Pojavio se novi snimak spornog detalja iz Humske - Da li je sada nešto jasnije?

Autor: Darko Mitrović
nedelja 28.05.2017.
00:12
Izvor: Sportske.net

Ni četiri minuta igre nisu prošla, a već tada su viđeni žestoki protesti iz Crvene zvezde kod sudije Milorada Mažića. S pravom ili ne?

BETAPHOTO/BRANISLAV BOZIC/EV
BETAPHOTO/BRANISLAV BOZIC/EV

Povezane vesti

Podsetimo, Zvezda je finale u Humskoj izgubila sa 1:0, a posle meča generalni direktor Zvezdan Terzić i šef stručnog štaba Boško Đurovski su između ostalog ocenili da je njihov tim oštećen pojedinim odlukama sudije Mažića.

Jedna od tih odluka dogodila se u četvrtom minutu igre, kada je Milenković povukao za dres Boaćija pred golom Partizana, a tokom večeri se na Youtube kanalu FCRedStarBelgrade pojavio još jedan snimak ove sporne situacije.

Da li vam je sada nešto jasnije?

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

94 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Goran Gogi Vidanovic
Wednesday, 31.05.2017
00:07

Hvala sto ste mi objavili komentar.prevaranti

avatar
Ninica Nikolina
Sunday, 28.05.2017
19:36
avatar
Ninica Nikolina
Sunday, 28.05.2017
19:35

ljudi da igrate fudbal a ne da padate videli bi da niste upravu-----
imate najvise penala ove sezone u svetu jel to neka tahtika u padanju sta je......... u obostranom povlacenju igrac partizana nije ni znao da je novi atomski mrav jer prstom rusi igraca zvezde koji pada kao da ga je cekicem zakucao.........

avatar
Gunner
Sunday, 28.05.2017
18:36

Arsenal u finalu Fa kupa protiv Čelsija da ne regularan gol.Čelsi se bunio ali šta da se radi igraju dalje. Čak kasnije i po Engleskim medijima nije bilo neke bog zna kakve frke zbog toga.Kapiram da se ovde desila ta situacija da bi navijači krenuli da se mlate, a o medijima posle utakmice i da ne pričam.

avatar
partizanpadinjak
Sunday, 28.05.2017
18:13

Ovo braco znaci da je mali milenkovic mnogo inteligentniji igrac od boacija nijednog trenutka nine upotrebio obe ruke i okrenuo se licem prema njemu 😁

avatar
Scarface
Sunday, 28.05.2017
17:33

oborio ga milenkovic jednom rukom iza ledja kao profi dzudista.ovo je trebao da bude zuti karton za boacia zbog simuliranja.

avatar
P.S.P.S.
Sunday, 28.05.2017
17:31

Je*o vas penal, ne znate dva pasa kako treba da povezete, nadigrani u sva cetiri derbija, dali gol iz gol-auta kad je cela odbrana stala i digla ruke ... O mecu protiv Vojvodine i sta je tamo bilo da ne pricam ... Kad ste toliko bolji, sto niste makar mrtvi Vozdovac dobili, pa da vam ni sudije ne pokvare slavlje na kraju. Ne znam kako vas bre nije sramota da vadite celu sezonu na jednom medjusobnom guranju i povlacenju. Kuka juce na sistem takmicenja, a kad se glasalo za usvajanje tog sistema sa podelom bodova, JEDINO je Partizan bio protiv toga od svih superligasa.
Tako da prihvatite ovo 'kao muskarci', bil iste losiji 2/3 sezone, ocajno ste igrali play-off, i to je to!

avatar
Pantelija Miladinovic
Sunday, 28.05.2017
15:42

Sramno i od Arena sport 1. koja je prikrila snimak kada se jasno vidi na snimku You Tube, povlačenje Boaćija, i sudija Mažić nije svirao penal, onaj bivši sudija Igor karadžić na skrivenom snimku Arena sport 1. tvrdi da nije postojao penal, navodo da su se igrači obostrano držali jedan za drugoga, i da to nije penal, e sada sudijskoj konmisiji treba pokazati ovaj snimak sa You Tube, gde se vidi jasno da je Milenković napravio čist nedosuđeni penaz za FK Crvenu Zvezdu.

avatar
Igorinjo
Sunday, 28.05.2017
14:05

Ovde prvo napadač pravi očigledan prekršaj gurajući sa obe ruke odbrambenog igrača, a zatim u međusobnom čupanju pada.

avatar
Korner-Pixi-GOOOOOOL
Sunday, 28.05.2017
13:41

Dokle god Mazic sudi derbije Zvezda pobedu videti nece. Nije svirao dva cista penala za Zvezdu i nije Vulicevicu pokazao crveni karton posle dva ubitacna starta sa ledja nad Srnicem kad nije dobio ni usmenu opomenu i nad Plavsicem kad je dobio samo zuti karton umesto drugi zuti i crveni. Bravo Mazicu.

avatar
jaaaaa
Sunday, 28.05.2017
13:03

i sta kazu bilo obostrano povlacenje ha ha ha ha ,ne mozes protiv aparthejda u ovoj grobarskoj tolesuperligi,ne samo zbog ovog nego zbog jos 2 cista nedosudjena ali tako ti je to kod nas i onda dodju neki rudari iz poljske koji se bore za opstanak i ispadanje u sezoni kupanja

avatar
Mihailo Stefanovic
Sunday, 28.05.2017
11:23

sta smeta sa Kairtom Susulom Ludrgonjecom i ostalm klubovima terzicu

avatar
Poznavalac
Sunday, 28.05.2017
11:07

Do ovoga ne bi ni došlo da je odmah u zacetku akcije sviran faul od strane napadaca kada pokusava rukama da se izbori za bolju poziciju.

avatar
Volem Vosu
Sunday, 28.05.2017
11:03

Realno,penal je cist kao suza. Ko to ne razume.ne treba ni da gleda fudbal. Ali mi je izuzetno drago sto nije sviran.

avatar
Realan tip
Sunday, 28.05.2017
10:57

Pa mene bi bilo sramota da samo penale trazim. Ja za ovo ne bih svirao penal. Ne volim ni jedne ni druge, ali ovi kmece za sve pare.

avatar
Rade Pejuskovic
Sunday, 28.05.2017
10:42

Kakve penale nisu svirali nama ovaj je sitnicaaa ha ha

avatar
Gogi-11
Sunday, 28.05.2017
19:19

A tek kakve su vam svirali....

avatar
Zoran Alagic
Sunday, 28.05.2017
10:28

pa kad bi se za ovo svirali penali utakmice bi zavrsavale rukometnim rezultatom

avatar
Lepi SC
Sunday, 28.05.2017
10:22

Ovakve prekršaje sviraju i u PL gde se igra najtvdji fudbal u Evropi. Kakav nam je fudbal takvo i sudjenje uz svo poštovanje M.Mažiću ovo je morao da svira bez razlike u kom minutu se dogodio prekršaj.

avatar
R E V O L T
Sunday, 28.05.2017
09:47

Inace, znate li koliko puta je za ovo isto mogao da bude sviran penal za nas protiv njih?! Da ste samo jednom rekli da smo osteceni za jednu od tih brojnih situacija, mozda biste i dobili penal, ovako, karma je cudo:-D

avatar
Anderton
Sunday, 28.05.2017
09:45

Nadjite snimak iz pretprosle sezone kada Cvetkovic hvata Balazica za vrat i vuce kod prekida. Isti je sudija.

avatar
paok
Sunday, 28.05.2017
12:45

Taman sam hteo to da napisem. Znaci da Mazic za takve stvari ne svira nista. Da je bio drugi sudija svirao bi ga lagano.

avatar
Korner-Pixi-GOOOOOOL
Sunday, 28.05.2017
13:46

Bilo bi dobro kad bi nasli snimak i one utakmice kad Bata Mirkovic kao poslednji odbrambeni igrac rvackim zahvatom sa ledja rusi Koromana; a sudija nije svirao ni prekrsaj za Zvezdu.

avatar
R E V O L T
Sunday, 28.05.2017
09:42

Bleki je iskoristio to sto ovaj nije stigao da sredi svoju opremu:-D Mnogo vise je bilo za penal ono pred kraj nad Milicem, ali pre toga je bio ofsajd jer se onaj njihov igrac koji je izlazio iz malog ofsajda aktivirao, a to niko ne primecuje. Inace, faul kao faul je postojao i ne slazem se sa tim da to sto je ovaj nastavio da trci ima neke veze, ne postoji veca/teza kazna od 11 metara.

avatar
Mikicarina
Sunday, 28.05.2017
09:09

95 minuta igraju na taktiku da udju u 16m i nekako padnu. Samo na penale da se igra. Dosta bre vise sa tim. Kolko treba penala po sezoni 50 komada da vam se svira?nnOva povlacenja su standardna u svakoj ligi. Nego ovaj vas jedva ceka da ga neko uhvati malo za dres ili pipne da bi pao. nMilenkovic ga drzi malo za dres. Dres se pomera gore a Boaci pada dole, logicno je l da? nDa ga je vukao na dole ili prema sebi da bi ga oborio pa ajd, ali ovo drzanje za dres ti je vise neki nacin da vidis gde je protivnik dok gledas loptu.

avatar
R E V O L T
Sunday, 28.05.2017
10:30

Pa i jeste ga malo povukao na dole, nemoj sad i ti da preterujes...

avatar
Kico14
Sunday, 28.05.2017
09:08

Hahahaha sprdaju li se da za ovo traze penal? Souuu

avatar
X
Sunday, 28.05.2017
08:22

Vi trazite penale i crvene kartone, mi cemo golove davati iz prekida i iz igre.

avatar
X
Sunday, 28.05.2017
07:51

Zvezdasi i dalje placu za penalom iako znaju da mogu da ga promase. Ja razumem da neko place za ponistenim golom bez razloga ali za penalom koji moze a i ne mora da se svira pri rezultatu 0:0, stvarno ne razumem. I da ste dali taj gol, niko ne zna kako bi se situacija odvijala do kraja.. Mozda biste primili 5 kao sto ste mogli.. Dajte neki gol iz igre ili prekida prestanite da trazite penale i crvene kartone kako biste igrali sa igracem vise. Svasta...

avatar
R E V O L T
Sunday, 28.05.2017
10:30

Nisi u pravu, penal kao penal je najveca moguca sansa za gol. Onda ni mi ne bismo imali pravo da pisemo na temu, a imamo mnogo vise razloga i povoda za to od njih...

avatar
R E V O L T
Monday, 29.05.2017
00:13

Kao prekid i mrtva igru, sigurno moze tako da se okarakterise, a naravno da sam sutirao sa kreca, sutirao sam na gol i sa mnogo vece udaljenosti:) Ne budi bukvalista.

avatar
X
Sunday, 28.05.2017
18:45

Ako nikada nisi sutnuo sa 11 metara ne mozes da znas da li je penal najveca sansa.

avatar
MarkoSi
Sunday, 28.05.2017
07:33

Ne zaboravite da sudija nije imao ovu poziciju kamere (ako je za opravdanje), ali je po meni penal čist. Kod ovakvih povlačenja pre kornera, sudija obično upozori igrače, ali kada je lopta u igri, ne svirti ovo kao penal je skandal.

avatar
paok
Sunday, 28.05.2017
12:48

Secas li se mozda kako je Cvetkovic povlacio Balazica prosle godine. Ista situacija isti sudija pa nije svirao nista. Jednostavno za Mazica to nije faul jer igraci svakog tima padaju kao pokoseni cim neko stavi ruku na njih.

avatar
Dado35
Sunday, 28.05.2017
06:46

Ma slusajte i da jeste i da nije zvizda je poslednja da ima pravo da prigovara sudijskim odlukama svima je jasno zasto..........čekamo novo saopštenje😂😂😂Partizan dupla kruna

avatar
Taribowest
Sunday, 28.05.2017
05:35

kao sto sam mnogo puta pisao na raznim portalima
sve i da jeste bilo za penal i da je zvezda ostecena
malo je naspram onoliko penala u zadnjih 25 godina koji nisu svirani za Partizan
ima ko je malo pametniji od mene pa da postave snimke ( gledali bi film od 90 min minimum )
sta reci za gol aut gol
toliko o tome

avatar
djoleo
Sunday, 28.05.2017
05:28

Fotomontaža, vidi se po dresu Boacia, pre nego što je pao dres mu je zavrnut ili pdignut do prsa a sa trave ustaje spustenog dresa.

avatar
Стефан Стојанчевић
Monday, 29.05.2017
00:01

ne navijam ni za jedne ni za druge a ti si dao najpametniji odg u prvi mah nisam primetio al kasnije kad sam pustio ponovo uz sve sto si ti reko tu dodaj to da u to vreme se snimak prekine na sec i nastavi sta sve nece raditi u ovom nasem bednom fudbalu da bi izvukli koji dinar

avatar
Danijella
Sunday, 28.05.2017
03:21

Hahaha pa kad bi ovakve detalje pokazivali SVI timovi u ligi kada igraju protiv Zvezde a i ruku na srce Partizana pa nikad u zivotu nisu videli penal! Ovi se uvatili kao da bi im raj penal doneo 5 gola odjednom! Zalosno bre!!! Sto se n3 zalite kad igrate kval evrope nego tu cutite svi dok vas tovare azerbejdzanci!

avatar
magister
Sunday, 28.05.2017
03:16

Možda je mogao da sudi. Za Zvezdu. Za Partizan sigurno ne, da je bilo i ako je bilo ovakvih situacija (a uvek kad je korner, na bukvalno svakoj utakmici igrači povlače jedni druge). Ovo ne sude nigde u Evropi, a možda jeste, ali ono nad Mihajlovićem pre godinu i po, sude svuda i uvek. Osim za Partizan protiv Zvezde.

avatar
Pipo Inzagi
Sunday, 28.05.2017
12:42

Kad već pominješ Mihajlovića zašto se ne setiš starta Krstajića nad Kaduom,te situacije su slične...uporedi to i prokomentariši...

avatar
Forza Napoli
Sunday, 28.05.2017
03:04

Dajte ljudi,nemojte da se zezamo.obostrano povlacenje,mozda milenkovic malo duze,ali nema intenziteta za penal.nece to sudija mazicevog renomea svirati nikome

avatar
BlueBoy84
Sunday, 28.05.2017
03:03

pa i nije za penal. obostrano

avatar
Šta te briga
Sunday, 28.05.2017
02:44

Gde je taj Boaći što je rekao da će dati Partizanu 2 gola? Jel uopšte bio na derbiju bar da gleda utakmicu, ako ništa da uživa u atmosferi...... nНУСКНВП!

avatar
Sunday, 28.05.2017
02:20

Bio penal ili ne zasluzena pobeda Partizana i sudjenje sasvim korektno. Zvezda, da se igralo jos 90 min. ne bi postigla gol. Situacija kod drugog spornog momenta za penal kada je Milic bio u prodoru. Mazic bi mozda i pokazao na belu tacku da ovaj zna pasti kako treba ali videlo se da ne ume ni to.

avatar
Sunday, 28.05.2017
02:05

Ja mislim da je posteno da vam damo uvek jedan gol i jedan penal na startu,kao hendikep situacija pa da igramo??? I tada bi vas pobedili,budite postwne prema sebi,pogledajte we u ogledalo recite.PQRTIZAN JE MNOGO,MNOGO BOKJI OD NAS!!!! Kakve su ovo saopstenja doktora,pa on ni samom sebi ne veruje,JEL VI KOMSIJE VERUJETE??? Jel ste bolji od nas?Jel ste pokradjeni u sva 4 susreta sa nama...

avatar
Nemanja Vidiic No.1
Sunday, 28.05.2017
01:18
avatar
Dado35
Sunday, 28.05.2017
12:00

A jel ti krivo mali 😂😂😂gde su ti minusi oni sto si jih spominjao...😂😂😂

avatar
paok
Sunday, 28.05.2017
12:53

Ne znam sta hoces, povlacenje je obostrano. Ne valja ni Mazic sada jedino vama a u Evropi je top sudija. Najbolje neka Djurovski, Terzic i jos neko iz uprave sude. Bolje gledajte kako da date gol a da nije penal i crveni. Bio si srecan pre mesec dana i pisao kako cete biti prvaci a onda vas Vozdovac oducio od fudbala, a pre toga Partizan.

avatar
Sale Mladenovic
Sunday, 28.05.2017
01:11

Zustavite na 12 sec. snimak i vidite da li je obostrano.Obratite pažnju na Boaćieve ruke.Bravo Mažiću.

avatar
The_Matrix
Sunday, 28.05.2017
01:10

Problem je sto Mazic nije imao ovaj ugao da gleda vec skroz sa druge strane stoji,a iz tog ugla moze da vidi obostrano povlacenje tj da oba igraca rukama pokusavaju da se izbore za bolju poziciju.

avatar
gorango
Sunday, 28.05.2017
01:05

e jbg, ovde da je svirao niko ne bi mogao da mu zameri, realno..

avatar
INTERnacionalist
Sunday, 28.05.2017
01:02

..pa dace mu dres posle meča,sta je zapeo?

avatar
Saša Ilić
Sunday, 28.05.2017
00:59

Daj onaj gol iz auta da vidimo.

avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Sunday, 28.05.2017
00:57

Plačite sa mnom jesenje kiše 😂

avatar
Doki Daki
Sunday, 28.05.2017
00:53

Da li ste normalni, kakav penal? Kod kornera se svi vuku za dres, ovde su se zajedno gurali, onda se Boaći odgurnuo, a Milenković je ostao sa rukom da drži za dres Boaćija. Vi ste navikli u derbijima da dobijate stalno sa penalima...već vidjeno.

avatar
Dikan
Sunday, 28.05.2017
00:48

Jeste!!! Da se Pera na vreme obratio u policiju, sve bi.....

avatar
Nikola_pg
Sunday, 28.05.2017
00:39

Iz ovog ugla djeluje kao penal. I to cist. Skinuo mu je dres skoro. Ovo se svira.

avatar
paok
Sunday, 28.05.2017
12:55

Jeste ga povlacio ali obrati paznju da i njega Boaci povlaci i posle pada kao pokosen. Jako je tesko sada reci jel bio penal ili ne. Jednostavno jedni ce reci bio je drugi ne.

avatar
Pipo Inzagi
Sunday, 28.05.2017
00:35

Sve je regularno,kao i prvenstvo zadnjih 15 dana...

avatar
backo30
Sunday, 28.05.2017
02:11

Prvenstvo nije regularno od pocetka, ali je neka pravda zadovoljena... Zatvorili ste bukvalno sve utakmice osim utakmica protiv nas i utakmice sa vozdovcem... A cak su vas pustile i ekipe posle meca sa vozdovcem.. Da ne pricamo o kupu i cukarickom...

avatar
Pipo Inzagi
Sunday, 28.05.2017
12:47

Eto vi ste zatvorili i tu sa Voždovcem i zato ste prvaci....onih ostalih 37-38 ste regularno dobili...

avatar
PADAMNAGORE
Sunday, 28.05.2017
00:26

Svaki korner penal!!!! Medjusobno su se vukli, posle toga Milenkovic malo povlaci Boacija, a on je to jedva cekao i pao. Pogledaj da su i Boaciju ruke gore, i pokusava rukama da se izbori sa Milenkovicem i za bolju poziciju. Pa nije Mazic cirkuzant da sudi ovako nesto.nCovek ucestvuje na finalu LIGE SAMPIONA, a mi mu prigovaramo kao nesto.

avatar
INTERnacionalist
Sunday, 28.05.2017
01:04

..daj ne zezaj 2/3 od ukupne situacije Boaci ne drzi igraca partizana,pa zar ne vidis da malo falilo da mu skine dres preko glave?

avatar
LoleRava
Sunday, 28.05.2017
01:10

E dobro ako ti kazes tako,nema sta,da ti verujemo.

avatar
Ivan Trajkovic
Sunday, 28.05.2017
00:26

Penal ko suza na osnovu ovog snimka, posteno!

avatar
gdragan
Sunday, 28.05.2017
08:41

Stavi naocare pa ponovo pogledaj animak

avatar
Ivan Trajkovic
Sunday, 28.05.2017
22:47

ja sam stavio i dobro video sad je red na tebe da stavis tvoje kad gledas tv! pokazi sliku nemoj da se krijes, vidis mene kako nije sramota!

avatar
jfvr
Sunday, 28.05.2017
09:03

Nadji situaciju pre nekoliko derbija kad Pavicevic obara Balazica na marakani.....

avatar
Poznavalac
Sunday, 28.05.2017
00:17

Ovo nije za penal,jeste bio kontakt ali je intezitet bio slab i ovakvih duela ima gotovo kod svakog kornera tako da nema ni govora o penalu..

avatar
J.R.
Sunday, 28.05.2017
00:22

a sta je trebalo da se dogodi da bi Mazic pokazao na penal, da mu skine dres ????

avatar
paok
Sunday, 28.05.2017
10:23

Pa kada si gledao snimak nemoj mi reci da Boaci nije povlacio i Milenkovica, ovo je klasicna borba za bolju poziciju. Obostrano povlacenje je bilo, da njega Boaci nije povlacio i dizao ruke bio bi penal. Navikli ste da vam se sviraju penali za svaki kontakt, gore nego u kosarci. Pa ne moze bas kod Mazica da prodje jer on nije kao Vujovic ili Obradovic.