Filip Đorđević - Zbogom "Orlovi"!

Autor: Mihajlo Vidojević
utorak 18.11.2014.
23:24
Izvor: Sportske.net, tvarenasport.com

Napadač Lacija poručio je stručnom štabu reprezentacije Srbije da ga više ne poziva u nacionalni tim, nezadovoljan statusom koji je do sada imao.

Beta/BranislavBožić/Ds
Beta/BranislavBožić/Ds

Povezane vesti

Bivši fudbaler Crvene zvezde i Nanta Filip Đorđević odlučio je da više ne nastupa za reprezentaciju Srbije što je posle duela sa Grčkom preneo članovima stručnog štaba saznaje TV Arena Sport.

Napadač Lacija odbio je da u završnici danas odigrane utakmice na Kritu uđe u igru posle čega je svoju odluku o neigranju za nacionalni tim saopštio pojedinim članovima stručnog štaba.

Filip Đorđević odigrao je 14 utakmica za reprezentaciju Srbije i postigao 4 gola ali je dolaskom Dika Advokata ostao u senci Aleksandra Mitrovića i Danka Lazovića.

Očigledno da fudbaleru italijanskog Lacija takav status nije odgovarao zbog čega je rešio da više ne nastupa za "Orlove".

Na taj način na površinu je isplivao još jedan u nizu problema u našem nacionalnom timu što jasno govori da trijumf na Kritu nema veliku vrednost.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

83 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Marko Kralj
Wednesday, 19.11.2014
20:29

Putuj Igumane ovakvih patriota puna Srbija.

avatar
Стефан Ћорсовић
Wednesday, 19.11.2014
17:55

"Jer kada brod tone,uvek prvo pale miševi"

avatar
Povratak kralja BAN2
Wednesday, 19.11.2014
15:07

Ako neko treba da bude ljut na reprezentaciju to su Škuletić i Radović jer nisu do sada nin pozvani! Đorđević je bio u startnih 11 i protiv Francuske i protiv Jermenije, a nisam ga video da je igrao, Mitrović i Lazović su za to vreme sedeli na klupi i nijedan od njih nije odbio da uđe u igru iako su za kratko vreme na terenu mnogo više pokazali protiv Jermenije i Danske nego li Đorđević protiv Francuske i Jermenije.
Poenta je da je sam poziv u reprezentaciju čast, makar nikad ne dobio šansu treba se uvek odazvati, a ko tako ne razmišlja ne mora više da igra za reprezentaciju!

avatar
kostajnicacz
Wednesday, 19.11.2014
18:08

u svemu se u potpunosti slazem s tobom. uostalom ne kazem da nije dobar igrac ali nije niti takva klasa da bi mi sad plakali. razumem da igrac bude ljt kad ne igra(ali tad treba da pojaca rad) ai kad neko odbije da udje u igru ne treba ga vise nikad zvati pa makar bio najbolji strelac lacija 10 godina za redom

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Wednesday, 19.11.2014
19:56

Da ti ovde odgovorim na ono, to i ja govorim sve vreme, sam nikako ne moze. Vecina nije ni sacekala da vidi kako ce igrati, a to nije u redu.

avatar
Nani
Wednesday, 19.11.2014
14:44

Svaka cast, pametno, covek igra dobro u Laciju i prednost dobije lazovic koji igra u ovoj nasoj seoskoj ligi a ni reprezentacija nije nista bolja..Gde god odu obrukaju se pa covek video da je bolje da ne igra..Jer kod nas nikad nije na prvom mestu kvalitet..

avatar
Branislav
Wednesday, 19.11.2014
14:38

Potpuno ga razumem... I ja da sam rezerva Lazovicu, otisao bi sto dalje odavde... Podrska!

avatar
kostajnicacz
Wednesday, 19.11.2014
18:09

on nije ni trebao da zameni lazovica vec mitrovica. uostalom bas se nesto nije ni iskazao kad je igrao

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Wednesday, 19.11.2014
18:38

Bravo, u tome i jeste poenta. Treba gledati ko je kome konkurencija.

avatar
Nemanja AS Roma
Wednesday, 19.11.2014
13:28

Ne bi te ja svakako ni zvao... Mitrovic, Pesic, i Skuletic. Pozdrav ZVEZDO velika ;)

avatar
4k4.Dex
Wednesday, 19.11.2014
12:59

Ja ne znam sta je s vama, nasa reprezentacija je odavno sa razlogom prestala da bude svetinja to je mesto gde dobri igraci izgledaju kao da ne znaju da hodaju. Ne znam sta se cudite kad neko odustane od sedenja na klupi u takvom jednom ambijentu. To je mnogo postenije od igranja na silu ili sedenja na klupi Danku Lazovicu!

avatar
Gonzales Hulkic
Wednesday, 19.11.2014
12:54

koja logika? sto bi 'pametan' covek tako nesto rek'o kad se trazi nov trener?
s'druge strane fudbaler i srbin... zbogom filipe

avatar
Vicariuosly
Wednesday, 19.11.2014
11:58
avatar
Wednesday, 19.11.2014
11:54

Kako igras u reprezentaciji ni lopte nisi zasluzio da skupljas. Vise je jedan Lazovic uradio u tri utakmice nego ti u 10.

avatar
Branislav
Wednesday, 19.11.2014
14:39

Sta je uradio ostim sto je po koji put svojim simuliranjem izvukao faul za nas?

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Wednesday, 19.11.2014
15:49

Vec si zaboravio prvo kolo?

avatar
Marko1985
Wednesday, 19.11.2014
11:28

Konacno jedna lepa vest za reprezentaciju...

avatar
Marko1985
Wednesday, 19.11.2014
11:28

konacno jedna dobra vest u reprezentaciji!!!

avatar
bojansamardzic
Wednesday, 19.11.2014
11:26

Zalosno je sto u svakom ciklusu izgubimo bar jednog dobrog igraca. Naravno da je ovakav potez za svaku osudu, ali mogli bi sastaviti tim od igraca koji su se prerano povukli ili su otpisani. Eto taj nesretni Dik ne da nas je ukopao, nego je zbog svoje fiks-ideje o Lazovicu otjerao Djordjevica. Prije toga je Pizon otjerao Lazovica i Vidica, Mihajlovic Subotica, Ljajica i zamalo Matica... Zalostan je taj nedostatak bilo kakvog sistema u nasem FS, u rangu smo africkih reprezentacija po tom pitanju...

avatar
czusrcu
Wednesday, 19.11.2014
11:10

Svaka cast imas moju podrsku.Napravili su od rep.cirkus menjamo selektore svaka tri-cetri meseca.Igra nam Lazovic koji nije ni najbolji napadac u JSL.Totalno rasulo sta bre ocekivati od Lazovica pa taj nije bio igrac ni pre 3 godine a kamoli sad a tek nece biti kad se bude igralo EP.Pa po toj logici trebalo bi se i Zigica zvati i Pantelica Kezmana.Nek igraju Tole i Savo ubitacan napadcki tandem.

avatar
Hm
Wednesday, 19.11.2014
10:41

Mislim da od sada treba opet PINK da prenosi nasu reprezentaciju, nekako su na istom nivou! Sve ovo vec prelazi granice dobrog ukusa!

avatar
master_commander
Wednesday, 19.11.2014
10:39

Putuj Igumane! Sad se rastati i sa ostalim "zvezdama" iz reprezentacije..

avatar
mungos
Wednesday, 19.11.2014
10:15

U neku ruku, u pravu je. U formi je, kao i Mitrovic, a kao prvi napadac igra Lazovic...
I onda se cudimo sto smo neefikasni.

avatar
89nikola
Wednesday, 19.11.2014
09:51

Mislim da nije problem to što nije igrao, već je problem zbog koga nije igrao i ko je bio ispred njega! A to vidi i cela nacija. Kao recimo kada je Šćepović igrao za vreme Mihajlovića. Žalosno što je ovo nečija privatna reprezentacija.

avatar
4k4.Dex
Wednesday, 19.11.2014
09:45

Pametan covek. Bravo Djordjevicu! Nije valjda lud da posle svega sto radi i onakvih partija zadnjih 2-3 godine u svojim najboljim fudbalskim godinama gleda sa klupe jednu ragu Danka Lazovica? To je cisto nepostovanje onog sto je napravio i normalno da ce da ode. Samo tako nastavi Karadzicu pa jos malo necemo ni imati reprezentaciju.

avatar
disqus_HNYAiSUaQd
Wednesday, 19.11.2014
09:39

U pravu je 100%.Kome da bude rezerva . Lazoviću . A i Ćurčić je sinoć mogao da mu da jedno poluvrijeme . Ali štreber , misli pobijedio je Grčku i sada je bog. Onakvu Grčku ne znam ko ne može pobijediti.

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Wednesday, 19.11.2014
18:40

Ma nemoj, Lazovic je doprineo golu u Jermeniji, a pored Matica bio najbolji pre cetiri dana! Sta je Djordjevic uradio za reprezentaciju, niijednu sansu nije imao!

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Thursday, 20.11.2014
09:57

Tako je, Petre. Ne mora da pocinje, ali doprinos moze fa dodje i sa klupe, ti igraci su cesto podjednako bitni i zasluzni za dobre rezultate i uspehe.

avatar
petar
Wednesday, 19.11.2014
22:24

Brate potupuno si u pravu,Lazovic je zaluzan za taj gol i protiv Danaca je stvorio par odlicnih prilika uprkos ocajnoj igri tima,covek zasluzuje da igra za reprezentaciju... :D

avatar
PintoDaCosta
Wednesday, 19.11.2014
09:33

Da je bio u senci Aleksandra Mitrovica verujem da bi jos uvek igrao..ovako biti iz Danka LAzovica koji nije najbolji napadac ni ekipe u kojoj igra...pa sramota! Podrzavam! I Ako ce neki reci da se on bori za Srbiju a ne za pojedince, ovo je REVOLT tim pojedincima-menadzerima! Subotic, on..ocekujem jos nekog..

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Wednesday, 19.11.2014
11:11

Zvao si me? :-) A sta je on uradio protiv Francuske i Jermenije, a sta Danko protiv Jermenije i Danske? Mislim da je to presudno!

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Tuesday, 25.11.2014
19:20

Igrao je Danko za Bajer jednu polusezonu pa je dosao u Partizan, ali nije dao nijedan gol u BL. Nisi u pravu za Zenit, ljudi su I vas pre cak 10 godina (mogu slobodno da kazem onakvu cz) lagano pobedili, a i pre 6 su osvojili Kup uefa tako da se sigurno nije radilo o prosecnoj ekipi samo sto nisu zvucno ime i atraktivni kao neki drugi klubovi:-D Slazem se da je mogao i MORAO i bolje kao i Keza, ali sta da se radi...

avatar
milosct
Tuesday, 25.11.2014
18:35

Leverkuzen necemo da racunamo, kao da nije ni bio tamo... Isto kao kad bi racunali da je Zoran Tosic igrao za Mancester ili Perica Ognjenovic za Real... Od ovih ostalih jedino PSV moze da se racuna u ozbiljniji klub. Zenit je poceo da 'raste' u poslednjih par godina. Lazovic je tamo bio od 2010. godine i igrao je samo prvu sezonu standardno. Cim je Zenit poceo da cilja visoko u Evropi, Danko je izgubio mesto u timu. Ni Zigic se nije nesto naigrao u Valensiji, ali je u Rasingu igrao izuzetno dobro. Holandska liga je sjajna za napadace. Seti se samo koliko je golova Kezman davao tamo, a od kad je otisao iz Holandije, nije postigao ni 10 golova.

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Monday, 24.11.2014
17:49

Kako su Valensija, Rasing Santander i Birmingem jaci klubovi od PSV-a i Fejenorda, kako su bolji od Bajer Leverkuzena i Zenita? Jedino mozda Valensija moze da se meri sa njima (Fejenord u vreme kad je Lazovic tamo igrao je bio mnogo bolji i nesto je znacio cak i u Evropi)? Kako mozes da kazes da je Skuletic deset puta bolji od njega. stvarno te ne razumem- Lazovic je taj koji mu pripremi pola sansi, gledaj i to!

avatar
milosct
Sunday, 23.11.2014
19:29

Pa, ako gledamo timove u kojima su igrali, onda bolje da pozovemo Zigica, on je igrao za jaci klub od svih onih za koje je igrao Lazovic. A i da te usput pitam koji to dobar igrac svoje najbolje fudbalske godine provodi u Jelen Superligi? NIko se nije bunio sto igra za reprezentaciju dok je bio clas PSV-a i Fejnorda. Sad se bunimo zato sto igra pre prvog napadaca Lacija i Anderlehta, a i njegov klubski drug je 10 puta bolji igrac od njega...

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Sunday, 23.11.2014
10:58

Drago mi je da jeste:-)

avatar
petar
Saturday, 22.11.2014
04:24

I moj takodje :)

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Thursday, 20.11.2014
20:19

Danko je moj ljubimac vec odavno, ali stvarno ni Mrdja nije toliko los. Scepovica necu ni da komentarisem, on je jedan od Mihinih pulena:-)

avatar
petar
Thursday, 20.11.2014
16:55

Ali Danko svakako ima prednost u odnosu na Mrdju i mnoge igrace koji su igrali dok je mihailovic bio selektor,realno nzm sta je scepovic radio u timu :D

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Thursday, 20.11.2014
09:58

Petre, Mrdju bih mozda i ja pozvao, a za Rajkovica radi vreme, sigurno je da nam trebaju i zvezdini igraci:-)

avatar
petar
Wednesday, 19.11.2014
22:27

Da se pitaju ovi pristrasni zvezdasi u reprezentaciji bi igrali mrdja milijas darko lazovic rakic i rajkovic obavezno prvi golman ahahahahahahahah

avatar
kostajnicacz
Wednesday, 19.11.2014
19:35

iskreno lazovic je igrac koji moze da bude na spisku reprezentacije samo on nije igrac koji sam moze da igra u spicu(to se vidilo i protiv danaca) ali da bude iza napadaca to moze. znaci ja mislim da on nije za startera ali da svakako moze da posluzi u odredjenim formacijama

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Wednesday, 19.11.2014
15:50

Milose, igra u nasoj ligi i zbog toga ti je los? :-) A gde je igrao pre toga? Kad su Mirosavljevic i Osmanovic igrali u onakvim klubovima, dozvoli?

avatar
milosct
Wednesday, 19.11.2014
15:09

Kakve, bre, kvalitete ima Lazovic? Kvalitetan igrac, a igra u nasoj ligi, zamisli... Ima kodiciju za 15 minuta, pada kad neko protrci pored njega i imamo barem 5 bolja napadaca od njega... Bolje Nenad Mirosavljevic da igra, ili ako mogu neka vrate Dejana Osmanovica, oni su bolje igrali nasu ligu od njega...

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Wednesday, 19.11.2014
13:18

Daj bre Ratko, mani me. Za razliku od vas, ja nikada nisam rekao da Djordjevic ne treba da bude barem medju 18, dovoljno su poznati Lazovicevi kvaliteti i isuvise se toga zna o njemu da bismo polemisali o tome.

avatar
Alex DeLarge
Wednesday, 19.11.2014
11:50

Stvarno mi nije jasno tvoje forsiranje stava da je Lazovic koristan u reprezentaciji? Sta si ti od njega video majke ti? Njemu je i u klubu uloga da pada i da pokusa da iznudi faul. Nije prvi strelac ni Partizana, u pasnjak ligi, a ti uporno pricas kako je jedan od najboljih u reprezentaciji :D :D. . Covek niti ima kondiciju, niti je okretan, izgleda da mu je jedini kvalitet to sto igra za Partizan, ne mogu drugacije da opravdam tvoje stavove. . Ma koliko se ti tesio Djordjevic je bolji igrac od Danka, ali ako nece da igra - ne mora, ne igraju nam ni Subotic, Ljajic, Vidic, evo kako razbijamo bez njih. . . I kakve veze ima sta je uradio u DVE utakmice? Covek igra u Laciju, u formi je, Lazovic igra u PArtizanu i jos je van forme, za mene je to prosta matematika. Mitrovic nije dao gol od Hrvatske, ne secam se da je neko bio pametan da kaze da ne zasluzuje da igra. . .

avatar
Don Silvio
Wednesday, 19.11.2014
09:27

naravo da covek ne zeli da igra kao ni Subotic kad imamo cirkus oko reprezentacije

avatar
Tomić: Lažna legenda
Wednesday, 19.11.2014
09:01

Bio sam za tebe da igraš u reprezentaciji ali ništa nisi pokazao na utakmici protiv Francuske, Jermenije, ni jedan jedini šut.

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Wednesday, 19.11.2014
11:11

Drugim recima, duplo golo, negativna nula.

avatar
postmanns
Wednesday, 19.11.2014
12:22

Vidi,roka u Laciju,ne mozes tako donositi zakljucke,po meni,veznjaci su ti koji hrane spiceve loptama,treba uzeti u obzir koliko je lopti dobio i od koliko sansi nije realizovao nista....u Laciju igra,kao i vecina ovih u svojim klubovima ali takav metnalitet,ta drskost,pa nije on Darko Pancev,pa ni Darko se ne bi ponasao tako druze,bezobrazno,drsko,snishodljivo...nek golovima zasluzi mesto medju startnih 11,ne na ovaj nacin,ako ovako misli-nikada u zivotu ga ne treba pozvati vise u reprezentaciju.

avatar
Wednesday, 19.11.2014
08:58

Putuj Igumane...

avatar
ADVOKAT
Wednesday, 19.11.2014
08:47

Ajde sto smo fudbalska sramota i nacija ciji se sportisti cesto odlucuju za neodazivanje drzavnom timu,nego smo i ljudska sramota. Oduzmite pasos ovoj sramoti od coveka. Lici na papagaja ustvari a ne na fudbalera.

avatar
Poznavalac
Wednesday, 19.11.2014
08:19

neka mu je lepa kuca..pa sta on misli,dao je par golova za lacio i mora da igra u dresu srbije?po meni je bio dobra alternativa za mitrovica koji je daleko talentovaniji pa i bolji i trebamo ga forsirati jer vreme radi za njega..

avatar
milosct
Wednesday, 19.11.2014
15:23

Pa da je bio alternativa Mitrovicu, verujem da ne bi odustao od igranja za reprezentaciju. Ali kad vidis da Danko Alkohol Lazovic igra ispred obojice, cudi me da i Mitrovic nije odustao. Subotic covek video da nema leba od reprezentacije, da igraju samo manedzerski igraci i odustao covek. Zasto da se mlati da putuje iz Dortmunda kad moze lepo da odmori 2 nedelje. I Vidic je bio pametan, gurali Kezmana, on naravno nije znao ni loptu da sutne, a kamo li da je primi i otisao kod Toleta i rekao ili Kezman ili ja. I vise nismo ni videli Kezmana, ali onda su poceli da se guraju drugi i on lepo odustane... Nema vajde da se gube zivci kad mora da se prodaju Toletovi igraci...

avatar
Wednesday, 19.11.2014
08:08

pa i nije neka steta...adios amigossss

avatar
gunner14
Wednesday, 19.11.2014
04:24

Realno i logicno je kad Lazovic igra prije njega, a za klasu je bolji.

avatar
ivke89
Wednesday, 19.11.2014
04:15

Slobodan si, ianako imamo vec dovoljno nepokretnih trutova.

avatar
postmanns
Wednesday, 19.11.2014
04:04

vidi molim te,a hoces da ti obezbede dva mesta da igras odjednom,mozda spica i poluspica da ostave prazno-za tebe?Isfoliran si,ako tako razmisljas,ako smo se mogli odreci jednog Nemanje Vidica,sto ne bi smo mogli tebe-putuj igumane

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Wednesday, 19.11.2014
11:12

Svaka cast na komentaru, jedan si od najrealnijih zvezdasa.

avatar
Wednesday, 19.11.2014
14:47

Nek putuje i nek pozdravi Jovanu :D

avatar
Marko Djordjevic
Wednesday, 19.11.2014
03:29

Potpuna podrska. Ovakav fudbaler ne zasluzuje da bude rezerva Danku Lazovicu.

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Wednesday, 19.11.2014
11:15

"Ovakav fudbaler" Hahaha Ta "igracina" nijedan gol nije dala za zvezdu ako nisi znao. Jeste da je bio pod velikim pritiskom, ali ipak pravite od muve slona. Daleko je on od klase za ikoga.

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Tuesday, 25.11.2014
17:38

Znam da se kaze da najbolje godine pocinju od 27-28. godine, ali bas nesto I ne vidim Danka kao igraca koji je jos dugo da igra. Mislim da i on zna da tesko da moze da igra u nekoj jacoj ligi na zavidnom nivou, dosta je rano i sazreo tako da je ono najbolje iza njega i to se kod DL pomerilo za koju godinu unazad. Zidan i Nedved su igrali najbolje od tih godina koje ti spominjes, a npr. Ronaldinjo i Kaka do tih, sta znam, jesu oni Brazilci, ali to je sve individualno iako si u pravu za tu zrelost. Nisi mi jos rekao za te klubove, procitaj moj komentar gore Pozdrav

avatar
milosct
Monday, 24.11.2014
19:48

Ovo su najbolje fudbalske godine, od 28 do 32. godine. Tada svi sazre kao igraci pre svega u glavi. On je te godine proveo ne igrajuci. Postoje mnogo fudbalera koji su mladji od njega i od kojih mozemo ocekivati da napreduju, ali samo ako ne slede njegov primer. On je igrao do 26. godine i onda stao. Verovatno je bio sit fudbala i hteo je da vidi sta jos zivot moze da mu pruzi. On je isti kao i svi povratnici u nas fudbal (Milijas, Sasa Ilic...). Otkrio je alkohol i vise fudbala od njega nema. Pa, zar stvarno mislis da bi bilo ko od njih pristao da se vrati u nas fudbal a da moze bar jos 2, 3 godine da igra fudbal na daleko visem nivou nego kod nas? Takvi igraci su retki, primer Krstajica, mada je on dosao u Partizan sa 34 godina. Ko je jos lud da se vrati da igra za DZ u Srbiji kad u inostranstvu moze da zaradi barem pola miliona. Budi i ti malo realan. Skuletic tek treba da se proda, tek treba da zaradi pare u inostranstvu. Zbog toga ce on svakako ginuti na terenu i zbog toga je daleko bolji izbor od Danka, ali i kada Skuletic bude zaradio neki dinar, pa poceo da pije kao i svi nasi "fudbaleri", pa se vrati u Partizan jer ga vise niko ne zeli, a onda menadzeri moraju da ga prodaju opet, pa on opet bude pozvan u reprezentaciju, e onda cemo i njega da blatimo kao i Danka sada, kao i svakog ko na takav nacin bude dobio poziv ove, ionako nikakve reprezentacije... Pozdrav

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Monday, 24.11.2014
17:52

Cekaj, hajde da razjasnimo, je l' u najboljim godinama kao sto si gore napisao pa je steta sto propada u nasoj ligi ili su najbolje vec prosle:-) Ako mislis na to da ne moze da se vrati na svoja najbolja izdanja, to je tacno, ali ne mogu ni ostali u njegovim godinama, a ove sada godine i nisu najbolje jer je to period od 26-27. do 28-29. godine, te 3-4 godine Pozz

avatar
milosct
Sunday, 23.11.2014
19:33

Ne smeta mi sto je on napadac Partizana, nisam bio ni za Mrdju kad je isao na onu turneju pre svetskog prvenstva. Ne bih se bunio za Skuletica. Lazovic je mnogo losiji igrac od njega i uz to jos i ne vodi neki sportski zivot, a i njegove najbolje fudbalske godine su odavno prosle...

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Thursday, 20.11.2014
09:59

Zanimljivo, Danka su svojevremeno povezivali bas sa Barsom. Mozda Lionel Mesi kad je imao sedam godina.

avatar
Marko Djordjevic
Wednesday, 19.11.2014
21:28

Djordjevic je za Danka Lazovica Lionel Mesi.

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Wednesday, 19.11.2014
15:51

Ne, to za Matica je ocigledno bila greska. Nije Djordjevic u istoj prici, on je imao prilike da igra koliko-toliko u seniorskoj konkurenciji. Zar je moguce da vam toliko smeta sto igra jedan napadac iz Partizana?!

avatar
milosct
Wednesday, 19.11.2014
15:26

Nije za Zvezu, ali jeste za Lacio i to 6 komada. Kome je Lazovic zadnji put dao gol, ne racunajuci nasu namestenu ligu. I Matic bio netalentovan za Zvezdu i Partizan, je l' sada ni on ne trena da igra?

avatar
ZVEZDA UTD.
Wednesday, 19.11.2014
03:15

Pa normalno,nece covek da bude rezerva Lazovicu.

avatar
JamesHeavy
Wednesday, 19.11.2014
02:39

Mislim da je pre varijanata "Ne zovite me da vam grejem klupu, dok vam je Lazović prvi pik".

avatar
Savoa
Wednesday, 19.11.2014
02:11

Ima i pravo kad Lazovic igra pre njega.

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Wednesday, 19.11.2014
11:16

Ne, nema pravo! Ko je kome bio rezerva u Jermeniji i ko je sta tamo uradio?

avatar
Volt-ai-Re Dis-o-Bey
Wednesday, 19.11.2014
15:52

Nijedan komentar nisam prijavio kao neprikladan, uveravam te u to. Ako se nekome ovde pojavljuju zastavice, to sam ja. Slobodno proveri.

avatar
INTERnacionalista
Wednesday, 19.11.2014
13:36

..ha,ha evo ga strucnjak sto sve komentare pritiv Lazovica prijavljuje kao neprikladne,provaljen si,sreca pa si bitan ko cas muzickog vaspitanja!

avatar
Malo Sutra
Wednesday, 19.11.2014
02:06

Reprezentacija je ionako poligon za prodaju igraca, a ovi bolji igraju da bi odrzavali kakav takav rejting, jer ako bi imali u ekipi deset Lazovica, ne bi bili u top 50 i eto manje para za sve. Djordjevic je momak je koji je bio jedan od najboljih napadaca u francuskoj ligi, sada igra dobro u Laciju, u najboljim godinama je i iz prvog reda(sa klupe) gleda sto svi i mi. Naravno da je ljut kao i svi mi, mozda nije u redu sto je odbio uci u igru ali svakako mu moramo dati podrsku...

avatar
Homer J.Simpson
Wednesday, 19.11.2014
01:54

Svima njima je reprezentacija svetinja,ali cim neko ne igra,odmah dize nos i ljuti se.....
Svi su oni patriote dok je po njihovom...
Idi,i ne okreci se sine....
Ko hoce hoce,ko nece ,molim lepo...Polako cistimo reprezentaciju od kukolja....

avatar
4k4.Dex
Wednesday, 19.11.2014
13:01

Prvo nasa repka s razlogom nije svetinja vec dugo vremena! Drugo , niko ne dize nos zato sto ne igra nego zato sto ispred njega igra covek koji ne zna da hoda po putu. Previse uzimate srcu sve sto ima veze s reprezentacijom a ne shvatate da je sve to biznis neciji. DOk ti "biznismeni" ne odu bolje i da ne igramo fudbal!

avatar
Еден Азар #17
Wednesday, 19.11.2014
01:46

Ja se nadam da je to privremeno, dok ovi iz saveza ne odu.Ako je tako, treba i ostali da ucine isto, podrska Filipu!

avatar
Amar Zo
Wednesday, 19.11.2014
01:43

Losa atmosfere , potpuno suprotno u odnosu na kosarkase