Ko je imao više evropskih blamaža? Uprava Partizana uzvraća udarac!

Autor: Darko Mitrović
ponedeljak 25.07.2016.
09:39
Izvor: Sportske.net, informer.rs

U situaciji kada se u Humskoj još uvek vodi borba za rukovodeće pozicije, a u iščekivanju nove izborne Skupštine, prerana eliminacija sa evropske scene pokrenula je novu lavinu teških polemika suprotstavljenih strana.

Beta/BranislavBožić/Ev
Beta/BranislavBožić/Ev

Povezane vesti

Naravno, kako se i očekivalo, među prvima se posle drame sa nesrećnim krajem u Lubinu oglasio Nenad Bjeković, kandidat opozicije za novog predsednika kluba, koji je žestoko opleo po aktuelnom rukovodstvu Partizana.

Međutim, ni iz Humske mu ne ostaju dužni, pa ga je aktuelni sportski direktor Ivica Iliev podsetio i na nekoliko teških blamaža koje je Partizan imao dok je upravo Bjeković bio na njegovoj poziciji.

''Zaista mnogo uvažavam Bjekovića, bio mi je sportski direktor. Ipak, ako govorimo o činjenicama, i Bjeković je imao četiri, pet sramnih ispadanja za vreme njegovog mandata kao sportskog direktora. To su Nacional, Kroacija, Rapid i Petah Tikva'', izjavio je Iliev, a prenosi ''Informer''.

Imao je Iliev i još jedno podsećanje za Bjekovića, a to je njegov stav posle još jednog velikog neuspeha u Evropi, kada su crno-beli ispali od irskog Šamroka.

Ipak, aktuelni sportski direktor crno-belih veruje da bi i danas Bjeković podržao i njega i Ivana Tomića, kao što je tada podržavao Krstajića i Stanojevića, samo da nije u toku velika borba za vlast u Humskoj.

A osim Ilieva, svom dugogodišnjem saradniku je imao šta da poruči i Ivan Ćurković, koji se, između ostalog, prisetio i prošlogodišnje Zvezdine rane eliminacije iz Evrope, a onda i totalne dominacije na domaćoj sceni.

Ćurković, takođe, podseća i da su crno-beli predvođeni trenerom Tomićem proletos osvojili Kup Srbije...

''Ispalo se iz Evrope, pa šta? Odmah krivica na Tomića i Ilieva. A niko se ne seća da su napravili dobar tim i da su osvojili Kup prošle sezone?

Jeste loš rezultat ispasti odmah u Evropi bez postignutog gola, ali to je sport. Trebalo je u prvoj utakmici da pobedimo bar sa 1:0. Oni koji nas napadaju ne znaju šta pričaju'',
zaključio je Ćurković.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

24 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Casus Luciferi 60:12
Monday, 25.07.2016
13:57

bice sve bolje na prolece ima i taj plej of pa i kup haha

avatar
Дача85
Monday, 25.07.2016
12:02

Neverovatna bitka za vlast u klubu, treba istrpeti Tomica i Ilieva, nasa stara srpska boljka, ako nema odjednom rezultata menjaj...nTreba Partizan ovim momcima dati sansu da nastave zapoceti posao, Zvezdin najbolji potez prosle godine je bio nesmenjivanje Bozovica posle kikseva potiv Kairata i slabog pocetka u prvenstvu...nVeliki psiholoski pritisak trpe igraci posle kiksa od Zaglebja, videlo se da su u grcu odigrali ceo mec protiv Backe...

avatar
Paolo Maldini 5 KS
Monday, 25.07.2016
11:13

bitno je da se oni raspravljaju ko je dozivio vece blamaze a ne uspjehe, zalosno.

avatar
Zoran Vukic
Monday, 25.07.2016
11:02

rce Ilijev vidi se njegov ucinak za 6meseci

avatar
Povratak kralja XLI
Monday, 25.07.2016
11:00

Ispravite vest tj. naslov, Iliev nije član Uprave Partizana niti je član nekih Kriznih štabova i ostalih smešnih naziva ove grupacije koja je okupirala Partizan.

avatar
Povratak kralja XLI
Monday, 25.07.2016
10:59

Prvo Iliev nije član Uprava Partizana! Drugo Partizan nema Upravu, Partizan ima neki Krizni štab, par ljudi koji su okupirali klub i ne daju ga izgleda dok ga ne ugase! Treće Iliev je sportski direktor! Četvrto Iliev je u pravu za Bjekovića jer se ceo njegov intervju i ono pljuvanje po timu pred prvu utakmicu kao i pljuvanje određenih sportskih sajtova posle prve utakmice u sezoni i pogotovo druge svodi na rat između opozicije i okupatora, a Bjekoviću kako i sam reče ne smeta Ramadani pa tako dok se dvoje svađaju trećem koristi. Bjeković ni sam nije tako radio kao što priča, jer bi onda Tumbakovića jedno 5 puta morao da smeni. Zna se ko je činio poslednju Upravu Partizana, Iliev nije, a naravno nije član ni Kriznog štaba, ti koji su činili i poslednju i pretposlednju upravu ne bi smeli da imaju prilaz klubu, oni su Partizan uništili.

avatar
paok
Monday, 25.07.2016
12:02

Pa jel taj Tomic dobio igrace koje je hteo jos na pripremama, jeste. Sto nije uspeo da ih uklopi to je njegov problem, to mu je posao. Mi smo igrali dobro samo prvu utakmicu a ove dve posle uzas, kako to da ne mozemo ni sansu da napravimo. Isto kao sto nama juce nije svirao penal tako je igracu Backe bez razloga dao crveni. I sudije mogu da pogrese isto tako kao i igraci. Bolje je pitanje koliko smo mi sansi napravili juce. Zasto je dosao Radovic ako ne moze vise da trci, pa nisam ga ja doveo nego opet Tomic. Otkada mi dovodimo domace igrace koji imaju preko 25 godina i jos nisu ni rezerve, kakva je to logika i kakva su to pojacanja. Ja nisam da ovi vode klub a nisam ni za Bjekovica, sta ce nam ti ljudi koje je vreme pregazilo. Ako ne postoji neko normalan da dodje onda je svejedno ko ga vodi.

avatar
paok
Monday, 25.07.2016
16:12

Mozda je Gogua izbio loptu ali je i posle zakacio igraca po butini, ja sam bio na stadionu pa se nije videlo dobro a na snimku se drugacije vidi. Ja ti kazem da nisam za Bjekovica jos jedanput ali ni za ove. Ove starije sto si nabrojao kada su se vracali bili su pojacanja za razliku od Radovica i Djurdjica. A reci mi sta je sa Radinom, Marijanivicem, Mileticem. Sta ce nam ako ne igraju, zbog cega su dovedeni. Nemoj reci zbog rotacije kada nisu ni na klupi. Ja juce sem sanse Brasanca iskreno nisam video niti jednu drugu. A sta za sansu Backe, mislim da je to ipak bila bolja sansa, precka je u pitanju. Napisao sam ti da sudjenje mozda i nije bilo najbolje ali svi grese. Pa koliko samo grese nasi igraci, jedno 1000 puta vise nego sudije pa opet nista. U pravu si da nismo nadigrani ali to su slabije ekipe od nas realno, ali nismo nokoga ni dobili. Samo se pobede broje a sanse i druge stvari se zaboravljaju brzo.

avatar
Monday, 25.07.2016
13:13

Jesi li siguran da je 100% bio penal za nas, a da faul nije bio izvan kaznenog za samo koji centimetar? Ne deluje mi da je taj hteo da simulira, faul verovatno nije bio, ali ne verujem ni u simuliranje...

avatar
Povratak kralja XLI
Monday, 25.07.2016
12:55

Kako bez razloga crveni kad mu je Gogua izbio loptu, a on se baca kao u bunar, simuliranje je žuti karton, njemu u ovom slučaju drugi žuti i opravdan crveni karton. Ma bravo, još nam je sudija pomagao, a mi ne znamo, bravo za objektivnost. Domaće igrače preko 25 godina je dovodio i Bjeković, a ti nisi za njega samo nasedaš na njegove pričice kojima pokušava preko Tomića i Ilieva da sruši okupatore, a to je jadno s njegove strane što radi. Da je taj isti Bjeković na mesto Ćurkovića on ne bi smenio Ilieva i Tomića jer Tumbakovića nije više puta kada je situacija bila mnogo lošija nego sada. Partizan ni u jednom poluvremenu nije nadigran, nedostaju golovi, sa golom će se vratiti i samopouzdanje i igra, a nije ni tačno da nemamo šanse, imali smo ih dovoljno u sve tri utakmice da pobedimo. Kolko godina su imali Kralj, Saveljić, Nađ, Čakar...kad su se vraćali u Partizan. Sudija može da pogreši jednom ali ne 100 puta na štetu i u korist istog kluba, to nimalo nije slučajno. Kako to da opet sudija pogreši u korist zvezde pa ne dosudi penal za Napredak i na štetu Partizana pa ne dosudi penal za Partizan. Je l' to slučajno traje već godinama, decenijama? Što se tiče igre bila je veoma loša u 1p, u 2p na zadovoljavajućem nivou, imali smo 3 šanse i nedosuđen penal, to je dovoljno, nije dovoljno smo smo sve 3 promašili.

avatar
Monday, 25.07.2016
12:17

Potpisujem sve sto si napisao...

avatar
Meepo
Monday, 25.07.2016
10:57

Boze ovaj Curkovic, izgubljen u vremenu i prostoru...

avatar
bobar84c
Monday, 25.07.2016
10:50

Prevelika ocekivanja navijaca. Po meni ste ok totalno niste primili gol 300 minuta... Ne znam zasto se poredite sa Zvezdom , evropskim i svetskim sampionom... vas je rang Vozdovac, Cuka, OFKa itd... Kad prorade neca di maria i ronadinjo mozda uzmete i kup, nego jel igrao neca juce nisam ga video , ili je ostao kod onog makedonca iz zaglebja u dzepu.

avatar
Vladanton
Monday, 25.07.2016
11:54

... sta ste se bre uzdigli, skoro 25 godina vas nema nigde, i posle jedne sezone gde vam svi trpaju lopatama pare u klub dajete sebi za pravo da se smejete... nije vama onaj orginal nadimak dzabe dat...

avatar
Vladanton
Wednesday, 27.07.2016
09:39

...pa mladicu, pogledas samo uefinu listu sa koeficijentima klubova i sve ti je jasno gde je ko u zadnjih 25 godina.

avatar
Crveno boja ljubavi
Tuesday, 26.07.2016
09:27

Sta ti pricas? Kao prvo,vi ste ti sto su se uzdigli dok vam je vlast davala pare pa posle 6 vezanih titula umislili da ste neko i nesto.... Realna stvar je da je Zvezda eto pre 25 godina BILA prvak sveta i evrope,da su nam igrali igraci koji su svetska klasa bili,da imamo i vise navijaca i veci stadion i bolje koreografije i sve,dok Partizan nema nikakav evropski uspeh,dok je Partizanu najveca legenda osrednji igrac Salzburga i o cemu dalje pricati

avatar
Monday, 25.07.2016
10:16

Samrok je najveca.Njihov trener je posle meca rekao:ovo je najveci uspeh u istoriji naseg kluba,jer nasi fudbaleri nisu profesionalci,vecina ima svoja zanimanja.. Haos,plakao sam od smeha , nisam se mogao ni stideti od komedije

avatar
svojnasvome
Monday, 25.07.2016
10:02

Ronaldinjo xaxaxa

avatar
Monday, 25.07.2016
09:57

Tako je, samo se vi glozite, nema veze sto je Curkovic i tada bio u upravi, a Ilijev igrao protiv Slijeme, Rapida i Slavije. Inace, imali smo mi i Slijemu kao ogromnu bruku (namestena isto kao i Makabi Punjena Tikvica sto je tek bruka za sebe), Slaviju iz Praga (jeste da smo i tada igrali 120 minuta, ali petarda je petarda i to se pamti), ali i Artmediju- ni tada nismo primili gol u dvomecu, ali ga bogami nismo ni dali iako smo u 210 minuta! imali toliko sansi da smo mogli da imamo 10 golova na kontu. Kad nece, nece.

avatar
svojnasvome
Monday, 25.07.2016
09:53

Pa nije ni cudo sto smo ispali. Pa vi definitivno od nebulizne zelje za vlascu ne vidite od drveta sumu. Curkovicu kakva dominacija kao zvezda?!?! Pa jesi ovo ovo il posle backe pricao? Kako te nije sramota! A sta sad ovaj inteligentni iliev podseća sta je bilo da bi pravdao sebe? Pa valjda se igrala i LS i LE za vreme bjeke a i onog nesrecnog djure...a sta vi radite? Ispunjavate politicke zelje.....ovo tim? Ovo igra? Ma nije strašno ispasti strasno je liciti ni na sta....a partizan na sve lici samo ne na ozbiljan klub...nastavilo se popisavanje partizana od svakog na koga naidje

avatar
Povratak kralja XLI
Monday, 25.07.2016
10:44

Koliko godina je Bjeković bio u klubu (dobro tad je bilo teže ući u LŠ), koliko Đurić, a koliko je sada Iliev? Imali ste strpljenja za svakojake i svakakve i članove UO i trenere i igrače, a sad posle 3 slaba rezultata svim snagama pljujete po Tomiću i Ilievu, sramota! Šta bi bilo da je sudija svirao penal u prvoj utakmici i isključio Čotru, koja vam je to logika da Partizan mora da pobeđuje dok ga sudije oštećuju u utakmicama? Šta bi bilo da je Čotra dobio i zasluženi crveni u revanšu i da je sviran penal za Partizan protiv Bačke? Ili šta bi bilo da su sudije grešile u našu korist na sve 3 utakmice, tada biste skroz drugu priču pričali. Za Ćurkovića, Jovičića, Vučelića, Vuletića i Vazuru se u potpunosti slažem da ih treba oterati, oni i dan danas samo ćute i prstom ne mrdaju, pojma nemaju šta da rade osim što se Vazura javio i rekao da LE nije prioritet i samo pokvario atmosferu pred revanš. Može li neko od vas da sagleda činjenice, kako si mogao da napišeš da igra iz prve utakmice ne liči ni na šta? Svi znaju da pljuju i navijači i opozicija, a i na samo pitanje o finansijama Bjeković kako sam reče nema pojma o tome, navijači naravno ne znaju ko je realno rešenje koje je bolje od Tomića, a samo imaju na umu njega da oteraju. FSS i državi odgovara ovo stanje okupacije Partizana i protiv toga se vi borite, a ne protiv Ilieva i Tomića, u pogrešnu metu udarate! Ovo vam kažem jer smem da se kladim da sud do novog zakazanog termina izborne Skupštine neće doneti presudu da li se priznaju ovlašćenja ili ne i automatski će se zbog toga opet odložiti Skupština jer nekome, a svi znamo kome to odgovara.

avatar
Дејан Стефановић
Monday, 25.07.2016
13:01

Ivice ti li si?

avatar
Radovan Filipovic
Monday, 25.07.2016
09:41

'ajmo da vidimo čiji je veći.