Smanjenje broja stranaca? Reagovao Terzić!

Autor: Darko Mitrović
ponedeljak 06.03.2017.
13:49
Izvor: Sportske.net, zurnal.rs

Posle najave predsednika FSS Slaviše Kokeze da bi uskoro mogao da bude smanjen dozvoljeni broj inostranih igrača u domaćem prvenstvu, stigla je i prva reakcija od strane generalnog direktora Zvezde.

BETA/BETAPHOTO/BRANISLAV BOZIC/DS
BETA/BETAPHOTO/BRANISLAV BOZIC/DS

Povezane vesti

Povod za takvu izjavu Slaviše Kokeze bila je neubedljiva igra stranaca kojih je bilo u velikom broju na terenu tokom 153. večitog derbija.

Za Zvezdu su nastupili Kanga, Le Talek, Donald, Frimpong, Boaći, Ruiz, a u ekipi Partizana Leonardo, Everton, Tavamba, plus Crnogorci Kosović i Janković. Većina se nije previše istakla, mada ni domaći nisu preterano zablistali.

Međutim, od stranaca se uvek očekuje više...

Nije se dugo čekalo ni na prvu reakciju iz Crvene zvezde, a Kokezinu najavu prokomentarisao je generalni direktor crveno-belih Zvezdan Terzić. On ističe da bi se Zvezda prilagodila toj promeni, ali se pita kako bi se to odrazilo na rezultate ekipe na međunarodnoj sceni.

''Bilo je i ranije – četiri stranca, plus dva sa prostora bivše Jugoslavije. Možemo da želimo u Evropu i pratimo standarde, a u fudbalu idemo sve kontra. Globalizacija je donela slobodan protok robe, usluga i radne snage.

Crvena zvezda će ispoštovati stav FSS, imamo plejadu mladih igrača koje planiramo da gurnemo. Pitanje je koliko možemo da budemo konkurentni na međunarodnoj sceni. Nije veliki problem za nas ni ako se kvota smanji''
, izjavio je Terzić, a prenosi ''Žurnal''.

Ipak, sve ovo treba uzeti sa rezervom. Ako se u nekom od narednih derbija ovog proleća posebno istakne neko od Zvezdinih ili Partizanovih stranaca, možda i od inicijative za smanjenjem broja stranaca na kraju ne bude ništa...

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

38 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
MarkoSi
Tuesday, 07.03.2017
11:41

Terziću, ako u omladincima nemaš boljeg štopera od Da Silve i Fibela, gasi tu školu momentalno. Hoćeš da kažeš da bi Adžić odigrao lošije derbi od Ruiza? To je jako teško izvesti. Boaće je protiv Partizana bio neprimetan. Pa Joveljić bi pojeo teren sa sve atletskom stazom da si ga pustio da igra umesto stranca koji NE DONOSI RAZLIKU!!! Koju je Kanga poslednju utakmicu odigrao dobro? Plaćen je basnoslovno, a zbog njegove gluposti smo ispali od Ludogoreca. Nije uopšte stvar u ograničavanju broja stranaca, već u kvalitetu i ceni dovedenih igrača. Gluposti mogu da se prave i sa domaćim igračima - najbolji primer za to je Pavkov.

avatar
Dragonkš
Monday, 06.03.2017
20:54

GDE BRE DA BUDETE KONKURENTI U EVROPI , PA VI NISTE KONKURENTNI NI U OVOJ LIGI

avatar
Monday, 06.03.2017
19:11

Kako vam ne padne na pamet da malo sami sebe smanjite iz srpskog fudbala, mnogo vas je koji pojma nemate, a jedino što znate je da nameštate, spletkarite i lažete. Ja bih vas zabranio i srpski fudbal bi odmah prodisao. Posle bi stručni zaista stručnji ljudi procenili koliko je stranaca najbolje i objasnili zašto, a ovo što vi radite je cirkus i komedija jer svake sezone menjate i pokazujete da radite bez ikakvog razumevanja i znanja.

avatar
leonidis
Monday, 06.03.2017
17:21

nije ni do njega ni do klinaca,to vam je do onog kvazi trenera..

avatar
Tommy_Shelby
Monday, 06.03.2017
17:14

Kad Zvezdi to odgovara onda povecavaj broj stranaca,pa ako se stranci ne pokazu onda smanjuj.

avatar
Vanja Grubač
Monday, 06.03.2017
16:10

Crvena zvezda će ispoštovati stav FSS, imamo plejadu mladih igrača koje planiramo da gurnemo....Andjelković,Luković,Sikimić,Milijaš,...za budućnost nema brige

avatar
paok
Monday, 06.03.2017
15:55

Kako Terzicu da pratimo Evropu kada nemamo ni stadion normalan. Imamo dve rupetine. Slobodan protok se odnosi na EU a ne na Srbiju koliko ja znam. Mi se kotiramo kao stranci svuda u Evropi, a recimo Madjar nije stranac u Nemackoj.

avatar
Anderton
Monday, 06.03.2017
15:48

Imamo plejadu mladih igrača, a prodaješ Ristića za siću...kad se odbiju procenti to je 500 000, taman plata Ruizu koji je igrač za našu ligu.

avatar
Čeki
Monday, 06.03.2017
15:36

Ovaj covek nije normalan. Nervira me koliko on gura strance, a klince cuva za svaki slucaj ako se prihvati ovo resenje o smanjenju broja stranaca (sto apsolutno podrzavam jer su stranci krs kod nas uglavnom). Guraj ih odmah u vatru i bice mnogo bolje, a ne ovo.

avatar
Forza Napoli
Monday, 06.03.2017
15:23

Kad ste vi bili konkurentni u evropi?

avatar
Vanja Grubač
Monday, 06.03.2017
16:06

Ma nikad ali lepo zvuči.

avatar
Navijač Partizana
Monday, 06.03.2017
17:51
avatar
MikiTheLegend
Monday, 06.03.2017
15:22

Tesko cemo mi sa ovim nasim strancima u Evropu, jedino je Donald konstantno dobar dok su ostali u najboljem slucaju nekonstantni i skloni oscilacijama, Le Talek je los, Ruiz i Kanga osciliraju i za Frimponga i Boacea je rano reci...

avatar
Joey Barton
Monday, 06.03.2017
15:12

I koga zanima mislenje ovoga.

avatar
Joey Barton
Monday, 06.03.2017
15:12

Ja bih voleo da Partizan kao Atletik Bilbao pocne da igra samo sa igracima koji imaju Srpsko drzavljanstvo.

avatar
paok
Monday, 06.03.2017
15:45

Nemoj molim te, da mozemo da zadrzimo nase mlade barem 4 godine onda u redu. Evo ti samo primer Milenkovica.

avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Monday, 06.03.2017
16:20

Razlika je ogromna.. Bilbao je konkurentan u Španskoj ligi, imaju sve uslove, plate igračima su ogromne i plus tu ljubav prema klubu nigde nećeš sresti, veruj mi.. A ona nije samo u rečima već i u delima jer oni osećaju obavezu da se oduže navijačima i zajednici tako što će ostati u Bilbau kad je najteže ili kad ih neko traži.. A kod nas roditelji na silu teraju decu iz naših klubova u kojekakve Š klubove ili prerano u top klubove pa nestanu bez traga.. U Bilbau se smatra izdajom kad odeš iz kluba na način na koji je to Ljorente uradio! Ja bi prvi to volio ali nema ništa od toga!

avatar
nenadnenad1234
Monday, 06.03.2017
15:04

Partizan je revans u Belgiji, gde je 2010. obezbedio LS igrao sa jednim strancem (Kleo) i jednim igracem sa prostora bivse EX-YU(Lazevski). Da dovedemo stranca koji ce praviti razliku u evropi, hteli mi da priznamo, ili ne to je tesko, za to treba novac, koji nasi klubovi nemaju. Jednom u 10-20 godina se desava Kleo, koji je golovima sam odveo Partizan u LS, bolje pre pustite klince, pa ce se pre desiti jedna Andrija Zivkovic koji svojim majstorijom odluci mec protiv Rumunije, ili zvezdi ona generacija kad ih vodio Zeman,... Ukratko novca za kvalitetnog stranca na evropskoj sceni nemamo, za ove nase uslove moze se naci.

avatar
nenadnenad1234
Monday, 06.03.2017
16:20

Sto sam napravio greske u kucanju xaxa :) n*nije jedna, nego jedann*ne Rumunije, nego Rumunan*nije Zeman, nego Zenga :)

avatar
БОЖЕ, СПАСИ СРБИЈУ
Monday, 06.03.2017
17:50

I meni bilo cudno ovo za Zemana:-D

avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Monday, 06.03.2017
16:22

Slažem se, zato je bolje dati novac za dva dobra stranca koji vrede nego dovesti šest prosečnih.. A umesto ostalih četri isforsirati naše klince od kojih ćeš zaraditi!

avatar
CZYNWA
Monday, 06.03.2017
14:59

Sigurno da bi bilo bolje, jer stranci koji dolaze kod nas, nisu nista ili nisu puno kvalitetniji od domacih igraca (naravno da ima izuzetaka poput Donalda, Leonarda, Evertona, Huga... ali je vise promasaja, narocito u Zvezdi) Ograniciti na 3 stranca, s tim da se igraci iz CG i RS racunaju kao domaci. Tako bi se dovodili kvalitetniji stranci, a i nasi igraci bi dobili vise prostora. Uz to stranci imaju dosta vece plate.

avatar
paok
Monday, 06.03.2017
15:47

Bilo bi bolje ali mladi odlaze prbrzo. Evo ti samo primer Grujica, Zivkovica i sada Milenkovica. Odose svi posle jedne sezone, najvise sezone ipo. Da uprave rade kako treba ali ovako ne.

avatar
MikiTheLegend
Monday, 06.03.2017
22:11

Jeste, Zvezda je trazila da se broj poveca ali gde si ti video da Zvezda trazi da se broj stranaca smanji? Everton je provocirao stalno pricao i sa sudijama i sa protivnickim igracima dok ja to kod Donalda nisam video, bar ne u tolikoj meri...

avatar
CZYNWA
Monday, 06.03.2017
16:26

Sve to stoji ali dolaze novi klinci. Zvezda trenutno ima: Stojanovica, Milosevica, Racica, Nikolica, Jovanovica, Romanica, Vucicevica, Adzica, L.Ilica, S.Ilica, Joveljica... i barem pola njoh ce otici za dz, jer ne dobijaju sansu, a mjesto im zauzimaju stranci i potoseni domaci igraci (Sikima, Lune i kompanija)

avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Monday, 06.03.2017
16:25

Slažem se, apsolutno!

avatar
БОЖЕ, СПАСИ СРБИЈУ
Monday, 06.03.2017
14:58

Uopste se ne slazem da treba smanjiti dozvoljeni broj stranaca, opet menjate jer vam je dosadno, neka ih koristi ko kako hoce, nista se ionako ne mora na ovom svetu pa ni to! Naravno, nije vam samo dosadno nego i jasno na sta bi licio Partizan za 3 Evea i 3 Lea. Odluci se vise sta hoces, ionako sve zavisi od vaseg dogovora! Dokle vise ta lakrdija?!

avatar
БОЖЕ, СПАСИ СРБИЈУ
Monday, 06.03.2017
15:17

* sa 3 Evea i 3 Lea

avatar
MikiTheLegend
Monday, 06.03.2017
15:19

Dokle vise plakanje, teorije zavera i slicno? Pa zar je moguce da je sve na svetu upereno protiv Partizana, od drzave, preko Fife i uefe pa do svakog pojedinca? Kad se poveca broj stranaca ne valja, sad kada Kokeza hoce da smanji opet ne valja, kad se kaze da treba da sudi Mazic-ne valja, kad se zavrsi utakmica onda ne valja sto nije Mazic sudio pa se onda kaze da je Zvezda od starta bila za Mazica pa onda ni on ne valja nego trebaju strane sudije, da se dovedu strane sudije ni oni ne bi valjali... Ako je strah od Tavambe presudio u pokretanju ovog pitanja onda ja ne znam, a i Everton i Leonardo koji vam inace dobro igraju na derbiju nisu bas briljirali, Everton je uspeo da drugi put za redom bude najprgaviji ali ne i nesto dobar akter u derbiju dok je Leonardo dobro igrao samo prvih 10min...

avatar
Bafana
Monday, 06.03.2017
14:58

A ovako ima Evrope ? Hahahhahahahahahhaha

avatar
reddevils
Monday, 06.03.2017
14:52

Pa pre bi sa klincima bili konkurentni nego sa ovim strancima koji ne vrede nista