Radaković jasan: "Igrač tražio kontakt, nije bilo penala za Partizan"

Autor: Aleksandar Obrenović
nedelja 28.02.2016.
22:33
Izvor: Sportske.net, TV Arena sport

Gostujući na televiziji Arena sport, čovek koji je od FSS određen za komentarisanje suđenja na ovoj televiziji rekao je da verovatno nije postojao penal za Partizan.

Beta/Branislav Božić/DS
Beta/Branislav Božić/DS

Povezane vesti

Na televiziji Arena sport se već standardno komentariše suđenje, čini to svake nedelje Minja Radaković, a ove je imao najviše posla. Pomenuo je sve situacije koje su bile sporne, evo i njegovog mišljenja.


Situacija "Grujić" - Nedosuđen penal na samom početku.

"Grujić odigrava loptu, ima tog nekog potiskivanja sa leđa, ali lopta je već otišla do odbrambenog igrača Partizana. Nema elemenata za penal. Trebalo je prekinuti utakmicu pošto se nije ništa videlo."

Nedosuđen penal za Partizan

"Ofsajda nema, pitanje je da li igrač Partizana kreće u pad i ide direktno na igrača. Iz jednog ugla se vidi da ide na igrača i da želi kontakt, iz drugog ugla imamo drugu sliku. Odluka je veoma teška, ali igrač sa svojom grimasom pokazuje da želi kontakt."

Kada je upitan od strane komentatora Arene šta bi on uradio u toj sitauciji, rekao je da ne bi dosudio penal.

"Izuzetno je teško proceniti da li igrač Partizana želi kontakt ili je sprečen od strane igrača. Napadač traži kontakt, po meni je više da nije kazneni udarac, nego da jeste", rekao je Minja Radaković.

"Kod gola Partizana je sve čisto, ofsajda nema."

Prvi gol Zvezde, da li je bio faul i da li je Ibanjez pomerio loptu ka golu?

"Lopta je uvučena u levo metar i po ili dva. Postoji prekršaj, sudija ga ne svira odmah jer je pustio prednost."

Potom je prokomentarisao dve situacije za koje je rekao da su donete na štetu Partizana. Oba slučaja su ofsajd.

"Nema ofsajda u prvom poluvremenu za Partizan, teška situacija i teška odluka, ali je sudija morao da donese bolju odluku."

"Nema ofsajda kada Mihajlović izlazi u prvom poluvremenu na golmana Kahrimana. Greška pomoćnika."

Prešlo se na drugo poluvreme.

"Nema ofsajda ni kod gola Mihajlovića, neopravdano poništen gol Partizana, iako je sudija bio dobro postavljen."

Radaković je rekao da su oba žuta kartona pravedno dosuđena Aleksandru Lukoviću, kao i da mu nije jasno zašto je tek u 95. minutu pokazana nadoknada.

"Vreme se meri 89 minuta i 40 i nešto sekundi, ali vreme se prekidalo koliko je pauza trajala, pa je nama bila velika konfuzija. Trebalo je u 90. minutu pokazati broj 9, ne u 95. minutu broj 4.", završio je Radaković svoje komentarisanje na televiziji Arena sport.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

193 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
d.j.grljanac
Tuesday, 01.03.2016
02:51

Пенал ко суза чист, крађа ко дан јасна

avatar
Guest
Monday, 29.02.2016
15:29

Sve o svemu, o ovom derbiju će se pričati još nekih 25 god...

avatar
Monday, 29.02.2016
14:11

89 minuta i 50 sekundi, tako je rekao.

avatar
Nemanja Vidic NO.1
Monday, 29.02.2016
14:04

Penala nema :) cak je mozda bio penal nad Grujicem..Everton zasluzio crveni vec u 15 minutu,mihajlovic zuti za simuliranje,ima tu jos toga,oni pricaju o necemu

avatar
Monday, 29.02.2016
14:32

Pricam za ovu sezonu, i na RM smo osteceni za penal posle ruke Luca Poz

avatar
Lord of Nottingham
Monday, 29.02.2016
15:11

Popij Revolte saku lekova, saku lekova!!

avatar
Korner-Pixi-GOOOOOOL
Monday, 29.02.2016
13:16

Glodjovicu odgovori nam na sledeca pitanja: n1. Zasto nisi svirao penal za Zvezdu posle onog starta Brasanca nad Grujicem. 2. Zasto u 15-om minutu nisi Evertonu dao crveni karton posle dva ubitacna starta nad Grujicem. 3. Zasto Mihajlovicu nisi pokazao zuti karton zbog simuliranja penala. 4. Zbog cega su utakmicu produzio za 9 minuta kad je svima bilo jasno da partizan ne bi postigao gol i da se igralo do sutra. Glodjovicu odgovori po cijem naredjenju si to radio.

avatar
PFC1989
Monday, 29.02.2016
11:41

Dosadni ste vise, pogledajte celu analizu od sinoc pa onda komentarisite. https://www.youtube.com/watch?v=ua6xWKHQK7A

avatar
Monday, 29.02.2016
14:11
avatar
Nebojsa Ugrenovic
Monday, 29.02.2016
11:22

Samo me zanima kako niko ne komentarise da je everton trebao dobiti drugi zuti u petnaestoj minuti i crveni....

avatar
rivarinho
Monday, 29.02.2016
14:12

i direktan crveni za Jovanovica u dvadeset i nekom minutu, kad je sa oba otvorena djona isao da polomi nogu Grujicu!

avatar
Tuesday, 01.03.2016
11:01

Choki, nije bilo tako, isao je na loptu, ali nije birao sredstva/sredstvo da do nje dodje, je l' moze tako?

avatar
Choki
Monday, 29.02.2016
20:27

@revolt Na kakvu crnu loptu je on isao, kad je nije ni video. Srecom je zakacio malo butinom kad je prosla ispod njega. To ti je isto kao i da nije udario, a vidi se na snimku da je isao u meso tj noge. Mentalitet ovde je takav, kad gubis onda gubis i zivce i ides da povredis, nazalost.

avatar
Monday, 29.02.2016
18:41

Znam o cemu pricas, ne delimo isto misljenje, ne slazemo se...

avatar
rivarinho
Monday, 29.02.2016
17:07

https://www.youtube.com/watch?v=sDOZ2IUE6BMn45:25 mozes da se uveris u ono sto sam pricao, Jpvanovic pusta loptu kojoj je blizi od Grujica i gadja ga obema nogama...loptu ne pipa pritom i ne izbacuje je u aut kako kazes vec naknadno ustaje i petom pogadja Srnica od koga lopta ide u aut! Direktan crveni karton bez ikakve dileme!

avatar
Monday, 29.02.2016
15:24

Naravno, NE odobravam takve startove, drugacije bih ja gledao tako zustro ulazenje i najmanje sto bih uradio je da tom igracu skrenem paznju da ne ide tako ubuduce, ali on je loptu ocistio!

avatar
Monday, 29.02.2016
15:20

Preterujes u svakom pogledu, igrac mu je dolazio sa strane/bocno, a ne frontalno!

avatar
rivarinho
Monday, 29.02.2016
15:03

samo zato sto je Grujic milisekundu ranije poskocio...srecom po njega. Otvorenim djonovima sa obe noge se ne ide na loptu vec na nogu protivnika! Inace sam stava da igracima poput Jovanovica, Srdje Knezevica,Rnica, Smiljanica, Koromana, Joksimovica, Lazetica... ne bi trebalo dozvoliti da igraju ovakve utakmice! Dzentlmenskim sporazumom klubova ili vetom na divljastvo!

avatar
Monday, 29.02.2016
14:32

* nego da stigne prvi

avatar
Monday, 29.02.2016
14:18

Nije isao da polomi nogu da stigne prvi do te lopte, a izbio je loptu, zanimljivo...

avatar
magister
Monday, 29.02.2016
10:45

Situacija za poređenje je sviranje faula kod Zvezdinog izjednačujućeg gola. Zvezdin igrač ćušne loptu pored Partizanovog odbrambenog igrača, a zatim krene u njega. Obojica padnu. U košarci, klasičan faul u napadu. Ali za Glođovića, to jeste bio faul Partizanovog igrača, 20m od gola, opasna zona, a ono nad Mihajlovićem ne, jer je na Radakovićevom ogledalu video Mihajlovićevu grimasu.

avatar
Stefan Lazović
Monday, 29.02.2016
12:40

Prvo kosarka i fudbal su razliciti sportovi, a drugo ono sto se sudi izvan kaznenog prostora cesto se ne sudi u istom

avatar
magister
Monday, 29.02.2016
10:42

Bilo bi smešno da nije tužno. Očiglednost besmislenosti tvrdnji ovog čoveka i namera sudije mogla bi se utvrditi poređenjem dve situacije. Kod nedosuđenog penala, igrač ide u dribling, njegovo kretanje je usmereno u pravcu pored tela Zvezdinog igrača, to je bitno, Zvezdin igrač diže koleno, nogu, o koju se sapliće Mihajlović i pada. Grimasa Mihajlovića?! I da je bilo, bio je okrenut leđima sudiji. Ako nije penal, onda je simuliranje i žuti za Mihajlovića. Bitno: linija kretanja, pokret Zvezdinog igrača, kontakt.

avatar
mungos76
Monday, 29.02.2016
10:17

Kako je tako cist penal? Kad pogledate situaciju postavlja se pitanje da li Mihajlovic prvo krece da se baca na Petkovica i maltene sa obe noge je u vazduhu pre nego sto su se dodirnuli. Budite malo realniji. https://www.youtube.com/watch?v=EIVu5GBpkJk.

avatar
mungos76
Monday, 29.02.2016
10:10

Bez obzira sta je sve pogresio Glodjovic, mani te se price da je to tendenciozno. Bilo je gresaka to je sigurno, ali ne mogu da poverujem da je bilo sta uradio namerno. Zar da ugrozava karijeru zbog takmicarski nebitne utakmice. Penala nije bilo, a i ofsajda nije bilo. Po tome realan rezultat bi mogao da bude neresen. Ako vam je logika da ova vlast gura Zvezdu onda je ista logika da je Partizan gurala prethodna vlast. Dokle god tako mislimo nama ce biti lose.

avatar
Grof ne zna za poraz
Monday, 29.02.2016
10:02

Samo slepci nisu videli da to nije bio penal. Sto se tice Mihajlovicevog gola on nije bio u ofsajdu ali kad je upucena lopta jedan drugi igrac je bio u ofsajdu i to ne pasivnom jer lopta je krenula prema njemu i normalno da je sudija podigao zastavicu pre nego sto je Mihajlovic pipnuo loptu. I za kraj zbog cega niko ne spominje penal nad Grujicem u trecem minutu utakmice kad je start Brasanca nad njim bio za najstrozu kaznu.

avatar
mile stojkovic
Monday, 29.02.2016
09:11

Sigurno je Glodjovic ZVEZDIN..pa je zato ostavio Zvezdu 30 min sa igracem manje.Sugurno je zato prekinuo kontru 3 na 1 svirajuci faul koji nije postojao.Sigurno je zato divljacke startove Evertona tolerisao..Briga me da li je prvi ili 90-ti minut...Za onakav intenzitet startova se dobija zuti bez razmisljanja..a opravdanje ne moze da bude RANA FAZA MECA..ajde onda da u RANOJ FAZI MECA POLOMIMO NEKOM NOGE..pa se kasnije smirimo i dobijemo ZUTI KARTON! Grobari jeste osteceni za GOL..ali Penal nije bio. UOSTALOM,I DA STE POBEDILI...a niste..ista prica -26..

avatar
Dropkick Murphys 01
Monday, 29.02.2016
12:37

Pokusavaju sve svoje greske i slabosti ,tokom citave sezone, da prikriju tzv sudjenjem.........A nisu cak ni drugi,vec sesti.....Sto posto si u pravu za Evertona,taj veze nema sa fudbalom......

avatar
mile stojkovic
Monday, 29.02.2016
14:58

Najobicniji kasapin..ako je on BOMBA..hvala Bogu pa nije nasa. GOGUA je na prvi utisak zaista dobar..takav nam stoper treba,jak u skok igri,duelu..

avatar
Vladanton
Monday, 29.02.2016
14:51

...e sad... mi nismo dobri cele sezone i to je tacno... ali, zivi bili pa videli, i vi ste daleko od dobrog. nego to ovde kod nas moze tako da bi neciji sin imao koliko toliko srecno detinjstvo... jer zadnjih godina je gledao nekada veliki klub u raspadanju. a taj nekada veliki klub se jos nije ni sastavio ali zemlja Srbija...

avatar
Pipo Inzagi
Monday, 29.02.2016
09:04

Kad nije suđen penal posle starta Krstajića čini mi se nad Kaduom onda ni ovo nikako ne može da bude penal

avatar
Vladanton
Monday, 29.02.2016
14:42

...samo za razliku od ove situacije tada se kadu direktno bacio u krstajica, a sada mihajlovic hoce levo ali... sad ako si ucio fiziku onda znas nesto o inerciji i kretanju... iz driblinga nije ni mogao drugacije da se krece i nalece na petkovicevu nogu a bogami i ruku... e sad, ugao posmatranja sudije je tu bitan jer se na snimku lepo vidi sa onom kamerom od pozadi da izgleda kao da se baca, a ona druga kamera daje sasvim drugaciju sliku... suddija je bio iza. a sta je sa svim onim ofsajdima, cini mi se da ih je bilo tri nepostojeca a svirana?

avatar
svojnasvome
Monday, 29.02.2016
08:47

To sto igrac ide da iznudi penal je njegovo pravo. ..on ide s namerom da igra vidi se desna niga koja ostaje i cak je dize...uostalom cak i ovaj narucen komentar oko penala ne ponstava sve ovo ostqlo jer ne zaboravite ponisten gol kao i sam na golmana ide neca a svira ofsajd...pa pomerena lopta ibanjeza 1.5 do 2 u levo....sto u ga dao s te pozicije...sto se penala tice pogledajte malo neke penale u evropi a i one svirane od strane mazica nad mrdjom...malo se prisetite....vratice vam se to vec u kvalifikacijama....recimo jace ime sudjenja kao sto je raka djurovic je rekao da je cist penal

avatar
Dejan Samatovic
Monday, 29.02.2016
04:43

Posteni Minja Radakovic,nikad nece reci da je sudija pogresio jer je sam iz Novog Sada i stiti sudije iz Vojvodine.A sa Glodjovicem je u odlicnim odnosima ,pravim prijateljskim.Smesno je sve ovo.

avatar
Monday, 29.02.2016
14:11

Samo u vezi penala za Partizan je pogresio, sve ostalo je bilo ispravno.

avatar
SrdjanMaksa
Monday, 29.02.2016
04:06

''Trazenje kontakta'' je legitiman nacin da se iznudi kazneni udarac, tj. faul. Greska se svodi na dva cinioca - da li je ili nije bio kontakt koji u dovoljnoj meri sprecava napadaca u kretnji. Da li je nedovoljno afirmisan igrac pao - tj. da li bi penal bio dosudjen da se u istoj situaciji nasao Bozinov, S. Ilic, Brasanac? Smatram da je Mihajlovic bio suvise teatralan prilikom pada i time ostavio na slobodnu procenu sudiji, koji je na momente delovao pogubljen tokom derbija. Ipak, ok, penal ili ne - ponisten ispravan gol ili ne, derbi je doneo dosta potencijala i puno razloga da oba kluba pokusaju da sacuvaju timove (PFC se jednostavno mora otarasiti onog A. Stevanovica). Dobra utakmica i, tu bih stavio tacku. Nema potrebe polemisati o greskama sudija.

avatar
FRATRIA
Monday, 29.02.2016
03:55

Do penal situacije nije trebalo uopste ni da dodje. Bozinov se nalazi u ofsajd poziciji pri dodavanju i krece na loptu. Kada je to ukapirao pravi varku telom i propusta loptu do Mihajlovica gde na neki nacin vara i Petkovica koji kasni za Mihajlovicem. Dakle Bozinov utice na igru u tom napadu, nije pasivan, svira se ofsajd i kraj price, kakav penal. Partizan je ostecen kod gola, plus jos dva ofsajda, Zvezda je ostecena za crvene kartone Everonu i/ ili Jovanovicu plus crveni za Tomica plus kontra 3 na 1 gde sudija svira nepostojeci faul. Da ne ulazimo u dalju regularnost meca gde je isti trebao da bude prekinut i registrovan rezom 0:3 zbog 4 prekida navijaca partizana i dima na terenu. Ali ajde derbi je pa daje malo smeka, vise su nama pomogli sa tim bakljadama pa se i ne bunim toliko, moze da prodje. Hvala :D

avatar
Monday, 29.02.2016
12:00

Nije bio ofsajd Bozinova.

avatar
Monday, 29.02.2016
13:39

Nije ni za dlaku.

avatar
FRATRIA
Monday, 29.02.2016
13:22

Nije nije, za celu glavu.

avatar
.
Monday, 29.02.2016
03:00

Da vas podsetim da bi ovo prvenstvo bilo regularno i zvezda i ofk su morali da budu izbačeni posle prvog kola zbog nameštene utakmice i sve ostalo što je zvezda odigrala ništa ne vredi, sve rezultate treba da ponište sa utakmica zvezde i ofk-a da bismo mogli da pričamo o nekoj regularnosti, a oni naravno da se presele par rangova niže. Ovde su mnogi priznali da je bilo namešteno ali se sad raduju nekakvom zvezdinom uspehu ali to dovoljno govori o njima, njihovoj veličini i veličini njihovog kluba.

avatar
degrobarizator
Monday, 29.02.2016
11:38

Tvoj nick govori o tvojoj velicini i velicini tvog kluba.

avatar
Monday, 29.02.2016
15:16

Necu se praviti da ne glasam tako kako si napisao, ali jako kasnis sa tom reakcijom i prozivkom za pravo lice, tu foru si pokupio od mene:-D Nikad te nisam video da ispravljas svoje, nismo mi isti...

avatar
Monday, 29.02.2016
14:18

A tvoj nadimak o tome da ti nisi iskren kad mu to pises...

avatar
Stefan Lazović
Monday, 29.02.2016
12:44

Hahahaha pa i vi ste namestili protiv ofke iz 2 u 1 da placate penalcice

avatar
Delije Sever 021
Monday, 29.02.2016
02:28

Au,PENALtizani,ala ste se rasplakali....c c c c c

avatar
.
Monday, 29.02.2016
02:23

Ne razumem ni pojedine navijače Partizana koji se uporno trude da objasne ovima što ne znaju ni gde je levo, a gde desno. Kako onda očekujete da vas razumeju ono što im pričate o kontaktu dva tela u pokretu? To je previše složena materija za njih.

avatar
darezma
Monday, 29.02.2016
02:15

Ovi partizanovci su toliko kivni na sudiju kao da im je ponistio 15 golova. Ja ne pratim fudbal ali ljudi vi izgleda nemate druga posla,pa tu je pola igraca partizana dobilo pare da izgube da bi se otarasili uprave,ali ove ne mozes oterati ni govnjivom motkom. Proverena informacija.. Sasa Ilic je prvi uzeo pare od SNS... El Pistolero ☺

avatar
Lord of Nottingham
Monday, 29.02.2016
02:10

Mozda Gogua nije cuo za Zvezdu, ali sigurno nije cuo da nema ofsajda nakon povratne lopte :D

avatar
Delije Sever 021
Monday, 29.02.2016
02:02

Eh sad,koji si pa ti poznavalac kad ni ti nisi video penal,pa kako ga nisi video kada je Tomic rekao da je to najveci penal u istoriji postojanja fudbala a ti ga ne vide.Nemoj ljudima da stajes na muku,vidis da ne znaju sta ce jadni,taman nadju na koga da se izvade-napadnu svim silama sudiju za penal,a ti im tu kvaris ugodjaj....ih bre,bas si neki. Ajde grobari,ne cimajte se,bio je penal,nije vam sudjen,izgubili ste jer smo dali jedan gol vise,da vam je priznat gol iz nepostojeceg ofsajda,da vam je sviran nepostojeci penal,mozda bi ste pobedili 3-2...ali niste,izgubili ste jer tako je zapisano. Prekinite da kukate i trazite 3 boda u ekipama koje su vama ravne,od 9 mesta pa ka zacelju tabele i pazite se Radnickog iz Nisa,umeju da budu nezgodni a nema Smedereva,Hajduka i ostalih jataka vise ,nema lakih bodova.Gogua,kako si druze? :D

avatar
Srdjan Djurdjevic
Monday, 29.02.2016
06:51

seljacino videlo se da niste ni od partizana bolji a jadni mislite na vise a sto se tice penala kakve su tuge od penala vama sudjene ovo je penalcina ali sve prodje druze vlast se menja ne zaboravi

avatar
Delije Sever 021
Tuesday, 01.03.2016
00:17

Srdjo moj dobri...da li znas sta vetar najbolje radi?Ajde i ti radio to isto. Nisi cuo za znakove interpunkcije,velika i mala slova i tako to,to se kod vas u zaseoku nije ucilo? C c c c,sa takvima ne mogu da komentarisem,prosto ne ide,koliko god zelim ne mogu se spustiti na tvoj civilizacijski nivo.

avatar
.
Monday, 29.02.2016
01:22

Najžalosnije za srpsko društvo je što pojedinci postave snimak očiglednog penala pa čak i iz ovog ugla gde se najslabije vidi prekršaj uz tvrdnju da to nije penal! Otvorite oči! Vidite li da je Petković desnom nogom pokušao da izbije loptu koja je već bila iza njega (zakasnela reakcija, nije mirno stajao) i da tim pokretom čini prekršaj? Vidite li desnu ruku Petkovića kojom jasno vidljivo pokušava da zaustavi Mihajlovića? Stvarno ne znam šta treba da učine zvezdini igrači Partizanovim da vi kažete da je to za penal?!

avatar
Rade Trajkovic
Monday, 29.02.2016
01:38

Ti decko ne znas fudbalska pravila,zato nemoj komentarisati i blamirati se u javnosti

avatar
Monday, 29.02.2016
09:56

Za vas je Kolina licno.

avatar
Grobari Slo
Monday, 29.02.2016
08:14

A ti se razumes uf....sve sami znalci fudbalski.....kradete otimate i to je cinjenica drugacije i ne znate

avatar
gosfkcz
Monday, 29.02.2016
01:47

Zalosno je sto ljudi koji ne znaju pravila komentarisu. Momak gura loptu u leva a ide u desno na vec ispruzenu nogu. Zao mi je sto vam nije pšoklonio penal i sto vam je ponistio reguralan gol jer bi vam u protivnom dali 5 komada jer smo mogli koliko smo hteli.

avatar
.
Monday, 29.02.2016
01:15

GLOĐOVIĆ NE ZNA PRAVILA! O tome sam već pisao i sramota je da se uopšte bavi suđenje, on je pokušao da isključi Marka Nikolića u NP iako mu nije prišao i pokazao put u svlačionicu, a zahtevao je da napusti klupu, Marko Nikolić je odbijao s punim pravom jer osim što je neopravdano isključen nije ni pravilno isključen. Epilog situacije da se Marko Nikolić još žešće kazni zbog tog odbijanja umesto da kazne Glođovića jer nije poštovao pravila. Na ovom večitom derbiju Glođović je pokazao da ne zna da meri vreme, ne zna kad i za koliko treba da produži utakmicu ali i takav Glođović je toliko napredovao u FSS da je stigao na listu internacionalnih sudija, verovatno je pogodan, videli smo svi i za šta!

avatar
Delije Sever 021
Monday, 29.02.2016
02:05

Tole ga metnuo,jel?

avatar
Dropkick Murphys 01
Monday, 29.02.2016
12:42

Ali najjaca stvar je da su oni skandirali i klicali Toletu nedavno na utakmici.....A ovamo s druge strane,svi su protiv njih...To je za ozbiljnu analizu.......

avatar
Monday, 29.02.2016
09:56

Radnicki Nis, Javor, Novi Pazar, Derbi, to je samo ono cega trenutno mogu da se setim...

avatar
.
Monday, 29.02.2016
01:10

Ništa drugo se ni ne može očekivati od Radakovića i Srećkovića, ovde se ne radi o pojedinim sudijama kao lošim sudijama ili sudijama sa zlim namerama, ovde se radi o celokupnom sudijskom sistemu koji je totalno korumpiran, ostrašćen i kontradiktoran, totalno u službi jednog kluba. Možemo da nađemo bezbroj kontakata u šesnaestercima zvezdinih protivnika koji su manje prekršaji od ovog, a da su dosuđeni penali za zvezdu i to je tada bilo opravdano od istih ovih ljudi koji za prekršaj Petkovića nad Mihajlovićem najblaže tvrde da nije penal. Mihajlović je napravio dribling i nije išao na igrača već na loptu, da je Petković stajao mirno i da je kontakt ostvaren mogao bi da se dosudi samo faul u napadu ali nije, Petković je napravio trzaj nogom i još je jasno rukom išao da zaustavi Mihajlovića što znači da postoji i namera i činjenje prekšaja tako da su svi uslovi za dosuđivanje prekršaja ispunjeni, u ovom slučaju penala!

avatar
Delije Sever 021
Monday, 29.02.2016
02:06

Mislim da je to i sire nego sto i mozes da zamislis,sve je krenulo od marsovaca,oni su cimnuli Obamu,ovaj je cimnuo Putina,on pak nasega uvazenog crveno-belog tatu,i tako je to islo....znaci greh je kriviti samo sudijsku organizaciju,kad kreces,kreci od vrha.Isplaci se,opusti se i u sredu gledaj fudbal i navijaj da probate da dobijete Radnicki,ali pazite,oni su iznad vas na tabeli,opasni su skroz.

avatar
Dropkick Murphys 01
Monday, 29.02.2016
12:43

I Marsovci rade po necijem nalogu,nisu tu cista posla,moj kolega:)))).....

avatar
nik22
Monday, 29.02.2016
00:59

penal nije,al gol je cisti

avatar
Lord of Nottingham
Monday, 29.02.2016
02:13

Da, ali o tome golu su odlucivali milimetri, tako da se takvi previdi desavaju i na mnogo vecoj sceni

avatar
Monday, 29.02.2016
14:57

Da se razumemo, ja sad vidim da je lopta postavljena na razdaljinu od gola na kojoj je i trebala da bude, ali Tomic verovatno nije video snimak pa je mislio onako, ne znam.

avatar
Monday, 29.02.2016
12:40
avatar
Monday, 29.02.2016
09:57

Penal jeste, gol je cist, a osteceni smo i za jos dve veoma vazne situacije! Od subote smo bolji u medjusobnom skoru, a zvezda ce uskoro u ambis!

avatar
Dropkick Murphys 01
Monday, 29.02.2016
00:47

Reci su nepotrebne........https://www.youtube.com/watch?v=EIVu5GBpkJk

avatar
partizan igokea zg
Monday, 29.02.2016
00:45

Mihajlovic je skocio na Petkovica: http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160228/5d073901931489e75acdd83c7615a923.gif

avatar
Petar Petar
Monday, 29.02.2016
03:50

Skocio je Mihajlovic na njega zato sto je ovaj postavio nogu, da nije bilo noge skocio bi u prazno. Isto je tako i Petkovic skocio na Bogosavca pa ste dobili prekrsaj. Mogo je i Petkovic da skoci unazad i da ne bude prekrsaj. Ajde bre, ne zamajavajte se.

avatar
Dragan Damljanovic
Monday, 29.02.2016
00:33

Mozes ti da seres koliko hoces,cigani su uzeli 3 boda i pobedili,nazad nema,da se ponisti nece tako da ovo je jos jedna u nizu smesnih tekmi na stetu protivnika zvezde...

avatar
Cveks2731
Monday, 29.02.2016
00:30

Mozete da pisete sta hocete, Mihajlovic gura loptu pored Petkovica, ovaj NE pomera nogu vec je ostavlja, Mihajlovic nastavlja kretanje i saplice se o Petkovicevu nogu, da je Petkovic pomerio nogu onda bi mogao da prica da Partizanov igrac zeli kontatk. ovako je sve jasno, svi su videli, tako da mogu samo da pricaju.

avatar
Monday, 29.02.2016
00:27

Treca stvar, na Areni nisu izjednacili situaciju sa Grujicem i situaciju sa Mihajlovicem- mozda je to pogresno i mozda bi/su i trebali to da urade, ali nije tako ucinjeno koliko ja vidim. Nama je pobeda OTETA u Derbiju po ko zna koji put i svaka druga interpretacija desavanja je urnebesna lakrdija, farsa i cirkus kojima nema kraja, postoji li neko da kaze dosta, dokle vise ovako?!

avatar
partizan igokea zg
Monday, 29.02.2016
00:36

Ko o cemu, grobari o otimanju. Ironija....

avatar
Monday, 29.02.2016
00:57

Smesno je kad zvezdasi uopste misle da mogu da budu u pravu...

avatar
Lord of Nottingham
Monday, 29.02.2016
00:37

Popij Revolte saku lekova, saki lekova!!

avatar
Zoran Vukic
Monday, 29.02.2016
00:18

Glodevica treba jos i nagraditi novcano ili da sudi finale LS koji je kvlitet

avatar
Djole Djokic
Monday, 29.02.2016
00:08
avatar
Monday, 29.02.2016
00:05

Ono sto mogu da primetim je da cak i ovaj covek priznaje da je juce nama oteta pobeda jer bi po njemu bilo 3:2, ali ipak bih ga pitao da li mozda misli da je ono sto je Petkovic uradio u svom sesnaestercu bilo nekakvo istezanje kao na treningu ili jedan potez i jedna reakcija sa jasnom namerom!

avatar
Lord of Nottingham
Monday, 29.02.2016
00:16

Druze kapiras da bi u prvom poluvremenu Mihajlovic izasao 1 na 1 sa Kahrimanon da nije sviran ofsajd.. Odakle ti pravo da tvrdis da bi to bio gol? P.S. nije se dotakao divljackih startova Evertona

avatar
bobar84c
Monday, 29.02.2016
00:48

To im nije palo na pamet....

avatar
Monday, 29.02.2016
00:34

Kakvo ti je to pitanje?! Sto puta sam juce i danas ukazao na tu situaciju, a pravo sam dao ja samom sebi. Pusti te startove, za vas postoje posebni kriterijumi tokom citave istorije, sigurno nije bas morao odmah u ranoj fazi da mu pokaze zuti karton!

avatar
Dropkick Murphys 01
Monday, 29.02.2016
00:23

Ne racuna se fudbal tako,Revolte.......Ne mozes zbrajati sve prilike,sanse i sl......Da je priznat gol PArtizanu na 2-2,ko zna u kom smeru bi utakmica otisla...Ili,da je sviran penal,ko zna da li bi Gogua dao gol kasnije..Ili da nama nije prekinuta kontra 3 na 1.......Ili da smo dali na 1-2 zicer.....

avatar
Dusan Vukasinovic
Monday, 29.02.2016
00:00

Kratko i jasno ... Ajde strucnjaci i fudbalske sudije ispravite sad i ovu izjavu... Kazite kako navija za Zvezdu!!! Covek je objasnio da je bilo gresaka , da je ponisten gol cist, ali penala nije bilo

avatar
Petar Petar
Monday, 29.02.2016
04:25

Pa taj gol je vecu stetu naneo nego penal u svakom slucaju. A penala je bilo sta god ovaj pricao. To sto se uspori slika frejm po frejm pa on vidi njegovu grimasu je prica za malu decu. Petkovic je izbacio nogu i ovaj mali je mogao jedino da se TELEPRONTUJE (sto bi rekao jedan od vasih najuglednijih navijaca) a da ne udari u njega. Znaci nije Petkovic povlacio nogu pa je zakasnio nego je decko ostavio i to je penal. A vi mozete da pricate sta hocete.

avatar
Dusan Vukasinovic
Monday, 29.02.2016
23:44

Inace veliki strucnjak , cudo ne sudis ligu sampiona ...

avatar
Sunday, 28.02.2016
23:57

Neverovatno. Igrac upravo grimasom pokazuje da nije zeleo kontakt, meni je to jedan od glavnih argumenata u nasu korist. Faul je bio, ali Mihajlovica nad Petkovicem, a ne Bogosavca, i ako je vec tu dozvolio prednost, a posle doslo do sudara, onda je morao da vrati loptu bar 2-3 metra (u)nazad na mesto prekrsaja. Posle toga je lopta bar toliko pomerena ulevo da bi Ibanjezu omogucio sto povoljniju poziciju, a i vec je uvukao faul tamo gde nije bio nacinjen sto su dva momenta u toj situaciji! Trebali ste jos da kazete da li je bio faul Vijeire u napadu nad Bogosavcem, po meni ne bi pogresio i da nista nije svirao iako i tu ima elemenata jer je stavio svoju desnu nogu izmedju nogu svog protivnika. Sve u svemu, slagao je za dve situacije na nasu stetu, taj covek treba dobro da se zamisli sta prica, narocito za onaj slobodan udarac nije znao gde udara...

avatar
.
Monday, 29.02.2016
02:29

Ovo što ti radiš je kao da amebama pokušavaš da objasniš nuklearnu fiziku.

avatar
degrobarizator
Monday, 29.02.2016
15:12

Ne pravim se ja da ne razumem nego ti. Nisam ja rekao da je trebao odmah da pokaze crveni Jovanovicu i Evertonu ali da je bilo osnova tokom utakmice da dobiju i jedan i drugi bilo je. Naravno da ces ti to osporiti (cudo bi bilo da bude drugacije :)). I jos nesto start otvorenim djonom je zabranjen kao i start sa dve noge( pogotovo kad pokupis igraca kao sto je Jovanovic ucinio). Ti i ovaj ispod tebe tek treba da prevalite put do amebe. Ne volim ovakav stil pisanja ali prema svecu i tropar ;)

avatar
Monday, 29.02.2016
11:37

Nemoj da vredjas amebe:-D

avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Sunday, 28.02.2016
23:48

Koji biser ahaha pa koji to igrač ne traži kontakt u onakvoj situaciji?! Igrač ima pravo da traži kontakt... Petković je skrivio penal tako što je izazvao kontakt, time što je išao desnom nogom napred u Mihajlovića, što je jasno faul za kazneni udarac... Znači ako igrač traži kontakt a protivnik mu npr. startom slomi nogu u 16m, penal se ne svira jer je igrač išao sa namerom da iznudi penal... Smešan si ko cirkus Kolorado, Radakoviću... Mora da ti je moćni Blokeza dao papirić sa koga si morao da naučiš napamet ovu komičnu izjavu...

avatar
Monday, 29.02.2016
00:18

Neverovatno, stvarno ne znam sta je decko trebao da uradi u toj situaciji...

avatar
.
Monday, 29.02.2016
01:29

Sve su to bivše zvezdine sudije, a sadašnji posmatrači suđenja, kontrolori i stručni analitičari. Isto kao što su radili Mrakić i Babarogić na terenima u Jugoslaviji pa su kasnije dobili funkcije i u zvezdi i u sudijskoj organizaciji tako će sutra Glođović, Mažić i ostale zvezdine vedete!

avatar
Monday, 29.02.2016
01:26

Gorane, vidimo se prekosutra (vec je ponedeljak), spremajte se:-)

avatar
Goran Zdravkovic
Monday, 29.02.2016
01:04

pa ne zna zato i igra u tom klubu, da zna igrao bi u Evropi pa bi kao Sancez nastavio da juri za protivnikom a ne za sudijom, kao da li je Navas ili Aguero u 120 minutu jurio da izvede korner a ne sudiju kada ga je pokosio Lukas, ali ovo srpski fudbal i zato smo u Evropi tu gde jesmo, jurimo sudiju a ne loptu...

avatar
Nenad Stanisic
Sunday, 28.02.2016
23:45

Naravno da nije bio penal. Samo isfrustrirani, optereceni trener moze sebi da natovari jos veci teret za buducnost, onako ishitrenim reakcijama i izjavama. Nikad od njega nece biti trener. NIKAD. Jedina nada je da uvidi da gresi, i da se posveti fudbalu, a ne sudjenju. U sta ne verujem. Cekam sledeci kiks, da vidimo sta ce biti alibi. Losa igra ili losa postavka, to mogu da priznaju samo strucnjaci, ne kvazitreneri.

avatar
Lord of Nottingham
Monday, 29.02.2016
00:19

Nemoj tako, nije vidio veci penal od onoga.. Iako je bio 40m daleko, a i Bandalovski ga je vidio iako je bio na nekih 50ak metara i to na suprotnoj strani..

avatar
Monday, 29.02.2016
14:28

OK, rekao je da je pomerena sedam metara napred da se izvede, ali videlo se da je to izjavio u afektu, a i dalje nisam siguran da vi razumete na sta je time mislio i o cemu je pricao- ja pisem da su preterali i on i Ilijev, ali faul nije napravio Bogosavac, to je vazno!

avatar
Monday, 29.02.2016
11:38

Nisam jedan od tri nego sam bez premca i bez konkurencije, VAZI?

avatar
Petar Petar
Monday, 29.02.2016
04:30

A sto ga ne bi video? Ne kapiram sta si hteo da kazes? To moze da se vidi samo ako si na tri metara od dogadjaja?

avatar
Dropkick Murphys 01
Monday, 29.02.2016
00:24

Ali najjaca je izjava da je lopta kod naseg drugog gola pomerena 7 metara!!!!!!!!!!!????????

avatar
Amar Zornic
Sunday, 28.02.2016
23:44

Ocajno oodradjen derbi , meni je licno krivo i pored pobede jer nije to to . Ja sam ubedjen da bismo mi opet pobedili ali sta mi to vredi kad se posle derbija prica samo o sudjenju i o tome kako je Partizan pokraden . Po meni penal nije bio ali su dva ofsajda neopravdano dosudjena .

avatar
Dropkick Murphys 01
Monday, 29.02.2016
00:26

Ja se nadam da se partizan dovuci do plej ofa,jer tamo cemo da im opet pokazemo ko je ko i sta je sta......Naravno da bismo ih pobedili i sutra da se igra,kao sto cemo ih pobediti i u plej ofu,ako do njega dodju.......

avatar
degrobarizator
Monday, 29.02.2016
14:59

PK je postao tacka nije valjda da ga nisi prepoznao :)

avatar
Alexander Stonsky
Sunday, 28.02.2016
23:44

Neko ko je odgovoran za to neće priznati.

avatar
Dropkick Murphys 01
Sunday, 28.02.2016
23:42

Znaci nije penal!!!!!!!To prvo,i da zavrsimo s tim,mada ce se sad grobari javljati kako Radakovic ne zna,ili je placen od strane Zvezde ili sta ja znam..To je covek iz Saveza,ciji je predsednik Tomislav KAradzic,isti onaj kojem su skandirali i klicali navijaci Partizana..Znaci,zvanicna analiza kaze da nije bio penal!!!Tj verovatno nije bio penal,sto znaci da je jako teska situacija za odluciti i da sudiji nije bilo lako,ali eto,verovatno NIJE penal!Ponisten je gol jer ofsajd nije bio,i to se lepo i videlo na snimku.....I jos nesto,Tomic prica kako je kod Zvezdinog prvog gola,lopta pomerena cak 7 metara.....To je samo primer da u PArtizanu ne znaju sta p[ricaju i ne treba vise davati znacaja svemu tome.....Imali su 1-0,ispustili su to,nisu dali gol sa igracem vise i to je to...Nikakvih zavera nije bilo,vec sudijski gresaka,kojih ima uvek i svuda(samo primera radi ponisten gol Milijasa).....Zvezda je pobedila,razlika je minus 32,idemo dalje.......

avatar
Monday, 29.02.2016
00:23

Covece, zar ti stvarno mislis da to sto tvrdis ne moze da se proveri?! Tomic nije rekao da je lopta pomerena sedam metara nego bar 4-5. Drugo, cak i ovaj Radakovic priznaje da smo osteceni za gol, priznaje da je i u 1. poluvremenu bio nepostojeci ofsajd, a da je signaliziran, a cak i on ostavlja prostor da je MOZDA i bio penal za nas. Inace, za to kako je objasnio situaciju oko vaseg slobodnog udarca i sve ono sto je njemu prethodilo, svaka mu cast, toliko lazi na kratko vreme...

avatar
Lord of Nottingham
Monday, 29.02.2016
14:02

Zar si bio toliko izrevoltiran nakon meca da si odmah prebacio arenu pa nisi cuo izjavu Ivana Mozda Tomica? Auu pa nemoj se nervirat toliko..nP.S. rekao je 7 metara, znaci ni 4, ni 5, nego 7..

avatar
Monday, 29.02.2016
00:58

Ti samo to za Milijasa i mozes da ponavljas, a posle toga se desila sto i jedna situacija na nasu stetu!!! Necemo vise imati prepisku, ne boj se...

avatar
crveno beli
Monday, 29.02.2016
00:40

Ne,rekao je bas 7 metara,nadji izjavu pa ces videti.Probaj bar tu da budes posten kad ti vec to nije jaca strana.

avatar
Dropkick Murphys 01
Monday, 29.02.2016
00:36

Tomic je rekao 7 metara,gledao sam na Areni izjavu posle meca..........Sta ste se uhvatili za penal?Za ofsajd?.....Dokle ja kao kontra argument treba da ponavljam ponisten gol Milijasa?????Greske se desavaju,nekad u nasu,nekad u vasu korist....Ali,nema zavere nikave..PA bili ste 7 godina uzastopno prvaci?I sad kad niste,sistem je protiv vas?I dalje,ko garantuje da bi ste pobedili i da je priznat gol za 2-2,cak i da je sudjen penal?Pa imali ste 1-0 pa ispustili,imali ste igraca vise i opet nista.......Jeste,ponisten je gol,ali nije zavera,vec greska(Ponisten gol Milijasa,ili sad,kontra 3 na 1))..Penal,bio ili ne,jako jako teska odluka.vidis da i gledanjem snimka nije lako,a ne uzivo..S tim sto je zvanicno receno da nije bio penal......Necu s tobom vise o ovome,necu da polemisem,niti da ti odgovrama vise oko penala i Derbija,,,O svemu ostalom mozemo..........Vi ste 6-ti na tabeli,pogledaj koliko ste primili golova,koliko poraza imate,kakav vam je ucinak na gostovanjima.....I hvatate se za sudijske greske..To su greske,a ne zavera.....Kraj.........