Terzić: "Lopovi su nam oteli titulu"

Autor: Mihajlo Vidojević
ponedeljak 08.05.2017.
13:40
Izvor: Sportske.net, Beta

Dan nakon velikog potresa na stadionu "Rajko Mitić" oglasio se i generalni direktor Crvene zvezde Zvezdan Terzić. Teške reči upućene na račun "večitog" rivala.

Beta/BranislavBožić/Dr
Beta/BranislavBožić/Dr

Povezane vesti

Generalni direktor fudbalskog kluba Crvena zvezda Zvezdan Terzić rekao je danas da su tom klubu "lopovi oteli titulu", da fudbalski klub Partizan 25 godina pokušava urušavanje Zvezde, ali je dodao da snosi veliki deo odgovornosti za situaciju i da će ponuditi ostavku.

"Sada je prvenstvo konačno regularno, u poslednja dva dana. Svesni smo svi kakva je bila najprljavija medijska hajka, Zvezda državni klub, Terzić mafijaš, da je Zvezda sve 'zatvorila', u stilu drž'te lopova. Nas su pokrali u stilu drž'te lopova. Nas su pokrali u derbiju. Sudija Danilo Grujić ne isključuje Leonarda, koji je posle toga dao gol. Nije svirao faul na golmanu, a to su ključne stvari koje su rešile derbi", rekao je Terzić na konferenciji za novinare na stadionu "Rajko Mitić".

Zvezdan Terzić se obratio medijima posle ostavke trenera Miodraga Božovića, koji je napustio klub posle poraza od Voždovca od 2:3, posle kojeg je Zvezda pala na drugo mesto na tabeli sa tri boda manje od Partizana.

"Kao što znate Crvena zvezda je 640 dana bila prva na tabeli i posle 640 dana pala je na drugu poziciju i to je rezultiralo odlaskom šefa stručnog štaba. On je podneo ostavku iako je preuzeo ogroman deo odgovornosti na sebe, ja bih mu se u ime celog kluba zahvalio na svemu urađenom, a to je titula prošle sezone. Ove sezone je osvojio prvo mesto u regularnom delu sa šest bodova prednosti, ali spletom okolnosti polse dva poraza i izmenjenog sistema takmičenja, pali smo na drugo mesto", naveo je Terzić.

"To je Zvezda, najlepše je kada se pobeđuje, a najteže kada se gubi", dodao je on.

Zvezdan Terzić je optužio Partizan da "već 25 godina pokušava da uruši Zvezdu".

"Poslali su nesrećnog sudiju da sudi na Voždovcu, koji nije svirao dva penala za nas. To je sudija koji je pokrao omladince Zvezde na Brodarcu. Sve smo to nagoveštavali, ali džabe. Napravili su medijski ambijent da je Zvezda ta koja se bavi neregularnim stvarima, a pokrali su nas. To traje 25 godina, urušavanje Zvezde. Ne zaboravite Zvezda je u poslednjih 25 godina osvojila osam titula. Devedesetih godina Partizan je bio državni projekat, jahali su na talasu (tadašnjeg premijera Mirka) Marjanovića, a posle i (tadašnjeg predsednika FSS Tomislava) Toleta Karadžića", rekao je Terzić.

"Oni se sada pozivaju na 'kalčopoli', oni koji su uradili sve da Crvena zvezda ima dug od 50 miliona evra. Mi smo taj dug prepolovili i borićemo se do kraja", dodao je on.

Terzić je rekao da ne traži alibi i da svi imaju odgovornost, o kojoj će se pričati na Skupštini kluba.

"Spreman sam da odem, ali odlazim uzdignuta čela na svemu što sam uradio u Crvenoj zvezdi. Ja kao generalni direktor snosim veliki deo odgovornosti i spreman sam na sve kritike i posledice. Novi izbori su 4 i 5. juna, kada će biti izabrani novi organi i posle toga rukovodstvo koje će predvoditi Zvezdu", rekao je Terzić.

Terzić je rekao da je radio "odgovorno, disciplinovano i časno u interesu kluba".

"Na skupštini ću podneti izveštaj o svom radu, a delegati će odlučiti da li treba da ga vodim. Spreman sam i za odlazak i z kluba jer su mnogo veća imena od mene odlazila. Imamo mnogo razloga za ponos, jer smo u mnogo boljem stanju nego 2014. godine, jer su nam tada predvidjali bankrot", naveo je Terzić.

"I sada ćemo sa nezavisnom revizorskom komisijom napraviti poređenje gde je klub bio tada a gde je danas. Ono što je sigurno da ćemo svi otići, ali je obaveza svih nas da ostavimo Zvezdu u boljem stanju nego što smo je zatekli. Nisam siguran da su moji predstavnici tako. Siguran sam da Zvezdu ostavljamo na zdravim nogama. Siguram sa da će novo rukovodstvo imati dobru startnu poziciju. Dok god sam u Zvezdi, boriću se za nju. Imamo još 15 dana", dodao je on.

Konferenciji je prisustvovao veliki broj novinara, kao i dvadesetak organizovanih navijača, Terzić je u pojedinim trenucima povišenim tonom odgovarao novinarima i na kraju je rekao da će ponuditi ostavku.

"Ponudiću ostavku, ona je uvek kovertirana. Podneću izveštaj. Došao sam u Zvezdu u najtežem trenutku, kada su mnogi ovde prisutni predlagali treću ligu. Zvezda je bila klinički mrtva, 52 miliona u blokadi, da smo radili sa blokiranim računom. Hoću da se povuče jasna paralela gde je Zvezda bila. Otići ću ponosan, uzdignuta čela i moći ću svakog da pogledam u oči. Kao da sam ja došao u klub koji je šampion, pa ga uništio. Našao sam 52 miliona duga, sada ostaje 25. Niko ne pita da sam ja pozajmljivao pare od svojih prijatelja da platim avion za Ligu šampiona. Svi samo pitaju gde je titula, gde je Evropa. Otići će Zvezdan Terzić, ali će ostaviti na zdravim nogama. Nije titula jedino merilo", rekao je Terzić.

Do kraja prvenstva Srbije ostala su tri kola, a Terzić je rekao da "večitom" rivalu neće čestitati titulu.

"Takvim kakvi su, neću im čestitati titulu, jer ovo nije regularna titula. (Trener Partizana Marko) Nikolić kažnjen je u Sloveniji sa sedam utakmica, a Savez mu je oprostio šest. (Dušan) Vlahović je igrao bez lekarskog pregleda, pa ništa. Radu se suspenduje stadion zbog rasističkih povika istog časa, a što nije Partizanu posle povika na utakmici sa Vojvodinom?", dodao je Terzić.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

188 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Tuesday, 09.05.2017
13:39

Ugo, izadji iz Valderame i pusti ga da (slobodno) prica, pusti da ga kaze sta stvarno misli:-D

avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Monday, 08.05.2017
23:11

Kralj je, dabogda doživotno bio direktor Zvezde 😂

avatar
Tuesday, 09.05.2017
13:36
avatar
Tuesday, 09.05.2017
19:34

Nadživeo bi taj zvezdu sigurno onda :D

avatar
Балша Николић
Monday, 08.05.2017
20:46

Урадите нешто у европи, ако вас није срамота наравно

avatar
skorpija90
Monday, 08.05.2017
20:19

Arbitar Srdjan Obradovic sigurno je na svoju ruku pomogao Zvezdi protiv Vojvodine :D Vojvodina sigurno pala sa snagom u drugom poluvremenu nakon vodjstva od 2-0 :D

avatar
skorpija90
Monday, 08.05.2017
20:17

Arbitar Srdjan Obradovic sigurno je na svoju ruku pomogao Zvezdi protiv Vojvodine :D

avatar
Tuesday, 09.05.2017
13:37

Sto je najgore, i jeste jer je zvezdas, ali voli i da bude placen za prljav posao, teska su vremena...

avatar
PoparaZarko
Monday, 08.05.2017
20:04
avatar
Emperador(2018)
Monday, 08.05.2017
19:52
avatar
Navijač Partizana
Monday, 08.05.2017
19:36

Ako je to istina, gde je zvezda u evropi? Gde? Pa nigde... Nema vas nigde a ti se tu prepucasavas? Sram te bilo!

avatar
Zmaj sa Juga
Monday, 08.05.2017
19:05

Ne zna sta da kaze pa optuzuje nekog za kradju, kriv mu Partizan, kao da su Partizanovi igraci igrali a ne njegov Kanga, Ruiz i ostali, na svakoj tekmi po jedan penal ali i to mu je malo, kad daju golove oz auta onda je sve ok a sad kradja. Slazem se da namestaju i jedni i drugi ali ove sezone je Partizan za klasu bolji a Terza nek se pokrije usima i cuti, kad vec ne svira klavir.

avatar
Mile brat
Monday, 08.05.2017
18:14

Nije nama partizan kriv, nego ti! Lupas, ne znas ni sta pricas. Takvi kao ti unistavaju nasu zvezdu i ceo srpski fudbal. A ako ti je zao Grofa, slobodno mozes sa njim u paketu da ides! Ali povedite i ova vasa nabedjena pojacanja, ostavite mesta zvezdinoj deci da ginu za klub koji vole.

avatar
Monday, 08.05.2017
17:42

Hoce doci vise ta privatizacija u nas fudbal ili uvek moramo biti poslednji u svemu. Jel cekamo da nas i albanski klubski fudbal pretekne po uefinom koficijentu. Dokle vise ce navijaci Zvezde slusati smesne izgovore i opravdanja od strane ljudi koji je vode i titula ova sto je izgubljena mi je najlakse pala jer izgleda da je sve izgubilo smisao pa i to ko ce na kraju biti prvak. Dzaba jednim i drugim po 100 titula u ovakvom prvenstvu kad su u evropi jedno veliko nista. Privatizacija i borba protiv kriminala u fudbalu je jedini i pravi put a sve ostalo je zamajavnje javnosti i nista drugo.

avatar
Partibrejker
Monday, 08.05.2017
17:02

Kad mu Vucela odgovori pucice internet.P.S.DA ne bude zabune,kako Terza bruka Game tako Vucela svakom svojom izjavom bruka Nas.

avatar
sef9
Monday, 08.05.2017
16:55

nista jos nije gotovo

avatar
Vukk
Monday, 08.05.2017
16:51

Dragi gosn Terzicu jeste li i protiv Ludogoreca i Sasuola bili osteceni?

avatar
Anderton
Monday, 08.05.2017
16:40

Apelujem na ljude koji navijaju za Partizan da ne reaguju na ove bajke. Gospodin sve radi da bi se dodvorio tribini koja ga je već jednom oterala, pa su tada telefoni zvonili da mu daju još jednu šansu. Ima ljudi koji znaju i koji su bili prisutni.

avatar
LoleRava
Monday, 08.05.2017
23:38

Upravo to,mnogi su protiv njega ali dok placenici ne zagrme nece on otici,nazalost.Tuga.

avatar
Tuesday, 09.05.2017
19:38

Tvoji komentari su od nedelje kao da sam ušao u tebe :D

avatar
Anderton
Monday, 08.05.2017
16:27

Lopovi. Oteli. Reče Terzić. :D

avatar
Tuesday, 09.05.2017
14:59

Nisu ni u prvom po sansama, tu smo negde bili samo sto su oni iskoristili svoje iako su dva gola posle suteva iz daljine, a i to i nisu sanse jer niko ni ne racuna da je neuspeh ako ne udju onakve stvari:-) Jesu bolje trcali i bili razigraniji od nas isto kao i u trecem Derbiju, generalno i bolje igrali, ali to nije ono sto su oni napisali. Sta mi onda treba da kazemo za prvi i treci:-D

avatar
Peđa3
Monday, 08.05.2017
16:26

E ovo je vic desetleća!!!

avatar
Poznavalac
Monday, 08.05.2017
16:22

Ovaj nije sam sa sobom..kako ga nije sramota,čovek bez obraza..Samo u zadnjih mesec-dva pokrali su partizan u derbiju,vosu,napredak,borac čačak...

avatar
BlueBoy84
Monday, 08.05.2017
16:11

Rece i ostade ziv. Ni kupljenu titulu ne znate da osvojite. Sramota.

avatar
Sasa1969
Monday, 08.05.2017
16:02

Objavite moj prethodni komentar

avatar
Emperador(2018)
Monday, 08.05.2017
15:53

Naravno da nije reglularno da je regularno imali bi 20+ bodova vise od vas.

avatar
Realni Arthur
Monday, 08.05.2017
15:49

Pa prosto, citas komentare i moras da se ukljucis. Za Terzu zaista nemam sta da dodam ili da skinem, sve je ok, covek se trudio, uradio sto je mogao, razlika u kvalitetu izmedju Zvezde i Partizana nije i neka, da se razumemo, ali ajmo iskreno, Partizan dobio oba derbija, ovaj zadnji bas zasluzeno, ali meni smetaju ove teorije zavere, od vas grobara, pa vi i medije ste krenuli takvu hajku na Zvezdu da stvaro je igubio i car i dragocenost da postanes pervi u Srbiji, sto zapravo Zvezda i bila na kraju regularnog prvenstva. E sad, ne daj boze da kiksirate protiv Vozdovca ili Nislija, pa garantujem vam da cete ponovo da krenete sa nebulozama. Verujte, ja kao okoreli Zevzdas ako ovako zavrsi prvenstvo necu da sumnjam u bilo sta, a ako slucajno partizan ne bude prvi pa verujte mi nije mi vise ni do slavlja zbog vasih komentara, nazalost celog strucnog staba i vrha Partizana. E moji grobari, ode Bjekovic ode i kultura i pristojnost, pamtim ja lepo kad je Bjeka bio, a Zvezda harala, pa nikada ni jednu ruznu rec nije izgovorio a ne tamo neke predrasude, teorije zavere ono ovo. Mojoj Zvezdi srecno, jos nista nije gotovo, dao bog da budemo prvaci, jer vidim da Partizan vec okrenuo ledja kupu, (ne igra Leonardo, Everton) naravno zasladio se ukazanom sansom, e bas da vidimo, kako ce sve to da se odrazi. Pozdrav za Zvezdase

avatar
Maximovic
Monday, 08.05.2017
20:56

Sta bre pricas ti o nekoj realnosti. Ako si toliko realan onda pricaj i za ove dve utakmice pre vozdovca u prvenstvu. Da nepricam o utakmicama pre podele bodova. Od pocetka sezone Partizan je ostecen min u 50 situacija do sad povlascen u max 30 do sad. Zvezda je max 10 ako i toliko puta ostecena a povlascena preko 100x. I gde je onda tu regularnost ? Ja iskreno zalim vase objektivnosti. Mislim da je u srbiji lakse videti belog medveda na ulici nego situaciju kad je zvezda ostecena na tv-u. Leonardo neigra zbog zutih a Everton zbog povrede a ne zatobsto ih Nikolic odmara. I sledeci put ako negledas vecinu utakmica u prvenstvu i nasih i vasih nemoj ni da pises jer ovo citanje komentara tipa vidicevih i slicnih a objektivnosti i morala 0 samo dovodi do zaglupljivanja osobe koja se i upusti u polemiku sa njima

avatar
Poznavalac
Monday, 08.05.2017
21:46

U neku ruku si realan u neku i nisi..Ja jesam grobar ali realan i ne kao neki klinci ovde ili oni jadni plaćenici sa juga..pratim sport i fudbal jako dugo i neregularniju ligu nisam video tj.da se ovoliko navlacilo za jedan klub..Pa gledaj samo pre tri dana koliko je oštećen voždovac,pa pre toga napredak pa vosa,pa u pretposlednjem derbiju partizan,pa protiv borca vam sudija svira kod 0/0 penal za klasično remplovanje,pa sumnjiva utakmica protiv vose posle preokreta,pa kradja u surdulici..a partizanu se ne svira penal u ivanjici,svaku utakmicu potpisujem da je bio oštećen za bar neki ofsajd sem protiv radnika,sviraju se penali protiv njega na 17m..svi znamo lik i delo i mrakica i terzića i svakom realnom čoveku je jasno kakvi su to ljudi.razlika u kvalitetu timova postoji i činjenica je da je ipak partizan manje lošiji tim.pozdrav.

avatar
wsaydxert
Monday, 08.05.2017
15:40

Ako si dovoljno dobar da uzmes titulu, ne moze ti je niko ukrasti. Imali ste sve konce u svojim rukama, jeste ovaj sistem takmicenja uzasan, ali da ste stvarno najbolji i da jeste za titulu, morali ste da izvucete bar remi protiv partizana, a sve ostale da pobedite. nKradu sudije i za partizan i za zvezdu, ali posle ovih silnih kradja i sudijskih gresaka u korist zvezde u play off-u, niste smeli da izgubite titulu, a sramno je sto za to optuzujete partizan i pricate kako vam je partizan ukrao titulu. nVidno je da je partizan u ovom trenutku bolji od zvezde i treba da igra kvalifikacije za ligu sampiona jer ima vece sanse nego zvezda da uradi nesto.

avatar
Monday, 08.05.2017
15:49

Kradu i od Partizana...

avatar
Darko123456
Monday, 08.05.2017
16:48

Kako ne mogu karsti , kada se partizanu krade cijelu sezonu , sem ovo zadnje kolo , posto su tada zasjeli na prvo mjesto :)

avatar
Sasa1969
Monday, 08.05.2017
15:35

A vi iz redakcije, po ko zna koji put ne objavljujete moj komentar, koga vi zajebavate, sta glumite, cemu sluzite?

avatar
Sasa1969
Monday, 08.05.2017
15:34

Kad ti pricas o postenju onda mi je jasno gde zivim, ti ej ti, koji si cutao kad ste dali gol Partizanu iz auta, ti, koji unistavas sve sto dotaknes, budi prvi, neka se Partizan oklizne da tebe onda cujemo sta ces i kako ces da cvrkuces, a ne secas se kad ste pljuvali savez zajedno sa Toletom, a taj isti vam je obezbeđivao raznorazne uslovne licence da biste se takmicili, lizali ste svakom skute, lazes ljude, postene navijace zvezde za smanjene duga, a da ne bude da su ovi moji bolji, jer svi ste vi zlo naseg fudbala, lesinari koji pune dzepove milionima, i jedni i drugi pricate ono sto prija usima navijaca oba kluba, sirite mrznju, demagogiju, zato smo i jedni i drugi smesni, omladini su idoli kriminalci, nepismeni ljudi, plasticne starlete, eee kome ti i oni iz Partizana prodajete maglu, vi ste sramota, ali to je na zalost nas postenih navijaca dva velika kluba realnost koja se jos dugo dugo nece promeniti. Sistem vrednosti u zemlji ne postoji, zato su takvi kao sto ste vi i dosli do punog izrazaja. SRAM DA VAS BUDE I JEDNE I DRUGE!

avatar
Dado35
Monday, 08.05.2017
15:27

Ko gubi ima pravo,da se ljuti😂😂😂

avatar
Monday, 08.05.2017
17:11

A ko se ljuti...

avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Monday, 08.05.2017
23:17
avatar
Колатерална Штета
Monday, 08.05.2017
15:27

Koji je to pošten čovek završio na Interpolovoj poternici?

avatar
neme
Monday, 08.05.2017
15:27

Ja mislio Lukovic,Frimpong,Petkovic,Andelokovic su krivi pa ovakvi likovi ne mogu ni u balonu,a zadnje tri tekme Zvezda je u poluraspadu,i u ovakvom parodija fudbalu -mnogo je.

avatar
AC Milan-najtrofejniji klub na svetu
Monday, 08.05.2017
15:23

Ajde nemoj da places, svaki mec po penal dobijete

avatar
Stef Curry
Monday, 08.05.2017
15:22
avatar
dgrobar
Monday, 08.05.2017
15:09

Ako sam dobro razumeo treba mu po dva penala i dva iskljucenja da bi uzeo titulu ! I ako moze 20 puta vise para od sponzora umesto sadasnjih 10 puta

avatar
rossonero_t
Monday, 08.05.2017
15:08

Koliko jadno hahahaha

avatar
Monday, 08.05.2017
15:01

Sevcenko, nesto mi cudno izgleda Marko Nikolic na ovoj fotografiji, sta ti kazes? :-D

avatar
Crveno boja ljubavi
Monday, 08.05.2017
18:12

Cekaj cekaj,godinu dana ste pricali o nama i sada posto se prvi kao cutite i neko vas spomene odmah napadate? Zasto sada ne idu optuzbe da namestamo? Zasto sada Leonardo ili kako vec ne kaci na instagram slike? Odjednom je sve u redu :D

avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Monday, 08.05.2017
23:19

Nameštate. Ali ste nesposobni i takvu titulu da uzmete..

avatar
Monday, 08.05.2017
20:11

A, ne, namestate vi i dalje nesmanjenom zestinom, make no mistake about it:-D

avatar
Monday, 08.05.2017
15:01

DVA PENALA NA KROVU?!

avatar
Burazer
Monday, 08.05.2017
15:42

Па толико им је требало да победе XD

avatar
Monday, 08.05.2017
17:11

Ni taj koji je dosudjen nije bio, a ne da su osteceni za dva penala, ej...

avatar
Partibrejker
Monday, 08.05.2017
16:43

Pa toliko im je trebalo za 3-4.Da je Vozdovac dao jos jedan gol onda bi rekao DA im nije sudjeno tri penala.

avatar
Me1919
Monday, 08.05.2017
14:54

Bio u zatvoru,bezao itd. Sahranio OFK. Tolike utakmice namestio,dovodio igraca koliko je hteo,izgubio sve ozbiljne uzakmice,ponosan na Maja Vujovica i jos prica nesto. Decko ajde ohladi,ni zena ni deca ti ne veruju! Ne brukaj veliki klub u kom radis,nije ti to deda ostavio testamentom. Koliko god da je zvezda prsla,to je velikan i ti nisi za njega. I slusaj, 3 derbija smo vas razneli i pricas o otetim titulama, pa smesan si

avatar
Čeki
Monday, 08.05.2017
16:39

Bravo. Treba da ga je sramota. Samo da ode da ga ne slusam vise.

avatar
Monday, 08.05.2017
14:42

Хахахахаха, оваквим изјавама се свако нормалан смеје без обзира за кога навија!

avatar
Me1919
Monday, 08.05.2017
17:02

Da ne budemo bas svi i svaki dan ofarbani navijackim bojama! Ali ovo ,sto ovaj zbori,ravno je katastrofi,smesno,jadno i zalosno!

avatar
Nemanja Vidiic No.1
Friday, 12.05.2017
12:11

kazi gde da izadjem pa cu da dodjem,cisto da vidis dal izlazim,mada znamo da ne smes,steta

avatar
Monday, 08.05.2017
20:45

Брате ја се на првом месту увек трудим да будем реалан и тада апсолутно занемарујем навијачке боје, е тек на другом месту могу да будем навијачки обојен!

avatar
Burazer
Monday, 08.05.2017
14:42

Прво- треба адекватна реакција из Партизана!nДруго- када лопов оптужује друге да су лопови знајте да је све у реду.nТреће- каже да им је послат неспособан судија на крову, који им је иначе свирао пенал, али по њему требао је да свира пенале све док звезда не поведе!nЧетврто- колико се сећам и претпрошле године је понудио оставку, па је годину дана водио клуб као В.Д.nПето- није баш чист...

avatar
Don Silvio
Monday, 08.05.2017
14:38

ajd nesto i da progutam al optuzba drugog za gubitak titule je smjesna... jednostavno nemamo igru i totalno smo losi, pa prosle sezone smo razmontirali Partizan, da je tako bilo i ove a izgubili titulo pa da covek nesto i kaze, ovako Terza pr.i po ladnoj vodi

avatar
paok
Monday, 08.05.2017
14:47

Tacno tako, prosle ste bili bolji, imali bolji tim i zasluzeno bili prvi. Ove godine nista od toga.

avatar
Monday, 08.05.2017
14:59

Kako ste nas razmontirali? U Derbijima sigurno niste.

avatar
JZ4Ever
Monday, 08.05.2017
14:35

Nas fudbal nikad nije bio regularan,ali nikad.Jedino je razlika u tome koliko timova unistite i da li preterate u tom namestanju kao sto je bio slucaj sa CZ u ove 2 godine.Prosle godine ukrali titulu,ove uz sav trud nisu uspeli.Kad se vec kunes toliko u snagu Zvezde zasto niste izdominirali u onim utakmicama koje niste mogli da namestite??Partizan bolji u sva 3 derbija,evropa miljama daleko,...Zao mi je sto ne mogu da mu postavim neka pitanja oko tog smanjenog duga.27 miliona eura smanjiti dug za 2 godine u nasem fudbalu je nemoguce bez pomoci drzave,kradje,ucena ili kladionica sto je sigurno ukljuceno bilo prilikom onih silnih prelaza na obe strane.Kao da se u klub samo slivaju pare,a nema se konstantno rashoda.Jel veruje neko da je Boaci dosao za 5000 eura da igra??Stadion nije ni pola ispunjen,a 70% ulazi besplatno,sponzora ni na mapi...Ljude koji su u klubu(mnogo ih ima) a ne istrcavaju na teren takodje treba placati.To verovatno nadoknadjuje od njegove plate koju ne uzima.Za koju je platu Bozovic radio??Nemaju 300k eura za Pavkova,a razbacuju se milionima

avatar
Jelena Renovcevic
Monday, 08.05.2017
15:44

Ajde sve sto si napisao ok ali da smo prosle godine ukrali titulu a imali skoro 40 bodova viska. Brate smesno.

avatar
Monday, 08.05.2017
18:18

ako ste bili toliko bolji zasto ste ispali od Kairata a Partizan pobedjivao Nemackog i Honadskog predstavnika u gostima ?

avatar
JZ4Ever
Monday, 08.05.2017
16:00

Ako i samo jednu utakmicu namestis to je kradja,a znam da je Zvezda tu jednu imala dogovorenu sa klubom iz mog grada.Takodje znamo za desavanja sa OFK-om.

avatar
LoleRava
Monday, 08.05.2017
15:54

Ukradena titula prosle godine?Je l tebi dobro?

avatar
Al(a)din
Monday, 08.05.2017
14:30

Ova zadnja recenica pozlatila mu se

avatar
Monday, 08.05.2017
15:17

Pozlatilo bi se srpskom fudbalu da mu je to zadnja reč(enica).

avatar
Monday, 08.05.2017
17:12

Steta sto nisi (sa)cuvao sve ono jer tekst sigurno vec imas, cak i sada treba raditi rimejk za sportsko-filmske sladokusce iako ce pehar verovatno u prave ruke...

avatar
Dolina cupova
Monday, 08.05.2017
14:24

Ovaj nije normalan...

avatar
LoleRava
Monday, 08.05.2017
14:24

Sve mogu da razumem,ali da optuzujes nekog drugog za nas neuspeh,to ne mogu,to moze samo lud covek da poveruje,u ove tvoje lazi,a ne blamiraj se sa penalima protiv Vozdovca i sa faulom nad golmanom,nije bio,crveni jeste,ali to je sad najmanje bitno.Drugo oni su takvi kakvi su,slazem se, i nema tu puno iznenadjenja,kad krenemo da gledamo u svoje dvoriste mozda nam i bude bolje,ovako samo cupkamo u mestu.Sami smo krivi,od leta se vuku losi potezi i ovo je samo kulminacija tvojih poteza i ljudi sa kojima radis ako se oni uopste nesto pitaju.Za dobro Zvezde,idi iz nje!

avatar
napred Panktizan!
Monday, 08.05.2017
17:27

bio je drugi zuti Leonarda, ali da li je i prvi? Prvi je dobio iz cistog hira sudije, nigde se ne vidi zbog cega. A faul za prvi gol Leonarda je bio start sa obe noge poslednjeg igraca odbrane, a ti nadji u pravilima sta je kazna za to. A da te podsetim, to je bilo u 20. minutu, a drugi (ili bolje receno prvi) zuti Leonardu je trebao da bude u 50.

avatar
Tuesday, 09.05.2017
13:05

Lole, ne mesaj se:-D

avatar
Tuesday, 09.05.2017
08:08

P.S. Da je Frimpong iskljucen, Leonardo bi terao komarce oko sebe:-D

avatar
Tuesday, 09.05.2017
08:07

Kazu da ga je dobio zbog prigovora, a prigovorio je zbog nesportskog gesta malog kange ako ne gresim...

avatar
LoleRava
Monday, 08.05.2017
23:54

Pa dobro,to je tvoje vidjenje stvari,sto ne znaci da je ispravno,je l tako ili ne?Leonrado je zasluzio sve sto je dobio,odnosno i ono sto nije a trebao je,a kod crvenog se ne bih slozio iz razloga sto je bilo iskosa,imalo je dole jos igraca i dalje od gola,po meni nije crveni a i nadji mi pravilo gde to pise,zato sto su sad to promenili malo da ne daju uvek crveni specijalno ako je penal,pa da ne bude i crveni i penal,mnogo je,sem u ocitim situacijama kad mora,a ovo svakako nije bila bas.Ali kazem,ti imas svoje ja svoje,glupo je razglabati.

avatar
Pretorijanska Garda
Monday, 08.05.2017
14:24

Izlupetao se covek, vidno isciman gubitkom titule, sto i treba biti, jer su u upravi glavni krivci za rasprodaju svega sto vredi za godinu dana, Rajkovic, Jovanovic, Grujic, Ibanjez, Katai, Viera, neki od pomenutih su bili ubedljivo najbolji u ligi. ...eto im sada smanjenje duga i silni milioni od transfera...u pravu je samo za jednu stvar, izgubili smo titulu iako smo "navodno" sve zatvorili i namestili, to nema nigde u univerzumu i to je svakom normalnom jasno, jer da smo tako uradili osvojili bi glat, samo tako i bez muke i neizvesnosti, jer apsolutizam ne poznaje granice i sila Boga ne moli...svejedno je ko i osvaja ovaj cirkus od takmicenja ili ko je drugi, vecito ce Samrok, Tun, Zagroblje, Nefci za jedne, i Bordo, Ren, Sasuolo, ili Fiorentina neka za druge timove, trljati ruke kada naidju na nase u kvalifikacijama...ovaj poluamaterski fudbal nije vredan pracenja, boli glava od usporenog snimka nasih jsl kontranapada, i tuzan je onaj ko sve ovo verno prati, a kvalitet od okruznih liga malo jaci....

avatar
rivarinho
Monday, 08.05.2017
15:05

Postoji jedan sistem lopovluka koji je uspostavljan decenijama unazad, nisu samo pomoci sudija ili ne znam kakva zatvaranja u pitanju. To visedecenijsko zlo nikad ne spava, smislja, splatkari, optuzuje, dogovara...jedan od najvecih problema koji ni kokeza ni bilo ko drugi nece da dira je sistem prijateljskih klubova koji su jsd-u godinama obezbedjivali titule, privilegije, prelaze, prolaze. Pogledaj samo tekme sa Vosom, Vozdovcem, Radnikom, Krusevem, nase i njihove. sve je svima jasno. Ove godine je taj miks sudjenja i prijateljskih utakmica doveo do ovog gde se sada nalazimo. Realno, od Zaglebja su krenuli sa necasnim radnjama kako bi oteli ono sto godinama otimaju, dok mi nismo obracali paznju na sirotinju. Jos kad su poceli na pocetku prvenstva potresi kod njih, mi smo jos tada proslavili titulu sto je bila velika greska. Zlo nikad ne spava! Ne priznaje poraz ni na -32...Ali ide jun, stize neki velikan sa Sar planine ili iz Jaskelainena i onda opet nazad na medijsku hajku, optuzbe i kradju!

avatar
rivarinho
Monday, 08.05.2017
21:01

Znas i sam Jack kako ste tih godina dobijali derbije, cim predjemo pola, ofsajd, nula suteva u gol jsd-a, nesviranih penala preko nekoliko mnogo tezih nego ta simulacija koju pominjes nad Mihajlovicem...video si na poslednjem derbiju kako se svira i kako par ljudi moze da zamagli sliku milionima ljudi pored tv-a...a istina je skroz drugacija! De fakto da je Zvezda delovala nezainteresovano na sva 3 derbija protiv jsd-a ali da ste nekoga oducili od fudbala je potpuna neistina ispala iz kuhinje Vucelica, Tegeltije i njihovih sefova. Istina je da Zvezda dugo nije igrala grupu u Evropi, da je ispadala u sezoni kupanja od Kairata i ne znam od koga bese jos, ali je svesno skrajnuta istina da je u toj ligi Evrope pala jedna Roma, da je Bajern gubio do 90-og minuta, da su dolazili Bolton, Bazel, Monpelje,...a jsd? ima li neku pobedu? mozda bod osvojen u Evropi? dat gol? nista od toga...o toj stvari ti govorim, lazu vas da je laz istina!

avatar
Sparrow
Monday, 08.05.2017
18:33

Sta ti pricas, dal si svestan svoje nesvesti. Tih godina kad smo "otimali" vama "postenjacinama" titule smo vas u 12 derbija dobili 7,8 puta, a vi nas triput i ovo ostalo su neresene, znaci tukli smo vas kako smo hteli i to bez (ZAPAMTI DOBRO) sviranog penala. Ove godine ste nadmasili Obilic i opet vam na kraju nije dosta. Kao sto rece covek gore, Prosle godine ste verovatno bili bolji, ali kad nije sviran onaj penal nad penalima nad Mihajlovicem (ja veci nisam video u skorije vreme) to znaci da ste namestili, a i bilo je tokom cele prosle sezone "sklanjalica" i slicno, tako da ne mogu 100% da vam priznam da ste bili bolji i da ste zasluzeno dosli do titule. A sto se evrope tice ne javljajte se molim vas, posto je za vas Sasuolo velikan italijanskog fudbala, ostale da ne pominjem. Kako god opet vas ceka sezona kupanja, pa uzivajte.

avatar
Man united
Monday, 08.05.2017
18:01

Tacno tako, nikad oni ne spavaju. Nas je problem sto i mi ne odgovaramo istom merom. Ovo je postalo strasno. Posle onih 6 Tolovih titula, oni su uspeli da kreiraju sliku o nekom Zvezdinom namestanju. A oni preposteni pa posle raspada SFRJ uzese duplo vise titula nego Zvezda. Dodje coveku da se zapita jesmo li mi toliko nesposobni, pa ne umemo da namestimo cim nam oni uzese tolike titule. Ali grobarska logika je fenomen nikad razjasnjen. Sve ce progutati sto im ovi njihovi serviraju.

avatar
napred Panktizan!
Monday, 08.05.2017
17:41

Samo se ti tesi. Trljace ruke Kairat, Valeta i IBV Vestvarneja. Od spomenutih timova jedino je Tun nadigrao Partizan, protiv Samroka i Zaglebja smo bili daleko bolji, ali u fudbalu ne pobedi uvek bolji kao sto si video i na dve utakmice Zvezda-Ludogorec gde je Ludogorec bio za klasu bolji a do produzetka nije pobedio u dve utakmice. Nefci nikada nije pobedio Partizan. Sa njima imamo skor 3/1/0 ili 2/2/0. U pravu si da da je nas fudbal tuzan i da ne treba da se prati, ali zasto ne bi pratio LE ili LS? U LE smo mnogo cesce igrali nego sto nismo, a u LS smo se plasirali toliko puta koliko i vi u LE.

avatar
Korner-Pixi-GOOOOOOL
Monday, 08.05.2017
14:22

Lopovi bili, lopovi će uvek biti.

avatar
paok
Monday, 08.05.2017
14:51

A vi posteni da covek ne poveruje. Aj objasni kako toliki dug da smanji za tako vreme. Jedino ako ste sve sto ste prodali davali na zatvaranje tog duga a to nije moguce jer se mora od necega ziveti.

avatar
Crveno boja ljubavi
Monday, 08.05.2017
18:24

Evo lepo cu ti objasniti. U cetvrtoj nasoj ligi se puste neki mecevi zbog toga da bi u neki restoran ljudi nastavili da dolaze ili da bi poljoprivrednici nastavili da sipaju gorivo na istoj pumpi (neverovatno ali istinito) e sad zamisli sta tek mozes raditi kada si na celu BILO KOG KLUBA iz neke prve lige? Evo banalan primer,okupis 100 navijaca,das im pojedinacno 500e za gorivo,1000e za put i 3500e ih castis i das im po 10000e za uplate i posaljes jednog u Frankfurt,jednog u Brisel itd. Svaki uplati po 1000e u razlicitim kladionicama u tom gradu na tipa 0-1 gol domacin Zvezda kvota 5,dobitak 50000e od jednog navijaca minus 5000 sto si mu dao,ostaje cisto 45000 e to sad puta 100 jer si ih toliko poslao i to izadje cista zarada od 4.5m eura,a tipa jos Zvezda pobedi 1:0 i sve cisto,posteno. Imas 50 utakmica Zvezde u sezoni,mozes misliti na koje se sve nacine mogu zaraditi pare. Kazu ljudi,u minusu Zvezda,u minusu drzava,a svi zivi se otimaju ko ce biti na celu kluba/drzave,sto moze znaciti samo da tu para ima koliko god hoces.

avatar
Gusttavo
Monday, 08.05.2017
15:42

Odigraju u kladionicu penal za zvezdu,uloze sve sto imaju...

avatar
Monday, 08.05.2017
15:20

Ma neka objasne kako je zvezdinom igraču nakon treninga nestao novac iz svlačionice :D

avatar
Korner-Pixi-GOOOOOOL
Monday, 08.05.2017
15:15

Po tebi mi smo lopovi zato što smo smanjili dug, a vi ste pođteni zato što kradete titule sa parolom drž te lopova. Ja se pitam kako vas nije sramota da uopšte pomenete reč poštenje.

avatar
Dado35
Monday, 08.05.2017
15:12

Evo tebe 😂😂😂😂kad vidim šta si sve pisao i najavljivao😂😂😂37.5 pripravi stihove😂😂😂

avatar
El Buitre
Monday, 08.05.2017
14:17

Vanja Grubač ti ne veruje.

avatar
Bafana
Monday, 08.05.2017
14:14

Ovaj je pogubio konce totalno , prvo realno Partizan je ove godine vise zaslužio titulu , drugo Zvezde je prošle sezone imala sličan niz i tada je to bilo moguce ? A trece kako su ljudi iz Partizana koje nimalo ne podrzavam izuzev Ilieva mogli da naprave dug Zvezdi ? I četvrto zašto klub koji je u velikim dugovima dovodi igrače poput Pavkova za 300.000e a realno nit im treba napadač nit on ima kvaliteta da igra u Zvezdi .

avatar
Milan89
Monday, 08.05.2017
14:34

I peto zvezda je bila prva pre ovog izmisljenog play off sistema I nebulozne podele bodova, ne kazem I vama se prepolove ali je realno sistem jako glup da Klub skuplja bodove dal zvezda dal partizan I da im onda pola oduzmu

avatar
napred Panktizan!
Monday, 08.05.2017
17:52

Koji su vam argumenti za to da je sistem glup? Mozda to da se u najjacim evropskim ligama igra drugacije? Pa jel vama ova liga lici na takvu? Ovo je najzanimljivije prvenstvo u poslednjih 20 godina. I proslo bi bilo da se Partizan nije oprostio od titule jos u jesen. Ovakav sistem je spas za ovako jadnu ligu. Istina je da prvi deo sampionata od cak 30 kola vredi duplo manje, ali zato dobijamo zavrsnicu gde najjaci timovi igraju medju sobom i gde bodovi vrede duplo vise nego u prvom delu. Jedina mana je sto se u play offu igra samo jedan krug. Najbolji sistem bi bio da u ligi ima 12 klubova i da prvih 6 igra play off dvokruzno.

avatar
Jelena Renovcevic
Monday, 08.05.2017
15:52

Sistem je dobar.Ako si Najbolji pobedi sve i to je to, ali mi ocigledno nismo najbolji.

avatar
Monday, 08.05.2017
15:52

Inace, glupo je i da se gleda ko je prvi posle trideset(og) kola u slucaju istog broja bodova na kraju, ko je to smislio, sigurno nije bas sav svoj...

avatar
Jelena Renovcevic
Monday, 08.05.2017
15:49

Sistem nije glup. Sistem je odlican a mi ako smo ekipa odna nam nije vazno koliko bodova imamo pobedi sve i osvoji titulu.

avatar
svojnasvome
Monday, 08.05.2017
15:40

Nek vrate stari sunIstem....ti si kao znao kome ce to vise odgovarati? Cisto da znas da je partizan bio protiv tog sistema...da se zna...kao sto je bio jedini i protiv aba lige a sad svi pametuju....pistoje podaci o svemu tome i na netu

avatar
Колатерална Штета
Monday, 08.05.2017
15:24

Kada se donosio taj sistem iz uprave CZ u kojoj je bio i Terzic su bili glavni protagonisti ovog sistema, a jedini klub koji se ovom sistemu protivio jeste bio FK Partizan...

avatar
Monday, 08.05.2017
15:04

I sesto, koja bre dva crna penala?! Zna se ko je taj mali koji je sudio, opet je sudio lose, ali sigurno nije vas ostetio time. Znajte, Partizan je 2015. jedini bio protiv podele bodova, mi smo ne poslednji nego uopste nismo klub i adresa kojoj treba da se obrat(it)e.

avatar
Petar Petar
Monday, 08.05.2017
15:00

slazem se, glupljeg sistema nema na svetu. Ali, cak i tu je on sam sebe udario po glavi, njegova je inicijativa bila za takav sistem.

avatar
paok
Monday, 08.05.2017
14:54

Sistem jeste glup ali su to klubovi hteli. Posle nekome to odgovara nekome ne. Najbolje neka se vrate na to da nema podele bodova i tacka. Neka se igra taj play off ali neka bodovi ostanu.

avatar
paok
Monday, 08.05.2017
14:52

Svaka ti cast na komentaru.

avatar
Maximovic
Monday, 08.05.2017
14:50

Da nema tog sistema onda bi sad imali isti broj bodova. Mada sistem je dobar samo da se ukine podela bodova i to je to.

avatar
BODJA
Monday, 08.05.2017
14:13

Cekaj nismo toliko kvalitetni a vas smo na vasem stadionu razbili sa 1:3? Ko je onda kvalitetna ekipa?

avatar
MarkoSi
Monday, 08.05.2017
14:11

Iako je za dosta stvari u pravu, Terzić bi pre svega trebalo da objasni zašto u timu koji igra sa jednim napadačem ima Boačija, Vujakliju, Sikimića, Pavkova, Orlandića i potencira plasiranje klinaca iz omladinske škole Vučićevića, Joveljića i Romanića!? Da objasni ideju da se dovedu: Ruiz, Mouče, Fibel, Luković, Milijaš, Kanga, Pavkov, Milić, Edson, Poletanović, Andrija Luković. I da se ne dovede Đurđević?! Da na klupi sedi Srnić i da se najuri Babunski? Terziću, posle jednog solidnog prelaznog roka ponovo ste od Zvezde napravili protočni bojler za igrače sumnjivih biografija i očiglednog fudbalskog neznanja zato ne traži krivca u drugima, ne pljuj okolo već se pogledaj u ogledalo i odgovori na pitanja koja sam ti postavio.

avatar
Don Silvio
Monday, 08.05.2017
14:40

ja samo ne mogu da docekam da on ode da stvarno vidimo koliki je taj dug...

avatar
paok
Monday, 08.05.2017
14:56

Ne znam za sta je tacno i pravu. Ako si mislio na dug onda ispadas naivan. Pa otkako je dosao niste zaradili tih 27 miliona, od necega ste morali ziveti. Jedino da ste uzeli neki veliki kredit sa grejs periodom od nekoliko godina pa to jos nije doslo na naplatu.

avatar
Paris Saint Germain
Monday, 08.05.2017
14:10

Haha i razbili u 3 derbija ;))

avatar
Gusttavo
Monday, 08.05.2017
14:07

Terzicu,ajde posto si doktor prepisi sebi neki lek,mozda ti i pomogne? Jer ako mislis da ste pokradeni na derbiju zbog jednog glupog poteza Leonarda(mogu da priznam kao Grobar) onda ti treba lecenje..Startovi pingponga i boacija su bili za cist crveni! Derbi pre tog gol aut..onda sada Napredak i Vojvodina..I sad kada izgubite iako ste dobili penal(12 u sezoni za sada) mi smo lopovi? Pa zbog takvih kao ti fudbal nam i propada...

avatar
Jelena Renovcevic
Monday, 08.05.2017
15:54

Ne lupetaj za kartone Zvezde. Ni sam ne verujes u to.

avatar
Al-Ahli najtrofejniji na svetu
Monday, 08.05.2017
14:04

Partizan im kriv zbog duga od 53 miliona eura?kako to?

avatar
Forza Napoli
Monday, 08.05.2017
14:03

Vidim i da mu se zvezdasi smeju.strasno sta naprica covek.spomeni i onaj gol oz gol auta ako imas obraza

avatar
Nemanja Vidiic No.1
Monday, 08.05.2017
14:29

tad ste dali gol rukom,imate li vi obraza ej,o cemu vi pricate

avatar
Me1919
Friday, 12.05.2017
11:34

Lepo je gledati te u ovom izdanju :) Kada ne znas sta ces i ne izlazis napolje :)

avatar
nenadnenad1234
Monday, 08.05.2017
19:41

Smekeru dzabe vi izmisljate go rukom, zna se kome se englezi smeju zbog penala nad Vojvodinom...I opet ste drugi...

avatar
Jelena Renovcevic
Monday, 08.05.2017
15:55
avatar
X
Monday, 08.05.2017
15:51

Jesmo Vidicu, i u poslednjem derbiju smo dali 2 gola rukom..

avatar
dgrobar
Monday, 08.05.2017
15:11

Trebalo je svaku utakmicu po dva penala i iskljucenja i Zvezda prvak

avatar
Monday, 08.05.2017
15:04

O ruci Lukovica.

avatar
Petar Petar
Monday, 08.05.2017
15:02

To jednostavno nije tacno. Pogledaj bolje pa ces videti da je gol postignut glavom, a to sto je vas igrac zakacio rukom nije neregularno, ili i to treba da se ne priznaje od sad kad sami sebi date golove...

avatar
paok
Monday, 08.05.2017
15:02

Ko je rekao sem tebe i hos slicnih tebi da je gol dat rukom. Cak i ona smesna komisija kaze da je regularan. Kazem smesna jer su rekli da je protiv Vose sve bilo regularno.

avatar
Monday, 08.05.2017
14:55

Tad nam dva penala nisu dosuđena: Petkovica je s leđa odgurnuo Đurđevića, a Lukoviću igrao rukom ispred Tavambe takođe u vašem šesnaestercu. Samo još da nam kažeš kojom rukom je Đurđević dao gol.

avatar
LaJoya#21
Monday, 08.05.2017
14:03

Hahahahahahahahahahahahahahahahah

avatar
Sporske me ugasile
Monday, 08.05.2017
14:02

Ma njega ni delije ne uzimaju za ozbiljno. Covek je izgubljen slucaj ,pogledajte statistiku penala,crvenih kartona i neregularnih golova i onda vidite ko je koga pokrao. Daleko od toga da su u Partizanu cvecke ali namestanje za Zvezdu je ove sezone bilo toliko ocigledno da je postalo smesno. I da,covek koji unisti svoj klub(OFK Beograd) nasao da prica o postenju. Ovakvima treba zabraniti da udisu vazduh.

avatar
Paul George
Monday, 08.05.2017
14:01

Je li suspendovan stadion Zvezde posle povika i provociranja zna se kakvih igraca Novog Pazara?Ovo je strasno sta ovaj covek prica i dokle ide.Objavite mi komentar, ne vredjam, ne izmisljam, govorim istinu.

avatar
Dragan Stjepanovic
Monday, 08.05.2017
14:00

Uh uh...polako Terzicu... sto se tice regularnosti ti zadnji treba da se javljas jer si osudjivan i izdrzavao si kaznu zbog malverzacija u sportu...svi znamo sta se dogadja ove sezone... i koliku protekciju ima czv od strane sudija itd...

avatar
Man united
Monday, 08.05.2017
17:51

Pricas na pamet. nije osudjen, niti je izdrzavao kaznu. Samo ste mu bili poternicu napakovali.

avatar
Alex DeLarge
Monday, 08.05.2017
14:00

E, ajde bezi iz fudbala sto je dalje moguce... Napravili ste od lige cirkus Kolorado, samo kukate k'o zene jedni na druge, a fudbal je u rangu engleske Lige 2 (za neupucene - cetvrti rang takmicenja)... Pegla mi se kad vam samo vidim face, necu cak ni da pricam sta se dogadja kad progovorite...

avatar
Monday, 08.05.2017
13:57

Daj bre, covece, smeju nam se ljudi. Odlazi!

avatar
Nikola Nikola12
Monday, 08.05.2017
13:54

Ma daj covjece ne pricaj nesto bezveze mi titulu ovakvom igrom nismo ni zasluzili.Doveli ste strance koji nemaju pojma.Ruiz nema pojma kao ni la talek,kanga ne zasluzuje platu koju ima,lukovic ne moze da potrci,milijas je bezveze doveden,donald sve slabije igra realno jedino sto valja u nasem timu su Plavsic I Manojlovic ostali ne zasluzuju da nose Zvezdin dres.

avatar
Златко Нечевски
Monday, 08.05.2017
14:03

Pride oterali podosta igraca kojima ovi nisu ni do kolena. Terzicu, najbolji igrac onog kluba koji optuzujes si upravo TI!!! Idi iz Zvede molim te!!!

avatar
nenadnenad1234
Monday, 08.05.2017
13:54

Bas ti lepo stoje suze, ali nemoj plakati...

avatar
Antonio Candreva87
Monday, 08.05.2017
13:53

E kad to Terzic kaže onda...

avatar
Penal titula
Monday, 08.05.2017
13:51

Ajoooooooooj , Terzo mađijo , al' si se pogubio ,npa gde ćeš jado da ideš , kad si toliko prolupao !!??????

avatar
Monday, 08.05.2017
13:50

Na koga misliš na Kokezu ili na Mrakića ili možda čak na Toleta? Boaći ti smeje.

avatar
Nemanja Vidiic No.1
Monday, 08.05.2017
15:14

ma 7 penala,samo u tvojoj glavi,naravno da ste rukom dali gol

avatar
MišaSd
Monday, 08.05.2017
13:50

Hahaha, legenda.

avatar
Monday, 08.05.2017
13:50

Doktore,doktore,dokt... pa i ti ne verujes u ovo sto si kazao. Tj.izvini prvi deo izjave ti je tacan(o tebi,zatvoreno sve...) ali ostalo??? Pravda ce biti zadovoljena,jos tri kola i proslava titule na nasen stadionu pred 25000 crno belih... a ti cuti,rekli su vasi navija sta misle i o tebi... samo da vas ne zadesi sudbina kao tvog bivseg kluba!!! Ne bi voleo,druga liga ok ali treca bilo bi previse ili NE...

avatar
lol
Monday, 08.05.2017
13:49

Casno,odgovorno si radio?! Ti,covece sa poternice?! E Srbijo,Srbijo nigde te nema. (Nisam navijac ni Par ni Cz odma da se ogradim) ali ljudi ovo je tuga.

avatar
ariton
Monday, 08.05.2017
13:46

Joj majko moja kakav obraz ima stršno.

avatar
paok
Monday, 08.05.2017
13:45

Ti spominjes da je neko lopov, zaboravio si da su tebe trazili preko poternice. Pa kako te nije sramota da pominjes sudije. Ako si vec pomenuo zadnji derbi, ajde onda i derbi pre toga pa Vosu, Krusevac i mnogo toga. Ko kaze da je sad regularno, nema veze ako mi osvojimo titulu vi niste trebali biti ni drugi.

avatar
Nemanja Vidiic No.1
Monday, 08.05.2017
14:28

da vi ste lopovi,sto se da i videti,ali neka ima Boga toga jedino i mozete da se bojite

avatar
Navijač Partizana
Monday, 08.05.2017
19:47

Da si pravi navijac svog kluba ne bi podrzavao ovog coveka....

avatar
Dača
Monday, 08.05.2017
15:58

Izgubili ste na Vaskrs, izgubili ste na Đurđevdan i onda pominjete i prizivate Boga. Na ta 2 dana vas je zadesilo upravo to, božija pravda.

avatar
ПФК1945
Monday, 08.05.2017
15:28

Kako te nije sramota da spominjes Boga, a podrzavas Terzica?

avatar
Nemanja Vidiic No.1
Monday, 08.05.2017
13:43

To smo znali,da su price zatvorili sve itd,bile zato da se destabilizuje sve,neki su i poverovali u to,a sad evo sve je kao regularno,a 30tak utakmica bez poraza,nema veze ima Boga,oni to ne shvataju

avatar
Monday, 08.05.2017
14:03

Što nas niste vi pobedili, 3 puta smo u toj seriji igrali sa vama i 3 puta vas pobedili ako računamo samo regularno?!

avatar
paok
Monday, 08.05.2017
14:45

Niko nije rekao da je regularno ni sada. A kako Terza ima obraza da kaze da vam nisu sudili 2 penala na Vozdovcu, sto ne spomene nekoliko ofsajda koje su dizali a nisu bili ni u liniji.

avatar
Nemanja Vidiic No.1
Monday, 08.05.2017
14:28

dva gola ste dali u zadnjim minutima,na zadnjem ste dali gol posle faula nad golmanom,i igrac koji je dao gol je trebao da dobije crveni pre toga zbog udaranja u glavu naseg igraca,zaobidji

avatar
Korner-Pixi-GOOOOOOL
Monday, 08.05.2017
14:23

Zato što ste nas pokrali.

avatar
Monday, 08.05.2017
13:41

Hahaha PRAVDA za zvezdana le tvora!