Cr(ve)no na belo - Evo koliko duguje Zvezda!

Autor: Mihajlo Vidojević
utorak 27.06.2017.
20:05
Izvor: Sportske.net, Beta

Dug fudbalskog kluba Crvena zvezda smanjen je u prethodne tri godine za 13 miliona evra, a Zvezdan Terzić je objasnio na koji način.

Beta/BranislavBožić/Mo
Beta/BranislavBožić/Mo

Povezane vesti

Generalni direktor Crvene zvezde Zvezdan Terzić rekao je danas da je dug kluba u protekle tri godine smanjen za 13 miliona evra i najavio da će dug u narednom periodu biti dodatno smanjen.

"U protekle tri godine smo smanjili dug za 13 miliona i pre ovih pregovora i potpisivanja sporazuma sa najvećim poveriocima iznosio je 40 miliona evra. Posle višemesečnih pregovora prošle nedelje je potpisan sporazum sa Marfin bankom prema kome je ugovoreno da do 15. jula platimo milion evra, a da nam 5,5 miliona evra bude otpisano", rekao Terzić na današnjoj sednici Skupštine kluba.

On je objasnio i da je zato juče "namenski prodat Srdjan Plavšić u Spartu iz Praga za 1,3 miliona evra" kako bi Zvezda odmah isplatila Marfin banci milion.

"Tako je dug sveden na 33,5 miliona evra", dodao je Terzić.

Po njegovim rečima, sa još jednom bankom je potpisan sporazum o otpisu polovine ukupnog duga.

"Posle godinu dana teških pregovora sa još jednom bankom čije ime je dogovoreno da ne pominjemo, potpisali smo sporazum da nam otpišu polovinu ukupnog duga od 13,6 miliona evra uz obavezu plaćanja 6,8 miliona evra u narednih 18 meseci", rekao je generalni direktor Zvezde.

"Na taj način je dug sveden na 26,7 miliona evra. A postoji mogućnost da se revidiranje kamatnih stopa potraživanja banke umanje za još 1,2 miliona evra. S tim što treba ovih 6,8 miliona evra voditi kao uslovan otpis dok god ne isplatimo preostalih 50 odsto", dodao je.

Generalni direktor Zvezde je kazao i da je ugovoren transfer Mihaila Ristića za dva miliona evra.

"Ali, taj novac se mora iskoristiti za plaćanje dospelih obaveza za dobijanje licence kao i za jačanje igračkog kadra tako da taj iznos nećemo kalkulisati u smanjenje duga", rekao je Terzić.

Ne propustite

Preporuka za vas

Obavezno pročitati

WEB preporuke

Komentari

79 Komentara

Ili komentariši kao gost:
avatar
Gabriell Loan
Thursday, 14.09.2017
04:14

Zdravo.
Ja sam gospodin Louis Bertrand, privatni kreditni zajmodavac koji daje životnom vremenu priliku zajam pojedincima, poslovnim tvrtkama, osiguravajućim društvima i sl. Jeste li u bilo kakvim financijskim poteškoćama ili kojima je potrebna zajam za ulaganje ili trebate zajam za plaćanje računa? mi smo ovdje da sve svoje financijske probleme učinimo prošlosti. Nudimo sve vrste zajmova u bilo kojoj valuti s stopom od 2% bez unaprijed fee.I žele koristiti ovaj veliki medij da vas obavijestite da smo spremni pomoći vam s bilo kakvom kreditom riješiti svoj financijski problem.Ako da, a zatim se vratite putem e-pošte ([email protected]) za više pojedinosti, VRLO DOBRODOŠLI.

avatar
Man united
Wednesday, 28.06.2017
10:09

Колико само Гробара на овој вести. Је ли вас стварно толико занима финансијско стање у Звезди? Скоро је била скупштина Партизана. Уопште се тамо нисте оволико јављали, нити је ико постављао питање Партизанових финансија и дугова. Опседнути сте Звездом и Терзићем...

avatar
Колатерална Штета
Wednesday, 28.06.2017
18:01

kada neko oprosto 5,5 miliona eura treba sve da nas zanima, jer ako se ovo zaista desilo, onda to znaci da drzava garantuje, a kada drzava garantuje naj**u poreski obveznici, cik pogodi ko je to...

avatar
Колатерална Штета
Thursday, 29.06.2017
10:11

uzeli bi oni taj deo svakako, ne znam o cemu ti pricas, postoje mere za takve situacije...

avatar
Man united
Wednesday, 28.06.2017
23:05

Не мора да значи да држава гарантује. Можда су једноставно увидели да не могу да наплате те силне камате, а пошто су иовако довољно профитирали од Звездиних кредита, решили да узму бар део...

avatar
Nemanja Vidiiic No1
Wednesday, 28.06.2017
09:57

Cui njih ja cu ovo ja cu ono,ko vas pita,niste br vi Zvezda,to sto smo mi doneli nasoj drzavi vi mozete da sanjate..a sto se tice duga i UEFE kad ce vasi mozgovi shvatiti da njih ne zanimaju dugovi prema bankama,a banka u principu ne moze apsolutno nista da uradi i onda bolje da prihvati bilo sta nego da ne dobije nikad nista

avatar
Don Silvio
Wednesday, 28.06.2017
08:14

Kralju je li ovo tacno

avatar
svojnasvome
Wednesday, 28.06.2017
07:40

Znaci neko mora sam da vraca dugove prodajom svojih igraca (mislim na redovne cene a ne ove fabrikante za sicu sto neki prodaju a kao mladi...nestace u magli) i plasmanom u evro lige.....a neko moze da dobije oprost od drzave skoro 40 miliona u dva sporta....naravno drzava jer znamo ko je tu umesao prste i izvrsio razne pritiske i slicno....ja ne znam da se tako radi prema fizickim i pravnim licima tj uvek je postojala cena novca al.....

avatar
Wednesday, 28.06.2017
06:19

Nzm samo koga ovaj laze za dug, kao smanjen dug itd? Koga samo on zamajava, dug moze biti samo povecan, na osnovu cega da se smanjuje kada nema prihoda jer sve pare sto dodju od GASPROMA ide za licencu za evropu plate zaooslenih i igraca, onda kako moze dug da se smanji?

avatar
goxy80kvCZ
Wednesday, 28.06.2017
01:10

Ovo sto terza prica je moguce, evo i zbog cega navescu jedan primer.Drugar je uzeo kredit od jedne banke u visini 120000,Nije im redovno vracao rate i na kraju je prestao uopste da im vraca i sada ima duga sa kamatama preko milion i po.Banka ne moze da ga tuzi ne znam ni ja iz kog razloga,stalno ga zovu,jure ga da bi mu na kraju predlozili da im plati preostali dug u odredjenom roku,a oni ce da mu otpisu kamate.E sada sta ce dalje biti ne znam,mada on kaze da nece ni to da im vrati jer rate koje je davao uz kamatu vec isplatio novac koji je podigao i kaze da mu ne mogu nista.Videcemo dalja desavanja

avatar
magister
Tuesday, 27.06.2017
23:36

Imam, ja mislim dobru ideju. Da ta privatna banka, za 6 meseci, posle teških pregovora, prihvati da se dug od 6.,8m evra - prepolovi, da bi se vraćanje učinilo realnim, da se zatim otpišu kamate, i da se na kraju, proceni, npr Ristić na vrednost preostalog duga i tako dug vrati što će obeštećenje od prodaje Ristića pokriti potraživanje banke.

avatar
magister
Friday, 30.06.2017
22:46

Znao sam da je predlog konstruktivan. Svi se slažu. Još samo Onaj da javi banci šta će sve da dobije kad otpiše dug.

avatar
Giorgio
Tuesday, 27.06.2017
22:39

Kakve su sanse da zvezda za 18 meseci vrati banci 6,8 mil. Evra a da normalno posluje 0,001%.Opet se dug prema neimenovanoj banci vraca na 14 miliona.

avatar
Колатерална Штета
Tuesday, 27.06.2017
22:25

Jeste privatna Banka ce vam otpisati 5.5 miliona eura, inace je poznato da se banke razbacuju parama. Ne znam da li jos nekome ovo zvuci sumnjivo?

avatar
Don Silvio
Wednesday, 28.06.2017
08:14

Otpisana je kamata koja je presla glavnicu i 3 puta. jer dug nije vracan pa se samonabijala kamata. U sustini ce oni vratiti pozamljeno bez kamate

avatar
Колатерална Штета
Wednesday, 28.06.2017
17:59

ali banke su zato banke, daju ti pare da bi im ti vratio sa kamatom, ukoliko ne vratis sve, oni ti zaplene pokretnu i nepokretnu imovinu dok god ne izmire ono sto oni misle da im pripada...

avatar
R E V O L T
Wednesday, 28.06.2017
08:36

Meni uopste ne:-D

avatar
Markic85
Tuesday, 27.06.2017
21:26

Bravo, doktorski nema sta, pa posle neka neko kaze lose o coveku... kada tragedija dostigne vrhunac postaje komedija.

avatar
ПФК1945
Tuesday, 27.06.2017
21:17

Banka je od 6,5 miliona oprostila 5,5? Ili od 13,5 je oprostila 7? Da da, hoce to u snovima. Ili debelo laze ili je drzava platila to sto je ,,oprosteno''.

avatar
Tuesday, 27.06.2017
21:15

odoh do najblize Marfin banke da podignem 50m evra i da mi odmah otpisu pola ...

avatar
Lav
Tuesday, 27.06.2017
22:32

To su kamate sto se otpisuje.. Tesko je to nekome shvatiti...

avatar
Lav
Wednesday, 28.06.2017
20:44

Slazem se Kolateralna Steta.. Ali u nekim slucajima se klijent i banka dogovore da se otpise kamata ako se celokupna pozajmica uplati od jednom..

avatar
Колатерална Штета
Wednesday, 28.06.2017
18:03

druze, pa banke i zive od kamata

avatar
Tuesday, 27.06.2017
23:21

da da , cuo sam da su takvi strucnjaci trazeni u PSG-u i Celziju ... kazu tamo , ako mogu od tolikih minusa da prave pluseve , sta bi tek uradili sa njihovim plusevima ... otima se celi svet za takve strucnjake , a najvise FK Interpol ...

avatar
Android Komarac
Tuesday, 27.06.2017
21:14

Ha ha i ha! Kako romanticno. Kako meni niko ne prepolovi kredit ili otpise bar pola? Zaista cudno

avatar
Tuesday, 27.06.2017
23:21

pa sigurno nisi u Marfin banci

avatar
Nemanja Vidiiic No1
Wednesday, 28.06.2017
09:47

Tu troteru nemoj da mislis,bolje ti je

avatar
R E V O L T
Wednesday, 28.06.2017
08:37

Ta ista Marfin banka i dalje ganja KKP...

avatar
HHadzimontagic
Tuesday, 27.06.2017
21:13

Zvezda se raspala nema nista od Zvezde. Zvezda me podseca na sodomu i gomoru, ili na Babilon

avatar
Nemanja Vidiiic No1
Tuesday, 27.06.2017
21:09

Tako je,samo na ovaj nacin se i moze,kad su znali da daju ogromne kamate,sad neka prihvataju ovo

avatar
Me1919
Tuesday, 27.06.2017
21:57

Koliki ti je mozgic ako verujes u ovo? Ja cu da ti kazem,kao zrno graska,al je nateko :) Inace je kao zrno peska

avatar
Nemanja Vidiiic No1
Wednesday, 28.06.2017
09:44

Nemoj da ti bude toliko tesko :( nemoj da lajkujes svoje komentare sa raznih profila i da tako lecis frustracije :(

avatar
Tuesday, 27.06.2017
22:31

Oces li ti biti bar jednom malo realan covece!

avatar
Juventino SS
Tuesday, 27.06.2017
20:53

Vrlo antipatičan čovek.

avatar
noname
Tuesday, 27.06.2017
20:51

cekaj malo, ako je dug 33.6 miliona, a oni dogovorili da plate 6.8 da bi ovi otpisali 6.8 kamate, to znaci da dug pada za 13.6 miliona i treba da bude 20 miliona , a ne 26.7 . Laze Terza na veliko, a ovi njegovi pasu li pasu :D

avatar
Ja opet Ja
Tuesday, 27.06.2017
21:55

Sta se pravis pametan kada je lepo covek rekao da je dogovoreno da se vrati pola a pola oprosti sto znaci da oni tek trebaju da isplate 6.8 i onda je i druga polovina placena tj oprostena i tek se onda dug smanjuje za tih 13mil. Aj idi pametan budi na nekom drugom mestu

avatar
noname
Wednesday, 28.06.2017
20:58

pa kad vrati 6.8 oni ce mu oprostiti jos 6.8 . nTo je 13.6 miliona ukupno. Je li treba da ti se nacrta?

avatar
Tuesday, 27.06.2017
23:22

ja mislim da ce na kraju Marfin banka dugovati Terzi , da mi nismo dobro shvatili ...

avatar
riquelme
Tuesday, 27.06.2017
22:50

On laze ali ni ti ne znas da citas!

avatar
Tuesday, 27.06.2017
20:47

Nije nemoguce da banke otpišu svoja potrazivanja tim pre sto je do sada kroz razne kamate verovatno odavno isplaćen iznos koji je podignut! Banke su najvece zlo u Srbiji.

avatar
Burazer
Tuesday, 27.06.2017
20:31

Evo ja banci dugujem oko 20000 dinara. Jel mogu i ja da platim 10000 din, a da mi oni oproste tih 10000? Ne. Zato sto nisam deo CZV.

avatar
Alex DeLarge
Tuesday, 27.06.2017
21:25

Ne, zato sto si fizicko lice sa materijalnom imovinom. Sve sto oni imaju je u vlasnistvu drzave, sto znaci da je prinudnu naplatu i stecajni postupak gotovo nemoguce sprovesti. Jedina satisfakcija im je da ih UEFA banuje iz Evrope, ali oni svakako pare nece videti... Tuzno, ali tako je...

avatar
Nemanja Vidiiic No1
Wednesday, 28.06.2017
09:45

Uefa ne moze zbog banaka apsolutno nista

avatar
napred Panktizan!
Tuesday, 27.06.2017
20:29

Ljudi, jel ste primetili kako svi ceski mediji lazu da je Plavsic kupljen od Zvezde za 900.000 :)

avatar
riquelme
Tuesday, 27.06.2017
22:52

Pratis medije iz Ceske..? :)nSta citas? Koje novine?

avatar
Man united
Wednesday, 28.06.2017
10:04

Само један чешки медиј је то објавио, а сутрадан се исправио. Или си неинформисан или намерно некога хоћеш да доведеш у заблуду...

avatar
napred Panktizan!
Wednesday, 28.06.2017
03:10

riquelme, da donosi mi postar svako jutro ceske novine. Decko, 21. vek je.

avatar
Mileee
Tuesday, 27.06.2017
20:29

Dali sam dobro razumeo... dug je bio 53M i u poslednje 3 godine je samnjen za 13M, sada je 40...ali nam se otpisuje 5,5M ukoliko uplatimo 1M od Plavsica...to je 33,5M koliko smo sada duzni.A Terzic rece da je dug ispod 30M jos pre neki dan,pre prodaje Plavsica i svega ovoga a bio je u stvari 40M. OK. Dakle duzni smo 33,5....Neka banka ce nam otpisati dug od 13,6 ukoliko u narednih 18 meseci uplatimo polovinu t,j, 6,8M koliko sam shvatio...i tada ce dug biti 33,5 - 13,6 = 19,9 !? Ako je tako onda i nije tako lose...i mogu razumeti prodaju Plavsica...ali batalite da dovodite igrace sa po 30% od transfera bivsem klubu, takav je i Srnicev ugovor...Ako je vec prodat i Ristic, dovesti, Jovicica i Causica u vezi ako moze da se zadrzi Donald, + Rodic,Pesic,Radonjic i stoper...prodajte Le Taleka,Ruiza,Kangu i Srnica i eto pola para vec za taj dug od 6,8M

avatar
riquelme
Tuesday, 27.06.2017
22:55

Pa ne mozes sve da prodas. Pogotovo ne Srnica koji ti treba a i ako ga prodas 40 % moras da das. Zasto..? Zato sto nisi dao za njega nista kada je dolazio. A i druze ko ce da pusti igraca za bagatelu a da bar ne trazi procenat? Nema Zvezda pare da dovodi tako igrace.

avatar
Mileee
Tuesday, 27.06.2017
23:27

Mislim da je Srnic nepotreban.Rikardinjo,Milic,Adzic,Jovovic...pa jos ako dodje Radonjic ili onaj brazilac...a to sto daju te tolike procente klubovima to je zato sto su nesigurni u svoj izbor a ne sto nemaju jos 100-200k da plate...kako imaju za Pavkova ili Stefana Milosevica po 350k...zato treba forsirati svoje mlade igrace a ne da ode mlad igrac pa ga posle otkupljujes uz procente upravo kao Srnica...Forsiranje mladih ili dovodjenje slobodnih pa i kupovina ali procenti nikakvi veliki ne smeju da se daju...nista preko 10% Zvezda je veliki izlog i reklama za svakog fudbalera i Zvezda mora da zaradi dobro na svakom igracu na svakoj poziciji u timu! Zato je bolje cak i ko od navedenih ne moze da se proda, neka se raskine ugovor,neka im se daju cisti papiri i cao

avatar
The Champ
Tuesday, 27.06.2017
23:03

Srnic je placen 400k, sve preko 400k ide 30% Cukarickom,takav je ugovor sklopljen. Znaci ne od ukupne cifrem nego od zarade koja je preko 400k...

avatar
Carina_11303
Tuesday, 27.06.2017
20:21

Odoh ja onda u Marfin banku da uzmem kredit za stan. Zabodem 100.000 evra, vraticu im 30.000 a oni ce 70.000 da otpisu. Ko normalan otpise 5.5 miliona evra kad neko plati 2 miliona? Ili ako se ja ne razumem, zamolio bih nekog ekonomistu da mi objasni. Hvala.

avatar
Lav
Tuesday, 27.06.2017
22:38

Evo ja cu.. Ako uzmes 100 hiljada ti u svakom slucaju moras da vratis svih 100 hiljada. Ako budes imao srece, kao u ovom slucaju Zvezda, neces morati kamatu.. Kapiras ?

avatar
napred Panktizan!
Wednesday, 28.06.2017
03:12

srece??? Ti mora da i u deda mraza verujes?

avatar
Tuesday, 27.06.2017
23:24

ma ja mislim da Marfin banka duguje Terzi

avatar
riquelme
Tuesday, 27.06.2017
22:59

Tebi imaju sta da uzmu ako ne vracas, njima nemaju. Mogu jedino da ih tuze za dugove i da im prvo zatvore vrata takmicenja u Evropi a onda i da im nagomilaju dug sto dovodi do stecaja tj. gasenja kluba. Ali oni pare da vide ne mogu u toj situaciji. Meni je nerealno da ovoliko oproste, 10-20% mozda a ovo mi je mnogo. Ali ko zna, Terza magija je to.

avatar
Anderton
Tuesday, 27.06.2017
20:20

Sad je sve jasno. Država se nagodila sa bankama, kome je ikada banka otpisala dugove osim državi?

avatar
riquelme
Tuesday, 27.06.2017
23:02

Slazem se... Bas sam napisao da bi im mozda oprostili 10-20 % da nema tu drugih upletenih prstiju. Mada i te banke su zlo. Samk sto se sredjuju krediti i ko zna sta Zvezdi i Partizanu samo u pogresnom sportu. Vaterpolo, Kosarka, Odbojka... To bi bilo super. Manje para treba ali onda nema sta da se drpa! :)

avatar
????JULEN GUERRERO 8????
Tuesday, 27.06.2017
20:19

Terza kupi automobil, plati ga 40k € i njegov džep se popuni za 100k pomenutih novčanica 😂 čovek je mag! Takva mu je računica do sada, dovede 20 igrača a proda 2, uz tekuće obaveze, ogromne pare za radnu zajednicu i igrače on uspe da smanji dug.. Hudinijevski, nema šta.. Mislim da sve manje i zvezdaša veruje u te njegove bajke.. Ja mu čestitam iskreno, dabogda bio doživotno u zvezdi insmanjivo dug 😂😂😂👏👏👏

avatar
Tuesday, 27.06.2017
23:25

trazio ga Mancester Siti , takvog strucnjaka jos nisu sreli

avatar
indija durot
Tuesday, 27.06.2017
20:18

O Srbijo,oprosti nam..

avatar
Al(a)din
Tuesday, 27.06.2017
20:15

Ako je istina, svaka cast

avatar
Navijač Partizana
Tuesday, 27.06.2017
20:14
avatar
The Real Man
Tuesday, 27.06.2017
20:12

Ovaj treba da bude predsednik i premijer, vrlo je sposoban cim je vratio ovoliki dug.

avatar
Korner-Pixi-GOOOOOOL
Tuesday, 27.06.2017
20:09

Mi ne lazemo narod i ne mazemo nikome oci jer nasi dugovi i nase poslovanje je dostupno svima. Kako to da u Srbiji samo Zvezda javno objavljuje svoje dugove, svoje poslovanje i svoje financijske izvestaje. Uvek u svemu ispred svih to je Zvezda.

avatar
FaStee
Tuesday, 27.06.2017
20:09

Voleli ovog coveka ili ne,morate priznati da se dosta trudi i zalaze za zvezdu. Svaka cast terza !!!

avatar
Dado35
Tuesday, 27.06.2017
20:06