Kako bi danas izgledao vrh tabele da nije bilo podele bodova?

Autor: Darko Mitrović
sreda 17.05.2017.
09:56
Izvor: Sportske.net

Partizan bi opet bio prvi, ali ne bi imao pravo na kiks.

BETAPHOTO/BRANISLAV BOZIC/MO
BETAPHOTO/BRANISLAV BOZIC/MO

Povezane vesti

Mnogo polemika ovog proleća bilo je i na temu aktuelnog sistema takmičenja, sa podelom bodova uoči plej-ofa, odnosno plej-auta.

Navijači Crvene zvezde smatraju da je njihov tim oštećen ovakvim načinom bodovanja, s obzirom da su posle dva kruga utakmica i 30 odigranih kola crveno-beli imali šest bodova više u odnosu na Partizan.

Te tabele možete da se podsetite u prilogu, Zvezda je imala 79 osvojenih bodova, a Partizan na drugom mestu 73.

Bivši trener Crvene zvezde Miodrag Božović tada je prokomentarisao da bi njegov tim već odbranio titulu da je sistem takmičenja ''normalan''.

Bilo kako bilo, ovaj sistem takmičenja je već drugu sezonu na snazi, a podsetimo da je jedino Partizan bio protiv njegovog usvajanja.

--
Пласман обезедио Sofascore резултати уживо
--

U svakom slučaju, na startu plej-ofa Zvezdina prednost je prepolovljena na samo tri boda razlike u odnosu na ''večitog rivala''.

Pobedom Partizana u 154. večitom derbiju (3:1) i kasnijim porazom Zvezde od Voždovca (3:2), došlo je do ''rokade'' na vrhu tabele, pa sada crno-beli imaju tri boda više i u ovom trenutku su mnogo bliži šampionskoj tituli. Pogotovo ko trijumfuju i večeras u Nišu

Пласман обезедио Sofascore резултати уживо
Ipak, kakva bi situacija danas bila da nije došlo dopobede bodova, ko bi bio na prvom mestu?

U tom slučaju, vrh tabele bi izgledao ovako:

1. Partizan 88
2. Crvena zvezda 88 bodova.

Podsetimo, ako ''večiti'' na kraju sezone u aktuelnom sistemu SA PODELOM BODOVA budu imali isti broj bodova, Zvezda će imati prednost, jer je u plej-of ušla kao prvoplasirana.

Ali, BEZ PODELE BODOVA, ne bi bilo osnova za takvu prednost, pa bi Partizan, s obzirom na bolji međusobni skor u duelima sa Zvezdom, danas opet bio na prvom mestu, ali bez prava na kiks.

Ono što je podela bodova ovog proleća donela Partizanu jeste mogućnost da danas u Nišu i remizira, a da ipak ostane na prvom mestu.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

38 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Man united
Wednesday, 17.05.2017
17:23

Ako ukinemo samo podelu bodova, ostala pravila ostaju ista. A to je da se u slucaju da dva tima imaju isto bodova gleda ko je bio bolji u regularnom delu. A to je Zvezda.

avatar
neymar-junior-10
Wednesday, 17.05.2017
17:57

Hahah ne ostaju pravila ista ;-). U tom slucaju se gleda medjusobni skor.

avatar
Man united
Wednesday, 17.05.2017
20:25

A zasto ne bi ostala pravila ista? Ako menjamo samo to da nema polovljenja bodova, zasto bi menjali bilo sta drugo. Problem je to polovljenje bodova. A to pravilo da je prvi onaj ko je bolji u regularnom delu je sasvim ok. Jer ne bi bilo posteno da se gleda medjusobni ucinak kada jedna ekipa ima vise domacinstava od druge.

avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Wednesday, 17.05.2017
16:02

Ovaj sistem takmičenja je prva Zvezda tražila i insistirala na njemu dok je jedini Partizan bio protiv istog!

avatar
Bojan Samardzic
Wednesday, 17.05.2017
15:14

Sta znam, istina je da ovaj sistem nije bas dobar jer omogucava nekom ko je kasnio 10 bodova na kraju regularnog dijela da spletom nesrecnih okolnosti po rivala osvoji titulu. Ipak, pravila su ista za sve, a svaki sistem nekom odgovara vise a nekom manje, sta da se radi. Nama bi ovakav sistem mnogo vise odgovarao prije 5-6 godina nego sad.

avatar
KianyRiws
Wednesday, 17.05.2017
15:05

Nama nije uopste potreban plej of ni plej aut.Ekipe trebaju ranije da pocnu prvenstvo tako da mogu uigraniji docekati kvalifikacije za evropska takmicenja.Onaj ko misli ozbiljno,taj ce od prvog kola takmicenje uzeti za ozbiljno,a ovako uvek postoji mesta za kalkulacije.

avatar
nenadnenad1234
Wednesday, 17.05.2017
15:50

Dve godine ranije pocinjemo prvenstvo i za dve godine samo se Partizan plasirao u grupnu fazu nekog takmicenja.

avatar
LFC Borca
Wednesday, 17.05.2017
13:45

nije tacno.. ako dva tima imaju isti broj bodova u plej ofu, prvi je onaj koji je zavrsio kao prvi na kraju regularnog dela. ne gleda se medjusobni skor

avatar
nenadnenad1234
Wednesday, 17.05.2017
15:50

Procitaj opet vest...

avatar
nenadnenad1234
Wednesday, 17.05.2017
21:56

Da ali onda bi se gledao medjusobni skor, jer nema potrebne da se nagradi ekipa koja je bolje rangirana bila u regularnom delu.

avatar
LFC Borca
Wednesday, 17.05.2017
18:21

lepo sam procitao vest.. hoce da kazu kako bi tabela izgledala da nije bilo podele bodova, tj. kako bi izgledala tabela da se igra pleyoff bez podele bodova kao npr u skotskoj.

avatar
Колатерална Штета
Wednesday, 17.05.2017
13:26

Kod nas bi trebalo da se uvede novi sistem fudbala, da bude kao u Škotskoj i Hrvatskoj. 10 klubova, 4 kruga i to je to. MIslim da bi se tako podigao nivo fudbala u nasoj zemlji, ili 12 klubova pa trokružni sistem, ali taj sistem nije pošten, pošto bi neko imao prednost domaćeg terena više. Ili opet 12 klubova, pa da dobijemo play off i play out pa svako sa svakim po 2 puta u play off-u i play out-u bez podele bodova...

avatar
Don Silvio
Wednesday, 17.05.2017
14:16

ovaj sistem sad je dobar sto si tice odigravanja glupa je samo podela bodova.treba ga zadrzati ali ukinuti podelu bodova

avatar
nenadnenad1234
Wednesday, 17.05.2017
15:56

10 ekipa cetvorokruzni sistem najbolje, od toga da dva direktno ispadaju u nizi rang, a treci od nazad da igra baraz za SL.

avatar
Колатерална Штета
Wednesday, 17.05.2017
15:53

Glupav je ovaj sistem bez podele bodova upravo zato sto neki klub ce imati 2 puta prednost domaceg terena, a neki samo jednom,...

avatar
djerambeograd
Wednesday, 17.05.2017
12:53

Da podsetimo, oni su samo bili potiv toga da se prepolove bodovi. Nisu bili protiv doigravanja.

avatar
Wednesday, 17.05.2017
12:40

sistem takmicenja nije dobar a Terzic se sam zalagao da bude tako,a sada kada njegov tim nije prvi i nece uzeti titulu onda sistem takmicenja ne valja...iskreno sistem takmicenja jeste dobra, sem jedne stvari to sto je zvezda bila prva u regularnom delu a da na kraju imaju isti broj bodova kao partizan pa da su zbog toga prvi je realno glupost relano treba medjusobni duel da se gleda ili jedna utakmica neutralni teren i to je to,

avatar
KianyRiws
Wednesday, 17.05.2017
15:09

Terzic nema pojma i to se ovog prvenstva i dokazalo.On nije bio ni fudbaler ni trener,a sad vodi Zvezdu.Isto kao i kad politicari uzmu da upravljaju klubom.Klub treba da vode ekonomisti koji su se raniie dokazali u praxi,a strucni deo prepustiti struci.Ovako kod nas i nema dobrih rezultata.Premijer liga i ostale jake lige su pokazatelj sta i kako treba.

avatar
Tomić: Lažna legenda
Wednesday, 17.05.2017
20:55

Naravno, slažem se da se dobija u malim utakmicama, inače bi Vojvodina barem 3puta u poslednjih 15 godina bila šampion.

avatar
Nemanja Vidiic No.1
Wednesday, 17.05.2017
12:17

Zvezda je u regularnom delu bila prva,ZATO STO SE IGRA 30 kola a ne 37

avatar
Tomić: Lažna legenda
Wednesday, 17.05.2017
14:19

Dokazali smo u međusobnim utakmicama da smo daleko bolji 1:0, 1:1 (iako bi trebali i tu da vas oderemo) i 1:3nPametnom dosta, mada radujem se da je došao Đurovski, jer je sto puta bolji od grofa koji je za 2 godine dobio samo jednu veliku utakmicu a to je prvi derbi.

avatar
KianyRiws
Wednesday, 17.05.2017
15:11

To sto ste nas dobili ne znaci da treba i da ste najbolji u prvenstvu.Prvenstvo se dobija na malim utakmicama!!!!

avatar
Nemanja Vidiic No.1
Wednesday, 17.05.2017
14:52

trebate vi da oderete da ne kazem ja,ali nije bitno..dobio je on vas dva puta,samo sto necu da ulazim u pricu sa tobom

avatar
Saša Ilić
Wednesday, 17.05.2017
12:08

Neka zamisljaju oni koji su dizali i ruke i noge za taj sistem.

avatar
Anderton
Wednesday, 17.05.2017
11:48

Ljudi kod nas nikada neće shvatiti. Kada se donese neki ZAKON, PRAVILO, PROPIS i postane zvaničan u upotrebi, potpuno je nevažno to što Žiki, Peri, Lazi to ne prija. To je na snazi dok se ne donese novo. CZ je i prošle sezone u plej ofu kukala na ovo i sada postaje jasno da je njihova ekipa NESPREMNA da izdrži 37. kola. Ajmo malo o tome, dosta više teorija zavera i priča o Šajberovim i Toletovim titulama.

avatar
zorzo
Wednesday, 17.05.2017
11:30

Pa Zvezda je glasala za taj sistem...koliko mi se cini, jedini je Partizan bio protiv...

avatar
Mitar
Wednesday, 17.05.2017
10:11

Samo sto se ne bi igrali 37 vec 30 kola!

avatar
Nikola_pg
Wednesday, 17.05.2017
10:30

Tacno. Ova poslednja tabela je nebitna.

avatar
noxovac
Wednesday, 17.05.2017
10:35

pa evo ti sledece godine valjda se ukida podjela ali i dalje se igra 37 kola

avatar
Gudura
Wednesday, 17.05.2017
10:10

Nas fudbal je postao gori od parova.

avatar
bagra
Wednesday, 17.05.2017
12:24

Ni ovako nije nista bolji

avatar
Wednesday, 17.05.2017
10:07

Bravo za ovaj tekst, mislim da je bio potreban.

avatar
paok
Wednesday, 17.05.2017
10:06

Znaci svakao bi bili prvi i da nije podele bodova. Ne znam samo sto se neko iz Zvezde buni a jedino Partizan bio protiv ovakvog sistema. Sta ce sada reci navijaci Zvezde koji su tvrdili da ni njihov klub nije bio za ovakav sistem.

avatar
Poznavalac
Wednesday, 17.05.2017
10:05

najmerodavnije bi bilo kako bi izgledao vrh tabele da nije bilo mesetarenja i namestanja,potpisujem da bi zvezda imala 20-ak bodova manje..za utakmice protiv ofk-a,vose oba puta,napredka,u derbiju se ide u najnizi stepen takmicenja..