Derbi prođe, a sudiju niko više ne pominje! Zaključak je...?

Autor: Darko Mitrović
sreda 19.04.2017.
10:31
Izvor: Sportske.net

Nezahvalan je sudijski posao u sportu, fudbalu pogotovo. Kad pogrešiš, napašće te ''kuka i motika'', kad odradiš dobro svoj posao, to gotovo niko i ne pominje...

BETAPHOTO/BRANISLAV BOZIC/MO
BETAPHOTO/BRANISLAV BOZIC/MO

Povezane vesti

Kao i pred gotovo svaki večiti derbi u poslednje vreme, mnogo je bilo komentara i teorija zavere na temu izbora arbitara za 154. večiti derbi.

Pogotovo kada je obelodanjeno da će pravdu deliti Danilo Grujić sa svojim pomoćnicima.

Mnogi su sumnjali u poštene namere, kako njegove, tako i onih koji su ga delegirali za ovaj odgovoran posao. Šablonski se sumnjalo da je naš najbolji sudija Milorad Mažić ''namerno'' izostavljen, kako bi, valjda, Grujić obavio nekakve ''mutne'' radnje u nečiju korist.

Donekle su te sumnje i bile opravdane imajući u vidu propust arbitara koji se dogodio na prethodnom derbiju, ali posle svega viđenog juče, red je da se kaže i da je Danilo Grujić u 154. večitom derbiju sasvim korektno i nepristrasno obavio svoj posao, bez nekih ozbiljnih grešaka.

Naravno, uvek se možemo uhvatiti za najsitnije detalje, da li je mogao da dosudi ovo ili ono, ali bilo bi pošteno reći da sudija juče nije ''krojio'' rezultat i da nije uticao na konačan ishod utakmice.

Uostalom, u tome su se sinoć složili i crno i crveno-beli, ističući da je pobeda Partizana bila potpuno zaslužena.

Ne propustite

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

44 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
ariton
Wednesday, 19.04.2017
15:09

A šta kaže na ovo vaša legenda terza.Zlo srpskog fudbala je taj čovek.Isti su i u partizanu ali to je već neka druga priča.

avatar
ugaseni zivoti
Wednesday, 19.04.2017
12:04

Sudija je morao da pokaze crveni karton leonardu ali to nam ne moze biti alibi nasa odbrana je katastrofa Lukovic je pored tavambe izgledao kao dijete,ristic je precijenjen igrac decko nema pojma,petkovic je smijesan a na sredini la telek ne umije jedan pas da posalje,Ruiz katastrofa I posle onoga sinoc nismo ni zasluzili da osvojimo titulu.

avatar
brekbaCh1
Wednesday, 19.04.2017
11:58

Zato ce sad da popije kaznu :D .. umesto da je kao Majo obavio dobar posao, i posle bio nagradjen.

avatar
carbone
Wednesday, 19.04.2017
11:51

Ne slazem se sa tim sto je dosudjen faul Frimponga kod prvog gola jer je prvo dotakao loptu kao i kod drugog gola gde se svuda svira faul u napadu...Sto se tice ostalih desavanja vise manje sudjenje je korektno..Partizan je igrao pametno i na kontre i dosao do rezultata dok je Grof jurio rezultat bez ideje...Cestitam na pobedi igracima partizana i taktici trenera Nikolica i zelim im puno uspeha u daljem takmicenju, a Zvezdi da se pozdravi sa strancima i ako moze sa Grofom i Terzom da bi vratio navijace na tribinu

avatar
Wednesday, 19.04.2017
20:17

Nije prvo dotakao loptu nego je prvo faulirao Leonarda iako moram da priznam da to nije bila bas najjednostavnija situacija za procenu/odluku sudije, a to za faul u napadu je toliko smesno da ja nemam reci, reci jos da je Leonardo bio u ofsajdu jer sam siguran da cete se vi i na to vaditi?! Ili da je Tavamba tu igrao rukom iako ga je lopta pogodila u kljucnu kost.

avatar
dacha
Wednesday, 19.04.2017
11:29

U nizim ligama se kaze da je sudija najbolji kad ga niko ne primeti na utakmici

avatar
Wednesday, 19.04.2017
12:44

To se uvek kaze:-D

avatar
SvetskiSampion
Wednesday, 19.04.2017
11:24

Hehe dobro pitanje , obicno kukaju na sudjenje.

avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Wednesday, 19.04.2017
14:09

Obično nas pokradu i ti to znaš!

avatar
Wednesday, 19.04.2017
11:17

* kontrafaulova

avatar
Paris Saint Germain
Wednesday, 19.04.2017
11:09

zakljucak je kada sudije sude postone Partizan rabija Zvezdu. Ove sezone 3 derbija tri pobede ako cemo posteno.

avatar
Nemanja Vidiic No.1
Wednesday, 19.04.2017
14:03

Kao prosle sezone kad je fer pa 3:1?ako cemo posteno faul nad golmanom za 1:2 ali to nije bitno vise niti ce iko da kuka kao neki

avatar
Mance34
Wednesday, 19.04.2017
11:06

Zakljucak je da kad sudije ne uticu direktno na rezultat Partizan lagano dobija derbi jer je duplo kvalitetnija ekipa. a zvezda ce biti sigurno prvak jer su im sve utakmice do kraja prvenstva zatvorene

avatar
realan88
Wednesday, 19.04.2017
11:17

reci iliev nesto da li stvarno verujes da leonardo nije zasluzio crveni za faul na onom crncu iz zvezde,jeste bolji partizan sad,ali duplo bolji pa i u evropi vam steluju tekme:)))))))

avatar
realan88
Thursday, 20.04.2017
12:25

jeste kao i zadnjih 5 god;)

avatar
Wednesday, 19.04.2017
20:13

Jeste, ali Frimpong je morao da leti i pre nego sto vam ga je zavukao, ostali Leovi saigraci bi se potrudili da bude barem tri u vasoj mrezi:-D

avatar
realan88
Wednesday, 19.04.2017
16:49

jeste ali je bilo 1:1:)))))

avatar
Nemanja Vidiic No.1
Wednesday, 19.04.2017
14:03

Zakljucak je faul nad golmanom za1:2 ali nije to vise ni bitno

avatar
Wednesday, 19.04.2017
11:19

Nista vise nego sto je i Frimpong, a Leonardo vam ga je vec zavukao pre te situacije:-D

avatar
Anderton
Wednesday, 19.04.2017
11:02

Pre našeg prvog gola trebao je Frimpongu dati žuti jer je Leo ulazio u kazneni i to je faktički stopostotna šansa, ali to su nijanse...

avatar
Wednesday, 19.04.2017
11:18

I to najmanje zuti, start sa ledja je bio u pitanju, Leo je vec bezao, a usao bi u izglednu sansu. Samo zbog toga sto je bio tek 20-21. minut, a Derbi je u pitanju, mogao je da mu oprosti, ali on nije hteo ni zuti da mu da:-D

avatar
Lav
Wednesday, 19.04.2017
11:53

A crveni za Leonarda ? I to kod 1 - 1 ....

avatar
Wednesday, 19.04.2017
10:53

Zbog cega je Djurdjevicu sviran onaj komicni faul u napadu kad je usao u njihov kazneni? i posle toga je bilo nekih smejurija od kontrafaula, i posle toga je bilo nekih lakata/laktova koji nisu bili sankcionisani, kada gledate i komentarisete, gledajte sve, a ne samo ono sto vam odgovara. Sta mislite da stranci pomisle kada vide da je sviran onakav faul Djurdjevica, iskreno, bolje i da ih ne pitamo...

avatar
djoko
Wednesday, 19.04.2017
11:20

A da je Loenardo dobio drugi zuti za udaranje sakom u lice? Sta bi onda bilo?

avatar
Wednesday, 19.04.2017
20:15

A zasto je dobio prvi? Zasto je Everton dobio zuti, a kanga trazio kavgu i jos pritom bio pomilovan? Jedino ako je smatras da ono Leonardovo bese za crveni karton, ali onda bi i dosta vasih kroz toliko Derbija unazad letelo kao nenormalno iz igre, jedan takav Derbi je bio bas onaj koji je grujic sudio prvi put, bruka i sramota sta vam je tada sve dozvolio i oprostio...

avatar
djoko
Wednesday, 19.04.2017
11:21

A da je Leonardo dobio drugi zuri za saku po licu? Sta bi onda bilo?

avatar
ddr16
Wednesday, 19.04.2017
10:44

pobeda je zasluzena,zato i nema sta da se vadimo na sudiju,ali nije bas da je bio bez greske. leonardu je morao da pokaze crveni kad je udario frimponga po licu namerno,a samo min pre toga je dobio zuti vec,kao i sto lukovicu nije dao zuti,a visio je na ledjima tavambi 5x

avatar
Wednesday, 19.04.2017
10:50

A Frimpongu? Ni zuti nije dobio, a ono je bilo i za crveni, realno. I zasto je Leonardo dobio zuti karton, zasto je i Everton dobio, a kanga nije? Sudija nije video da je Leonardo udario tog vaseg namerno, u to sam ubedjen i sigurno mu nije progledao kroz prste, ali, naravno, postoji i cetvrti sudija.

avatar
X
Wednesday, 19.04.2017
11:09

Isto tako, kod prvog gola Leonarda, Frimpong je za faul morao da dobije zuti jer je oborio Lea koji bi u slucaju da je prosao izasao sam na golmana. Drugo, kod gola Zvezde Kanga je gestikulirao ka klupi Partizana i on je morao da dobije zuti. Ajde da kazemo da Kangu nije video ali je Frimpongov faul jeste.

avatar
Crveno boja ljubavi
Wednesday, 19.04.2017
10:38

Ma kakav sudija,oducili su nas od fudbala. Nije problem ni taj poraz,ali me najvise brine ako nas realno osrednja ekipa ovako lako dobije i to kuci,sta bi nam tipa Bazel uradio (koji je daleko od nekih Evropskih velikana) pa pre par godina isto nismo imali neku ekipu,pa zamalo Bordo da izbacimo,sada verujem da bi u prvom mecu sve bilo reseno. Sada samo da se nadamo prvom mestu cisto da bi imali 1 sansu vise za LE,posto sa ovakvom igrom ne postoji povoljan zreb za LS.

avatar
The Real Man
Wednesday, 19.04.2017
11:03

U odnosu na koga osrednja ekipa? Ovaj Partizan je jedan od boljih u poslednjuh 10-ak godina, Zvezda po meni nikad gora sa gomilom skupih stranaca, pa naravno da smo vas oducili od fudbala.

avatar
Crveno boja ljubavi
Wednesday, 19.04.2017
13:00

Nije ni Partizan bog zna sta,u dosta meceva ste se jedva provlacili,a niste neku lepu igru imali. A to osrednja ekipa,takvi klubovi su mi tipa Hajduk,Dinamo Bukurest,Olimpija itd. Jer uraditi nista posebno nece,nekad neka evropa,ali daleko je to od neke iole ozbiljnije ekipe. Pogledaj eto samo taj Bazel,nisu oni ni 100ti tim u Evropi po kvalitetu,ali su skroz korektan tim sa redovnim nastupima u Evropi,nasi klubovi za 50 godina nece biti kao Bazel,a o necemu boljem od Bazela je glupo i razmisljati.

avatar
ddr16
Wednesday, 19.04.2017
12:38

u odnosu na bilo koju ekipu koja ce doci u kvalifikavijama,leo i djurdjevic su vrhunski igraci i vidi se koju razliku prave kod nas,ali dva igraca nisu dovoljna za evropu,kad npr ludogorec ima 5 takvih minimum...i zaato on kaze da ce bilo koja ekipa u evropi da nas oduva lagano sa ovakvom igrom i ekipom

avatar
Wednesday, 19.04.2017
11:17

Bravo za komentar. Sudija je bio skroz korektan. Mi smo bili blagi uzas a sa ovim timom tesko da cemo biti bolji. Ni Partizan nije nesto blistao ali su Leo i Djurdjevic dobri, klasa za ove nase indijance. Slazem se i za Basel s tim da se plasim da ce i pre Basela neko da nas napuni ako nesto ne promenimo....

avatar
Wednesday, 19.04.2017
10:33

A, ne, ja imam dosta zamerki i na njegovo sudjenje (bilo je sinoc situacija u kojima je ostetio i njih, odmah da se ogradim, ali vise je nas), ali bas me briga:-D:-D:-D