,100 u slučaju Zvezde, pa bi u tom slučaju najverovatnije došlo do pada na listi koeficijenata.

Ipak, u slučaju plasmana u grupnu fazu, naši klubovi (kao i svi ostali), dobili bi po 2,000 bodova, a kasnije bi u slučaju svakog dobrog rezultata (nerešeno ili pobeda) dobijali dodatne bodove.

Dakle, ukoliko misle da zadrže sadašnje pozicije, naši najtrofejniji klubovi će morati da se plasiraju u grupnu fazu Lige Evrope.


Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

36 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Maximovic
Saturday, 05.08.2017
01:39

Dajte nelozite ljude. Ili napisite kako jeste ili nepisite nista. Sad ih 80% dole zbunjeno. Zvezda je te god imala toliko. I ove god ce sigurno da dobije koliko i tad sobzirom da nam je nacionalni vec sad solidan i da imamo vec 8 bodova. Znaci u ovom trenutku da zvezda ispadne imala bi preko 2 boda i to u slucaju da i ona i Partizan izgube obe naredne utakmice. A tesko da ce se to desiti jer ocekujem da imamo makar jos min 1,5 ako ne i 2,5-3 boda zanci da ce svi timovi koji su ucesvovali dobiti min oko 2 boda samo od nacionalnog +za uspeh koji su ostvarili.

avatar
napred Panktizan!
Sunday, 06.08.2017
11:19

Nema vise i 20% od nacionalnog i svoji bodovi. Svako zaradjuje za sebe. A samo tih 20% od nacionalnog se dobija ako je broj tvojih bodova manji od toga, ali i jedno i drugo ne moze vise.

avatar
Maximovic
Tuesday, 08.08.2017
11:23

Od leta 2018. godine klupski UEFA-koeficijenti obračunavaće se na drugačiji način nego do sada. Znaci da sam ja upravu.

avatar
Shekymax
Saturday, 05.08.2017
00:06

GRESKA; od ove sezone primenjuje se NOVO BODOVANJE, jos losije po nas jer se favorizuju klubovi uspesnijih (bogatijih) drzava preko nacionalnog koeficijenta! PA za prethodne 4 godine ima 10,000 a C.Z. 2,875 (odnosno 2,750) bodova a bodovi osvojeni za ovu godinu ce im se tek dodati kada ispadnu iz Evrope. Vosa zavrsila, ima 5,250. Koga zanima sve ima na sajtu footballseeding.com (uefa ranking club). Pozzz!

avatar
napred Panktizan!
Sunday, 06.08.2017
11:25

Tacno, Vojvodina, a pogotovo Zvezda su se dosta slepali na Partizan preko nacionalnog. Grubo govoreci, ali tako ispadne, cak se moze reci i da se Zvezda slepala u maloj meri i na Vosu, a manji klubovi na sva tri kluba. Od sledece sezone se gledaju samo bodovi koje su klubovi sami za sebe zaradili.

avatar
marko977x
Friday, 04.08.2017
23:40

Ako ispadnu iz takmicenja dobijaju 1,5 + 20% od nacionalnog koeficijenta, ako prodju i ne budu imali ni jednu pobedu ili remi dobice garantovani minimum od 2 poena. Ako kroz pobede (1 poen) i neresene (0,5 poena) osvoje dva ili vise poena onda se racunaju ti poeni i ne dodaju se nikakvi drugi poeni osim 20% od nacionalnog koeficijenta.

avatar
napred Panktizan!
Saturday, 05.08.2017
01:01

Koliko sam razumeo, od sledece sezone ce nacionalni koeficijenti biti manje bitni nego sto su sad. Da li to znaci da se taj procenat smanjuje ili se bodovi na osnovu njih uopste nece dobijati to sam zaboravio. Znaci nema vise slepanja, svako pravi svoje bodove, a ko se kome slepao svi znamo 😃

avatar
aca123
Friday, 04.08.2017
23:28

To je sezona u kojoj je bila čuvena tragedija sa bordoom i glupi maksimović,ali posle toga 3 od naredne 4 sezone zvezda ništa nije uradila u evropi tako da realno nema šta ni da izgubi ukupno od 2012-2016 Zvezda je ostvarila koeficijent oko 3500-3600 a prošle i ove sezone zajedno oko 3800 tako da teško da možemo biti u minusu u odnosu na trenutno stanje!!!

avatar
napred Panktizan!
Saturday, 05.08.2017
01:12

Ma ovo i nije neka bitna tema, svaki klub jednostavno mora da igra sto bolje i to je to, stvar je jasna. Jedino se trebaju izbegavati situacije u kojima klub moze biti kaznjen izbacivanjem kao zvezda pre par sezona ili Partizan posle Zrinskog i Zecevicevog prodavanja LE Petahtikvi, jer mozda je on od Jevreja dobio i vise para nego sto bi od UEFA, ali cisto sumnjam da je pametnjakovic uracunao da ce time osvojiti manje bodova i sebi otezati situaciju u narednih 5 godina.

avatar
Shekymax
Friday, 04.08.2017
23:26

Auuu, sada je jos gore za nase klubove. Od ove sezone startuje NOVO bodovanje za koeficijente! U prethodne 4 sezone Partizan ima 10,000; Voša (sa ovom) 5,250 a C.Z. 2,875 bodova! PA i C.Z. tek treba da dobiju bodove i za ovu sezonu kada je zavrse. Koga zanima najbolje da ide na sajt footballseeding.com (uefa ranking club) i shvatice sve. Pozzz!

avatar
napred Panktizan!
Saturday, 05.08.2017
01:15

Bravo. Totalno su promasili sa ovom temom jer se od sledece godine menja. Ja sam citao pre pola godine, koliko se secam bodovi na osnovu nacionalnog koeficijenta ce biti manji, mozda se cak vise nece ni dobijati.

avatar
ZVEZDA PRVAK PONOVO
Friday, 04.08.2017
22:54

Za Partizan mi je jasno ali kako je Zvezda te 2012 zaradila 2500 poena a sada samo 400 kad je isto kao vicesampion Srbije stigla do playoff-a za LE i ispala???

avatar
marko977x
Friday, 04.08.2017
23:46

Tad je zvezda dosla do plej ofa, a to je 1.500 poena plus 20 % od nacionalnog koeficijenta (3.000) je 2.100

avatar
napred Panktizan!
Saturday, 05.08.2017
01:33

I sada ce, makar ispala dobiti jos 1500, pise ti gore u tekstu. Tada je dobila i neke bodove od Partizana (nacionalni kof. mozda i od Vojvodine, ne secam se dokle su stigli). Mislim da se ti bodovi dobijaju i na osnovu pobeda odnosno neresenih. Tada ste npr. odigrali dve neresene sa Omonijom, a sada dve pobede protiv Sparte, a u oba slucaja prosli. A najvaznija stvar koja se u ovom tekstu ne pominje je promena nacinja bodovanja od sledece sezone, gde se ucinak nac.koef. smanjuje, ako ne i potpono odbacuje.

avatar
ZVEZDA PRVAK PONOVO
Saturday, 05.08.2017
00:07

I sad je u plej-ofu

avatar
Friday, 04.08.2017
22:51

Sto se tice Zvezde losa vam je racunica...

avatar
Nikola Radivojevic
Friday, 04.08.2017
22:04

Niko jos nije spomenuo Neymara?! 😂😀

avatar
gosfkcz
Friday, 04.08.2017
21:49

Ajde objasnite mi kako 4 pobede i 2 remija mogu da donesu 0,4 poena.

avatar
CZYNWA
Friday, 04.08.2017
22:37

Za Klupski koeficijent nisu bitne utakmice, nego do koje se runde dodje + 20% od nacionalnog koeficinenta. Dakle, za sada imamo samo 0,400 nacionalnog koef. i imamo sigirnih 1.5, a moze biti i vise, ako se prodje Krasnodar.

avatar
gosfkcz
Sunday, 06.08.2017
10:40

Da, da.. Hvala ti, nisam znao da su promenili sistem bodovanja. Ranije je svaka pobeda donosila po neki bod.

avatar
CZYNWA
Saturday, 05.08.2017
12:31

@Don Silvio R9 zato sto smo imali veci nacionalni koeficijent.

avatar
Don Silvio
Friday, 04.08.2017
23:06

I kako onda zvezda ima manje bodova ako sad ispadne kad ni 12/13 nije dogurala dalje nego sad...

avatar
Budimo.ljudi
Friday, 04.08.2017
22:37

Mislim da... Plasman u plej of donosi 0,4 boda (plus, naknadno, i nacionalni koeficijent) te stoga nije bitno da li si pobediđivao ili igrao nerešeno, bar tako mislim, opet ponavljam. Jer bi bilo nelogično da Zvezda zbog pobeda nad Irtišom i onim sa San Marina dobija neke silne poene.

avatar
EDO
Friday, 04.08.2017
21:37

Ne kapiram?..kako je Zvezda koja je ispala u kvalifikacijama dobila te godine 2,1 bod kad se za ulazak u grupe dobija 2 boda?..a poznato je da se u slucaju ulaska u grupnu fazu bodovi iz kvalifikacija brisu pa tako ispada da se vise bodova sakupi u kval ako ispadnes u plej ofu nego da predjes u grupe i tamo eventualno nista ne uradis..e sad,mozda je dodat nacionalni koeficijent na to sto je Zvezda osvojila te godine pa se zato dolazi do 2,1 boda..molim objasnjenje ako neko zna...

avatar
CZYNWA
Friday, 04.08.2017
22:38

Imali smo veci nacionalni koeficijent, koji je sve manji i manji.

avatar
Shekymax
Friday, 04.08.2017
22:38

Naravno, dodaje se i nacionalni koeficijent - broj bodova koji su osvojili svi ostali nasi klubovi / broj klubova

avatar
Milan Capkunovic
Friday, 04.08.2017
21:34

Upravo tako, i Zvezda i Partizan moraju da udju u grupnu fazu lige Evrope da bi se rejting nase lige bar malo popravio, a od kad je oformljen ovaj sistem lige Evrope, nijednom se nije desilo da dva nasa kluba ucestvuju u grupnoj fazi lige Evrope, zato nam je liga tu gde jeste, na cak 29. mestu, a ispred nas su Kazahstanska, Azerbejdzanska, Bugarska, Svedska, Beloruska liga, strasno! Trebalo bi da se ugledamo na to kako je hrvatska liga napredovala, dovoljno je reci da su tri njihova kluba u play off-u lige Evrope, a jedan u play off-u lige sampiona, a za godinu ili dve ce sigurno imati dva predstavnika u kvalifikacijama za ligu sampiona. Tako da, nadam se da ce se konacno malo trgnuti nasi klubovi!

avatar
CZYNWA
Friday, 04.08.2017
22:39

Samo smanjenje broja timova, po uzoru na Hrvate, i imamo dosta bolje utakmice. Koja Macva, Backa, Surdulica... 10 timova i slus.

avatar
Fella
Saturday, 05.08.2017
05:15

Tacno tako 10 klubova, 4 kruga - 36 kola (mala razlika u odnosu na sadasnji sistem po kojem se igra jedno kolo vise). 4 derbija ako izostavimo kup, sigurno kvalitetnije takmicenje.

avatar
Friday, 04.08.2017
22:42

Nije realno to rangiranje i ovo sa rejtingom klubova. Sve te lige što si nabrojao nemaju 2 predstavnika u evropi,neke nemaju čak ni jednog a ispred nas su.To je eto izmišljeno jer je nekom bilo dosadno ali to nema veze sa fudbalom.